Reklama
Strona 48 z 74 PierwszaPierwsza ... 38464748495058 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 706 do 720 z 1107

Temat: PGR Online - wersja beta

  1. #706
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj FrozenShade napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Takie pole będzie dostępne dopiero przy drugim gospodarstwie. Są tam miejsca na 2 budynki, czyli połowa normalnego pola. Jest to 1/8 bonusu, przy czym budynki nie zapewniają aż takiej przewagi, zarówno w doświadczeniu jak i dochodach, da się nawet bez nich grać. Z własnego doświadczenia wiem też, że nie 'pracują' one 24/7. To jest niewielki bonus który wygląda na trochę większy niż w rzeczywistości i dodatkowo przywiązuje gracza do posiadania premium. A jest to potrzebne, bo serwer nie opłaci się sam, sam też z przyjemnością wypił bym od czasu do czasu jakąś lepszą flachę siedząc i kodząc kolejne rzeczy do gry.

    Wiem niestety, jak to wygląda w grach, gdzie takie premium lub dotacja nie daje nawet minimalnych, realnych korzyści. Znajomy, który bawił się w stawianie serwerów lineage 2 na każdy koniec miesiąca dokładał z własnej kieszeni kasę po to, żeby inni mogli grać za darmo. W końcu mu się znudziło. Ta gra ma na siebie zarobić i być może, w przyszłości być podstawą do założenia mojej własnej działalności gospodarczej. Mam już 33 lata i coraz mniej mi się chce pracować dla innych. Może tak dla odmiany, za jakiś czas sam bym zatrudnił parę zdolnych osób.

    Wracając do premium, dostęp do tego będą mogli mieć również gracze, którzy nie kupią monet za złotówki - spółdzielnia umożliwi handel monetami, doskonale się to sprawdzało w grach które obserwowałem i analizowałem. Sam przez rok gry w WF miałem premium nie wydając ani grosza, przy czym w WF z premium można było mieć 18 pól, bez premium chyba 10 czy 11. To nieporównywalnie większe korzyści.

    @Kenji: Zarywałem noce w ogame polując na floty i złom, siedziałem w pracy i niepostrzeżenie próbowałem wykampić wojska przeciwnika w travianie. Spędziłem niezliczoną ilość wieczorów 'nołlajfując' w wyścigu szczurów na różnych serwerach lineage. To męczy. A ja nie chcę męczyć ludzi ;)
    Tłumacząc na j. polski - "tak, premium daję przewagę chociaż próbuję wam wmówić, że nie, zresztą chce na tym zarobić i nic wam do tego, nie chcesz to nie graj"

    wiesz, ja rozumiem i szanuję twoją decyzję - każdy chce zarobić i nie ma nic za darmo
    tylko ze mozna wyjść na duży plus bez sprawiania, że gracz z dużą ilością złotówek jest OP

    dla przykładu opcja siania i zbierania całego pola - ułatwia grę i jak ktoś się uprze nie sprawia ze gracz ma jakąś większą przewagę, ale na dłuższą metę prawie zmusza do kupienia premium (gdybym miał już grać bez premium to sianie po kratce znudziłoby mnie po 1 dniu)

    mowisz, ze bedzie to dostępne przy 2 gospodarstwie - czyli dla graczy którzy już dłuższy czas nad tym siedzą, a tacy będą już tylko na premium jechać i bez tych "bonusów", bo przecież nie będą siać i zbierać ręcznie po kratce z 5 pól

    @edit
    m.in. dlatego przestałem grać w TSO, gdy okazało się że rządzą ci co wydali kilka stów na grę
    Ostatnio zmieniony przez Aureos : 10-05-2013, 01:10

  2. #707
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Uwierz mi, że byli tacy, którzy i z 10 pól siali i zbierali ręcznie.
    Na jedno gospodarstwo przypadać będą 4 pola, drugie gospodarstwo pojawi się przy czwartym polu, trzecie dopiero przy 7. więc od 4 do 7 pola mamy dodatkowe pół pola. Od 1/8 do 1/14 bonusu.
    Zdaję sobie sprawę jak łatwo można zniszczyć rozgrywkę dając zbyt dużo do kupienia za złotówki, ale myślę, że ta opcja jest jak najbardziej do zaakceptowania. A ogarnięty gracz i tak będzie miał możliwość używania premium, więc to nie jest kwestia dużej ilości złotówek. Premium kupujesz raz na miesiąc, nie będzie możliwości, żeby mieć jeszcze więcej wydając więcej pieniędzy, co jest możliwe w innych grach gdzie kupowane bonusy się sumują - tam to się nazywa OP.
    Równie dobrze możesz grać uważniej, liczyć wszystko na arkuszach i kiedy ktoś z premium będzie miał 5 i pół pola, ty już zakupisz siódme.

    Rozumiem cie, jesteś jednym z tych co nie lubia płacić w darmowych grach. Tak samo jak i ja, tylko że jakoś tak zawsze wychodziło, że i tak miałem płatne bonusy, ktoś wydawał pieniądze za mnie.

  3. #708
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Jeśli ludzie będą kupować monety by je potem wymieniać za surowce nie widzę nic trudnego w zebraniu na Premium. Pytaniem jest natomiast czy faktycznie rynek monet rozwinie się dostatecznie.
    Przekonamy się o tym dopiero przy faktycznej rozgrywce.


