to jest juz 1/3 1/3 1/3?
FrozenShade jak to sie dzieje ze kenji ma 200-300 a np. ja moze z raz mialem klienta powyzej 200, a reszta kolo 100 w porywach do 150? ;d
Wersja do druku
to jest juz 1/3 1/3 1/3?
FrozenShade jak to sie dzieje ze kenji ma 200-300 a np. ja moze z raz mialem klienta powyzej 200, a reszta kolo 100 w porywach do 150? ;d
Nie wiem, moi klienci maja 'rozrzut' od 80 do 200.
Pisalem kiedys o czasie naszej wyslki i widac na samym poczatku ile takie cos bedzie trwac, Jednak czy da sie sprawdzic np po 10 minutach za ile nasza przesylka gdzies dotrze? Sorry patrzylem i nie moglem znalezc. Jak jest to nie bijcie ;P
a wrzucę przykładową ofertę. :P
https://i.imgur.com/K9gZjC7.png
Holczan: na chwilę obecną nie przewiduję śledzenia wysłanych towarów, ale to zawsze może się zmienić. Po prostu nie wiem, czy to jest aż tak istotne, żeby taką informację trzymać w pamięci gracza i potem odpowiednio nią zarządzać. Odebranie przesyłki przez gracza docelowego powinno np usunąć ta przesyłkę z widoku gracza wysyłającego. Niby proste, ale już wymaga synchronizacji dwóch zasobów.
Największy problem w tym wypadku to mój brak doświadczenia z grami, dla 60 użytkowników być może to nie zrobi różnicy, ale przy 1000 lub 5000 może mieć ogromny wpływ na wydajność i dostępne zasoby, więc z założenia podchodzę do tego ostrożnie.
Możesz zasiać i zebrać całe pole od razu. Do tego możesz się targować z klientami, ale z tym należy uważać, ponieważ jest szansa na to, że sobie po prostu pójdą.
@top
Ja odświeżam moją propozycję:
I czy dałoby się zrobić, żeby pokazywało ilość wolnych komórek na polu? Ułatwiłoby to kupowanie dokładnej ilości nasion, a jestem pewien, że nie każdemu chce się liczyć.
zrobil ktos zadanie 3? i wie jakie jest 4? :d
@Ligar: zrobię podanie ilości wolnych kratek, ale dopiero po tym jak wstawię tło. Skrótu z gospodarstwa na pole raczej nie będzie, pól może być kilka i nie mam pomysłu jak to sensownie rozwiązać i gdzie taki skrót wrzucić.
a zmniejszenia czasu upraw kiedy bedzie mozliwa? :d
Szczerze mówiąc jeszcze się nad tym nie zastanawiałem.
Nie jestem teraz w domu, więc na szybko coś wysmarowałem w paincie.
http://i33.tinypic.com/2m3l7id.jpg
Te czerwone coś to lista rozwijana z polami. Chyba, że po lewo od wiadomości coś planujesz dodać.
Można, by jeszcze zrobić, że ikonki gospodarstw to lista rozwijana z gospodarstwem na pierwszym miejscu i polami na kolejnych.
Ewentualnie, jeśli lista rozwijana odpada to ikonkę zadań i nazwę konta z poziomem przesunąć lekko w lewo. Pięniądzę i doświadczenie oraz to, co po prawo od tego przesunąć w prawo.
I na miejsce tych czerwonych ikonek wstawić małe ikonki pól. Żeby zaoszczędzić miejsca nie dawać ich w jednej linii tylko kwadracik 2x2. Nie wiem tylko, czy nie byłoby takie coś za małe.
Na tej górnej belce będą jeszcze przynajmniej 2 ikony, pole z pieniędzmi i doświadczeniem też nie zawsze będzie tej szerokości co teraz, więcej kasy/doświadczenia = szersze pole.
Nie wiem, czy jest sens tak wszystko upychać na jednym małym kawałku ekranu, skoro wystarczy wejść na mapę i ma się widoczne swoje pola. Używając tylko i wyłącznie takich skrótów możemy dojść do sytuacji, gdy mapa nie będzie potrzebna.
W planach, jak już wcześniej pisałem, jest pasek 'ulubionych' lokalizacji, będzie to pionowy pasek po lewej stronie mapy.
a dałoby się jakoś zrobić żeby przez telefon z androidem się dało wejść? wyskakuje że brak zainstalowanej javy 1.7, tyle że ściągałem te javy i i tak nie działało ;/
pewnie przerabianie żeby gra pod jave nie była to dużo roboty, ale jest też inna kwestia, że jak nowi gracze mają wejść i nie mają javy aktualnej to im wyskakuje coś do pobrania, więc odrazu panika w oczach że wirusy i wyłączają taką grę
przeciez to testy sa.. pewnie z czasem moze uda sie dodac ;] narazie podstawy robi nie? ;d
nie dziala strzałka w prawo gdy mamy więcej surowcow niz sie miesci
Wiem o strzałce.
