W lesie to trzeba pędzić samogona ;P
Wersja do druku
W lesie to trzeba pędzić samogona ;P
To świetny pomysł, ale ta gra ma być maksymalnie grzeczna.
dałoby się przedłużyć premium bo mam do jutra :P
nick Enay
tez gram na darmowym koncie juz od wczoraj, jak mozesz tez mi przedluz :P opok
Ja też ; )
kupcie se;p
Mógłbyś podać aktualny ranking graczy?
szkoda że grzeczna, mógłby być burdel i jak rolnik by z niego skorzystał to jakiś bonus % do szczęścia xD
podatkow nie ma ;d
Są, od sprzedaży w Spółdzielni, tylko jest to inaczej nazwane.
to prowizja pośrednika a nie podatek ;p ale w sumie lepiej bez
Mozna z ciekawosci spytac jakie beda nowe budynki dostepne do budowania i co beda dawac?
@
Jak sie ma teraz top 20 z expem ;d?
Budynek, który powinien się najszybciej pojawić to suszarnia.
Będzie produkował suszone owoce i grzyby.
W dalszej kolejności - piekarnia. Będzie tam chleb (mąka), ciastka (mąka + owoce), być może pierożki (mąka + suszone grzyby)
Nie liczyłem jeszcze poziomów, na których będzie to dostępne, cen i ilości produkowanych sztuk. Produkty z budynków będą pojawiać się na zamówieniach klientów.
kustra 228753
BoxKustry 184107
FrozenShade 106693
Kaszub 97006
Admin 81359
Kenji 74832
Perkun 66650
Maro 59641
Aureos 57774
Palldino 56512
Mikol 52033
JojoKapitan 51025
Hajki 48988
Sunek 45173
Moros 43758
Paulina 41470
Wootang 40220
Pyroflames 21710
Discordia 21424
Holczan 19899
Do listy FrozenShade mogę dorzucić info, że dobijam już 5k kasy ;P
Mamy nowego maniaka, właśnie zauważyłem:
Disconnected player: Pyroflames, online time: 14:52:51, CPU time: 00:00:08:852:047:508
Hahha załapałem się jako 20 ;D niezle ;d
@up
Niezle ;d
@
A u mnie zauwazyles czas totalny? Bo chyba tez juz sporo jest ;d
To właśnie nie był czas totalny, tylko z pojedynczej sesji...
musze powiedziec, ze w chromie juz laduje nowe rzeczy ;)
No to maniak totalny ;d
Tak myslalem, ze jak na mapie najedzie sie na swoje gospodarstwo to widac nazwe gospodarstwa a jak najedzie sie na innych ludzi gospodarstwa to nic nie wyskakuje.. Mozna by zrobic zeby sie wyświetlała nazwa gospodarstwa nie wazne czy to nasze czy innego ziomka ;p
Holczan, chciałem tak zrobić, ale jest pewien problem techniczny: ilość danych przesyłana z serwera do klienta. Sam kawałek mapy jest przesyłany szybko, ale co będzie, gdy na tym fragmencie (40x40) znajdzie się cała masa gospodarstw? wielkość takiej paczki danych urośnie drastycznie, zwiększy się czas generowania takich danych i przesyłania, straci się płynność, obciąży się dodatkowo serwer. Można kliknąć na interesujące nas gospodarstwo, pojawi się informacja o właścicielu z możliwością wysłania mu wiadomości. W przyszłości będzie tam również opcja wysłania transportu i podpisania umowy.
EDIT: zauważyłem, że ktoś z torga otwierał dziś stronę używając BlackBerry/Opera Mini. Mam pytanie, działa na tym gra? Jeśli tak to jak wydajnie to chodzi?
mi na moim fonie nie dzialczy ;s pisze ze wtyczka jest nieobslugiwana
mam taki czas, bo rano włączam kompa, przeglądarka + różne karty (w tym gra) i.. leci tak do 23-24 i zwykle 3/4 tego czasu i tak mnie nie ma w domu ; D dlatego moja liczba punktów nie jest adekwatna do czasu spędzonego online ; p
#FrozenShade
ja używałem z mojego BlackBerry ;)
niestety nie działa.. wyświetla się komunikat: Gra wymaga zainstalowania Javy 1.7
może w nowszych BlackBerry działa, powiem ci za pół roku około (zmiana telefonu xd)
Nie ma na androida żadnej aplikacji, która by pozwoliła mi na grę na tablecie z androidem?
ogólnie trochę lipa z tym czasem zalogowania, bo mnie regularnie kikuje :P
piszecie o tym jakby to była jakaś ważna statystyka xd
Wczoraj wieczorem były jakieś problemy z łączem internetowym, dziś rano przez chwilę też widziałem, że coś jest nie tak. Nie jest to zależne od serwera, nie mam na to wpływu.
przez opere mini ja próbowałem i się nie dało, brak javy 1.7
Gra już oficjalnie ruszyła, czy dalej prowadzicie testy zamknięte?
testy, prędko raczej nie ruszy, przynajmniej tak mi się wydaje :P
wgl przydałoby się powiadomienie wbicia lvla np prywatna wiadomość
"oficjalnie ruszyła" hahahahahah xD
do oficjalnego "ruszenia" tu brakuje kilku lat roboty ; D
No już nie przesadzaj, że lat, bo po 7 miesiącach jest to grywalne. Pod koniec września zeszłego roku to ja się zastanawiałem w której wersji javy mam rozpocząć projekt ;)
Na początku tego roku założyłem sobie termin do września i mam zamiar się wyrobić.