  4. Reklama
  5. #709
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Istnienie takiego rynku będzie zależało tylko i wyłącznie od ilości graczy na serwerze.

  6. #710
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Zwróciłem uwagę na to, że wyświetlana jest błędną wartość pieniędzy potrzebnych do założenia 4 pola.



  7. #711
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Czwartego pola jeszcze nie ma, ale fakt, trzeba będzie ten -1 czymś sensownym zastąpić.

  8. Reklama
  9. #712
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Pytanie, czy nie jest błędem to iż;
    susząc
    Kurki
    Podgrzybki
    Purchawki

    otrzymujemy 2 jednostki suszonych grzybów. Według mnie powinno być tak jak w przypadku Mąki przy życie i pszenicy żyto daje 1 a pszenica 2.

    Bo tak to każdy będzie suszył oddając kurki [są najtańsze i rosną tylko 16min.]


  10. #713
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Zwróć uwagę, ile każdego ze składników potrzeba na jedną porcje suszonych grzybów. Jest to odpowiednio 35 kurek, 9 podgrzybków lub 7 kozaków. Wyliczając te receptury uwzględniałem czas wzrostu/cenę każdego ze składników. Otrzymujemy 2 sztuki, ale za to 1 sztuka suszonych grzybów jest odpowiednio tańsza od 1 szt suszonych owoców i ta cena jest uwzględniania przy losowaniu oferty klientów.

    Większa ilość produkowanych suszonych grzybów spowoduje dodatkowo obniżenie ich ceny w spółdzielni, po prostu będzie większa podaż.

    Nad wszystkim czuwają moje arkusze kalkulacyjne, ale zachęcam do samodzielnych wyliczeń - nie jestem nieomylny, może gdzieś we wzorach mam jakiś błąd. Od razu mówię, że drobne różnice są celowe, to tak ma być, że produkcja z użyciem jednego składnika ma być odrobinę bardziej korzystna niż z innych. Tak samo jest z sianiem, niektóre rośliny są odrobinę bardziej opłacalne, np pod względem doświadczenia. Ma to zapewnić przewagę tym, co umieją liczyć.
    Ostatnio zmieniony przez FrozenShade : 11-05-2013, 15:08

  11. #714

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    385
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    To jest ten applet?


    I czemu nie mogę zalogować się do gry? Cały czas mi się ładuje kółko z napisem java w środku

    Po pewnym czasie ładowanie zamienia się na "Error. Click for details" -> ClassNotFoundException com.onlinegame.gameclient.GameClient.class
    Ostatnio zmieniony przez Perkun : 11-05-2013, 08:33

  12. Reklama
  13. #715
    Avatar Pyroflames
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,032
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    tak samo mam jak kolega Perkun :/ coś się.. popsuło xd

  14. #716
    Avatar Kenji
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    825
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    U mnie również nie działa, pewnie serwer padł ;P


  15. #717
    Avatar FrozenShade
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    Radom
    Wiek
    45
    Posty
    386
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    Już powinno być ok. Znów problem z DNSami na testowej maszynce.

    @Perkun: no jest to JAKIŚ plik. Kliknij 'zapisz' i zobacz jaką nazwę chce ci zapisać na dysku.
    Applet nazywa się GameClient.jar ale kilka osób zgłaszało dziwne zachowanie przeglądarek, które próbowały pobrać GameClient.jar.tar.gz

    EDIT: serwer (maszynka) się nie psuje, jego uptime to 156 dni, stoi na windowsie ;) Sam serwer gry chodził raz prawie 2 tyg bez restartu i działał stabilnie.
    Ostatnio zmieniony przez FrozenShade : 11-05-2013, 12:14

  16. Reklama
  17. #718

    Data rejestracji
    2012
    Posty
    1,056
    Siła reputacji
    13

    Domyślny

    mi nadal nie dziala

  18. #719
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Kenji napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pytanie, czy nie jest błędem to iż;
    susząc
    Kurki
    Podgrzybki
    Purchawki

    otrzymujemy 2 jednostki suszonych grzybów. Według mnie powinno być tak jak w przypadku Mąki przy życie i pszenicy żyto daje 1 a pszenica 2.

    Bo tak to każdy będzie suszył oddając kurki [są najtańsze i rosną tylko 16min.]
    Tak jak pisał Frozenshade, suszarnia (i wszystko inne) jest zbalansowana, nie ma wielkiej roznicy miedzy kurkami a podgrzybkami przy suszeniu, przynajmniej tak wychodzi z wyliczeń ;o
    Ostatnio zmieniony przez Aureos : 11-05-2013, 12:40

  19. #720

    Data rejestracji
    2011
    Posty
    385
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Byłbyś w stanie przedłużyć mi premium? :)

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 06-01-2018, 11:46
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post: 16-07-2015, 10:32
  3. TibiCos 8.6 STARTUJE WERSJA BETA SOBOTA 16.00!!!
    Przez Minorsonek w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 15-03-2014, 01:14
  4. Trillbot od TIBIA24 (Wersja beta)
    Przez Trilbot w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 18-01-2012, 20:09

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •