no to b.dobra nowina :D
Wersja do druku
Na którym poziomie będzie suszarnia grzybów? Nie wiem czy robić już zapasy xd
--
Opłaca się co jakiś czas przeglądać rynek nawet jeśli nie chcemy nic kupić.
Właśnie upiłem 10 mąk po 0.60 each ;D
Suszarnia prawdopodobnie od 6 poziomu.
Widzę mąka na rynku już po 5,99 najtańsza :P Czyli to co mówiłem.. cena rynkowa zaczyna spadać
taka cena jest nieopłacalna imho
Mały popyt, młyn to jedyny mozliwy budynek, brak innego 'odpływu' produktów niż klienci = cena spada.
Oprócz klientów produkty będą potrzebne do:
- zadań codziennych (jeśli ktoś chce)
- wyzwań miesięcznych/tygodniowych (również dla chętnych)
- zadań klubowych (dla członków klubów rolnika)
Zwykłych questów nie liczę, bo każdy gracz wykonuje danego questa raz w ciągu całej gry, więc nawet duże ilości wymaganych produktów nie wpłyną znacząco na ceny przy dużej populacji.
Wszystkie wyżej wymienione będą losowane, gdzie przynajmniej jeden z kilku wymaganych produktów będzie generowany na podstawie globalnej dostępności na rynku.
Czyli, jeśli takie pomidory będą zalegać w spółdzielni, będzie ich więcej niż innych oferowanych produktów to na pewno pojawią się jak jeden ze 'składników' zadania dziennego. Podobnie będzie w przypadku pozostałych zadań, ale tam prawdopodobnie będę badał dane historyczne.
byloby ciekawie, gdyby cena danego produktu w sklepie kształtowała się pod wpływem jego ilości na rynku lub nawet ogólnie w grze
Ceny w sklepie są i będą stałe, to na ich podstawie generowani są klienci. Modyfikując cenę sklepowa można by zepsuć rynek, który tak naprawdę jest tworzony przez graczy z uwzględnieniem ceny sklepowej.
w gw2 jest taki system i funkcjonuje bardzo sprawnie ;p
ale w sumie to guild wars a nie hodowanie roślinek ;d
mogę pomóc :p mam dużo czasu. Jeśli możliwe oczywiście jeszcze.
Siema, potrzebuję kupić wszystko z lasu, z naciskiem na purchawki. Mam dużo supli z równin więc pisać,
IN GAME: wootang
GG: 840162
ew. PW! :)
Gra zapowiada się ciekawie. W przyszłości pasowałoby grafikę miasta zmienić, bo mnie to trochę odrzuca. Pierwsze pole założone w lesie :)
Właśnie wybudowałem drugie pole uprawne! :D
Gierka wciąga, bardzo fajnie się gra.
a drugie gospodarstwo na ktorym mozna?
Żeby zbudować kolejne pole musisz:
- wykonać questa nr. 2
- posiadać min. 6 poziom
- posiadać 100 pieniędzy
nie chce pola, chce gospodarstwa!
Z tego co się orientuje narazie nie ma takiej mozliwości :)
150, ceny sie zmieniły.
uu inflacja
nic nowego w komunistycznym systemie
ten targ sie cos zacina pokazuje ciagle 'czekaj' a jak wyjde i wejde to tez xD
Po aktualizacji nie będzie się zacinał. Jest tam mały błąd.
A, i nie wiem czy się na dziś wyrobię, dużo roboty, mało czasu.
mogę pomóc :p mam dużo czasu. Jeśli możliwe oczywiście jeszcze.
@Sti: Widziałem twojego wcześniejszego posta, wysłałem zaproszenie.
Trzeba jeszcze testera? Posty innych zachęcają do pogrania ;).
Testerów moim zdaniem nigdy zbyt wielu.
Im jest nas więcej tym więcej zapytań generujemy i obciążamy serwer.
tak w ogóle to już 7,5k kasy :D
@Dzzej: juz wysyłam zaproszenie
a gdzie się sprzedaje marchewki?
na rynku innym graczom, ewentualnie jeśli pojawi się NPC kupujący :)
A jest ktoś chętny na 30 marchewek?
No ja w sumie nie wiem jak zrobić jakaś kasę ale za każda pomoc będę wdzięczny.
jaki masz nick ingame?
truskawki i pomidory ludzie sprzedają za ceny poniżej opłacalności (mniej niż dałby klient)
fuck logic ;d
Może by wprowadzić też w przyszłości Kurnik?
jest przecież, tam sie kurki hoduje
ja w grze mam nic Sti
#FrozenShade
mógłbyś w sumie wrzucić w grze ranking doświadczenia :P
I złota ;d jakbys mogl
Mogę, ale taki ranking wymaga zaplanowania i zrobienia. Kilka dni pracy co najmniej, planowałem się za to zabrać, jak będzie gotowy klub rolnika. Tam tez będą statystyki, rankingi i lepiej coś takiego projektować mając wszystkie dane.
Jak na razie to dzienne mini zadania (Handlarz Heniek) są prawie zrobione. Muszę jeszcze uwzględnić bonusy przy sadzeniu/zbieraniu, zrobić listę aktualnie posiadanych przedmiotów i nagród, wstępnie przetestować. Dziś już nie zdążę, wyszło z tego więcej pracy niż sądziłem na początku, ale efekt końcowy mam nadzieję, że będzie fajny.
Dzienne zadania pomogą regulować rynek. Zadanie ma dwa 'składniki', jeden z nich to ten, którego jest w danym momencie najwięcej w ofertach. Drugi jest losowy.
A mozesz teraz wrzucic top 20 w zlocie i exp?
Top 20 exp:
kustra 265461
BoxKustry 211275
FrozenShade 164683
Kaszub 123869
Kenji 117789
Perkun 97733
Hajki 91768
Palldino 91676
Aureos 87789
JojoKapitan 83758
Maro 83273
Admin 81852
Holczan 77270
Wootang 70620
Sunek 70553
Mikol 68484
Moros 59602
Pyroflames 55841
Paulina 52225
Fente 47590
Top 20 kasa:
kustra 1120220
Kaszub 1107388
FrozenShade 967143
Kenji 846358
Aureos 602861
BoxKustry 556603
JojoKapitan 537583
Perkun 461386
Palldino 441491
Hajki 357738
Maro 299324
Holczan 294023
Pyroflames 287799
Paulina 265563
Kamysz 230851
Moros 206659
Mikol 179791
Pietrek 137085
Ligar 122072
Admin 94940
Miło patrzeć jak powiększa się grono testerów :)