Powiadomienie na pocztę o wbiciu poziomu - dobry pomysł, będzie w następnej wersji serwera.
@Mr Wiggly: cały czas trwają testy, ale są one otwarte. Chociaż w sumie jakie testy? Ja tu widzę, że ludzie po prostu sobie grają i się dobrze bawią.
Bądźmy szczerzy, że aktualnie "od zera do bohatera" to jakiś miesiąc gry ; p
Grę chyba chcesz rozwinąć by "trwała" nieco dłużej + była ciekawa + była rozbudowana.. tak więc te "kilka lat" nie jest wcale wyciągnięte z kapelusza
Taką typową rozgrywkę planuję na kilkanaście miesięcy. W tym momencie 9 poziom (ostatni obsługiwany) można osiągnąć w tydzień z kawałkiem. Dodawanie kolejnych poziomów, roślin, budynków to już formalność, kwestia przeliczenia, zrobienia grafik, wrzucenia do bazy danych i ... jest. Silnik jest zrobiony. Dodając przykładowo cebule i jeżyny na poziomie 8 ja nie muszę 'pisać' tej roślinki od nowa. Te i inne roślinki to tylko liczby w bazie, poziomy są liczbami, kolejne pola/gospodarstwa to liczby. Questy to liczby i historyjka. Jak to działa widać dokładnie z roślinami na 8 poziomie - dodane z rozpędu, 2 rekordy w bazie danych, bez grafiki, bez niczego. Działa? Działa. Klienci chcą to kupić, jest w sklepie, można sadzić i zbierać. Można wysyłać w transporcie lub wystawiać na sprzedaż. 2 rekordy, kilka chwil liczenia w arkuszu i zastanawiania się czy dać jakieś 'szybkie' czy może mają sobie rosnąć trochę dłużej.....
Kolejna sprawa, kiedy zaczynałem pisać np sklep z nasionami musiałem stworzyć kontrolkę - listę roślin, tą po lewej. Jest to ta sama lista, która występuje w wersji poziomej w sklepie, w wersji poziomej na oknie dostaw, w wysyłce towarów i na liście ofert w spółdzielni.
Takich komponentów wielokrotnego użytku mam coraz więcej, mam opracowane techniki, pisanie tego powoli zaczyna sprowadzać się do układania klocków posklejanych gdzieniegdzie nowym kodem.
Pod koniec września 2012 rozpoczynałem projekt, czysty edytor, zero kodu. Pod koniec grudnia robiłem sadzenie roślinek, była podstawowa mapa, pole uprawne bez gospodarstwa. łatwo zobaczyć jak duża jest różnica pomiędzy tym co zostało zrobione w 2012 (3 miesiące) i w 2013 (4 miesiące).
Do pełnej grywalności brakuje już tak niewiele....kluby rolnika, statystyki, umowy.
W międzyczasie powstanie kilka nowych 'bajerów', usprawnień interfejsu, poprawek których konieczność zgłosili gracze.
Tylko grafik ma lenia........
co do grafika, to pięknie wyszły mu wozy z końmi w transporcie haha ;D
Cii, te konie to moja robota.
cholera, zaraz dostanę bana od Admina haha ;)
#edit
co nie zmienia faktu, że gierka wciąga (podlizuje się)
ile prywatnego czasu zajmuje ci robienie tej gry?
jaki sens ma wystawanie towarow drozej niz w sklepie?;p
dokladnie taki sam post napisalem pare stron temu ;d ludziom sie sprawdzac ceny nie chce to na oko wystawiaja
@Aureos: piszę od ok 20 do bólu. A boli różnie, w zależności od tego czy dzień był meczący, czy nie, czy jest weekend i przy pisaniu pomaga piwo. Średnio tak do 23, ale jak mam wenę to i do 1 w nocy posiedzę. W weekendy bardzo różnie - czasem cały dzień jak żona z córcią pojadą do teściowej, czasem mnie zabiorą ze sobą to wtedy wieczór tylko. A czasem zwyczajnie mi się nie chce bo trzeba odpocząć.
No ja to uwielbiam ogólnie... ludzie chcą 7,80-8,00 za mąkę + czas transportu
mąka = 8 żyta
8 żyta w sklepie = około 5,00
fuck logic..
#down
co już jest jednym z błędów imo ;p
Nie każdy stawia młyn bo szkoda mu pól.
kupuj te mąke, nie marudź
A ja nie dziwie się osobom wystawiającym po droższych cenach niż w sklepie. Dzięki takiemu zabiegowi osoby z 1 lvl teoretycznie będą mogły sadzić rośliny z innego przedziału lvlowego.
Myślę nad zniszczeniem rynku.. to byłoby ciekawe ; DD