Obrazki będą oczywiście inne.
Czas transportu ma znaczenie. Wolisz kupić odrobinę drożej ale czekać tylko 30 min, czy może wolisz lepszą cenę ale konieczne będzie czekanie.... To reguluje też tzw 'psucie rynku' gdzie ktoś będzie notorycznie wystawiał po cenach dużo niższych niż Ty sam byś chciał sprzedać. Wtedy, dysponując np dwoma gospodarstwami przerzucasz wszystkie towary do innej części mapy i tam starasz się je sprzedać za cenę jaka Ci bardziej odpowiada.
Teraz te czasy mogą się wydać duże, ale przy większym zaludnieniu będzie wystarczająco dużo ofert w okolicy, transporty mogą więc zająć kilka(naście) minut.
@beny: to już niestety wina przeglądarki i jej zarządzania pamięcią. Kiedy dwie instancje tego samego appletu chcą się odpalić w tej samej wirtualnej maszynie mogą zacząć się kłopoty gdy applet korzysta z tzw singletonóow. Są pewne mechanizmy, które można zastosować, żeby tego uniknąć, można całkowicie zrezygnować z singletonów, wiem dokładnie co trzeba zrobić, ale to będzie się wiązało z ogromnymi zmianami w kodzie applety. Kiedyś to oczywiście zrobię, teraz nie mam na to czasu.
EDIT: jest nowa wersja appletu (trzeba się pozbyć starego, odświeżyć kartę, zabić javę itp).
Można go poznać po tym, że w widoku gospodarstwa nie ma czerwonego pola w części dla klientów.
Zmiany: poprawiony magazyn, drobne poprawki w polach edycyjnych, przesuwanie mapy klawiszami kursorów (dla laptopowców).
Zakładki