Na Androidzie nie da się uruchomić, bo tam nie ma obsługi appletów. Trzeba by pisać zupełnie nową aplikację.
Strona którą Wam podaję to tymczasówka. Na właściwej stronie www zadbamy o to, żeby w przypadku braku zainstalowanej javy pojawiało się ładne logo javy, odnośnik do oficjalnej strony oracla oraz krótka informacja wyjaśniająca.
Zadanko 4 prezentuje się tak:
https://i.imgur.com/4YeWxbs.png
Wieczorem je wykonam.
Pojawił się pomysł dodatkowych zadań ukrytych pod postacią handlarza. Tzn. każdego dnia za niewielką, losową opłatą (250 kurek, 100 truskawek itp) będzie do kupienia losowy przedmiot, który daje bonus na najbliższe 24h. Przykładowe bonusy to: +x% do zdobywanego doświadczenia, -x% do czasu wzrostu roślin itp. Może się tez trafić, że 'niespodzianka' nie będzie miała żadnego działania i handlarz nas oszukał.
Co o tym myślicie?
Oczywiście taki handlarz to rzecz nieobowiązkowa.
Jak najbardziej na propsie, na pewno urozmaiciło by to grę.
Na mapie mogłyby się też pojawiać losowo "koczownicze obozowiska i byłaby możliwość interakcji z nimi: odwiedzenia, złupienia itp itd". Pomysł na ukryte zadania jak najbardziej na tak.
targowalem sie i odeszlo mi 5 klientow z rzędu
Tylko? :D
Mi raz odeszło 7 -.-
W dodatku miałem tylko 1 ofertę za ponad 200. Tak to średnia wynosi ~90-100 za 1 zlecenie ;/
na ryneczku wystawilem ponad 450 marchewek, a teraz anulowalem i mi zwrocilo 1 marchewke? ekhm?
#ok juz w porzadku, ziomek w ostatniej chwili wykupil!!
#down
owszem :P
hah to ja bylem :D 555 chyba kupilem jakos nie? a bylo 556 hehe
Obsługa rynku jest w 100% pewna, nie ma czegoś takiego, że 2 osoby zrobią coś w tym samym momencie, nie jest więc możliwe jakiekolwiek oszukanie systemu lub nieprawidłowe zadziałanie. Lista widoczna na ekranie jest kopią z chwili jej wygenerowania, więc teoretycznie już za ułamek sekundy może być nieaktualna. Jedyne co może wzbudzać wątpliwości to wysyłanie wiadomości o fakcie zakupu. Wiadomość taka może zostać dostarczona z maksymalnie 6-sekundowym opóźnieniem.
Da sie wysylac pieniadze? Bo jak odbiera paczki to jest okienko np 0 zlota, ale wyslac albo nie widze albo nie ma takiej opcji
Nie ma takiej opcji.
Ja wiem, tylko rzadko po prostu otwieram wiadomości. Cholernie długo to idzie, teraz ogórki sprzedałem i tak jak u Palldino towar dostaniemy za ponad 4godziny.
#Holczan wystaw marchewke za np. 500 złota i zrobisz deal z kolegą :P
Te czasy zostaną skrócone w kolejnej wersji serwera. One mają być istotne i czasem nawet decydować o wyborze oferty, ale z drugiej strony nie można pozwolić na to, żeby było to zbyt uciążliwe.
Parę osób narzekało, że nie ma opcji podglądu o której twój transport do kogoś dotrze. Można to rozwiązać w ten sposób, że po wysłaniu transportu system by generował wiadomość prywatną <Wysłano towar do XYZ, dotrze o godzinie HH:MM:SS> Jak sądzisz?
@kenji ja o tym wspominałem ;d bo jak tobie marchew wysylalem to myslalem ze jej nie wyslalem i ze mi po prostu odjelo w pierwszej chwili xd
z ta wiadomoscia byloby dobre rozwiazanie wg mnie
Można by to ogarnąć podobnie jak na Ogame jest z flotami, jeśli ktoś kojarzy ;dZałącznik 291009
@edit Niechcący trochę zasłoniłem, ale widać o co mi chodzi. Sorki za to białe pole, mistrz painta ze mnie xd
@Keji: Nie pomyślałem o tym, taką wiadomość mogę wygenerować.
W następnej wersji obie strony dostaną wiadomość o wysłaniu towarów.
Ewentualnie można zrobić podobnie jak w spółdzielni, gdzie po wystawieniu towarow Krystyna potwierdza to odpowiednim komunikatem. W wypadku wysyłki Marian mogłby mówić coś w stylu "Dobra gospodarzu, już wysylam."
@Mikol: właśnie chciałem uniknąć dodatkowych list i odliczania. Po prostu nie jest to kluczowe, więc trzeba zastąpić czymś równoznacznym, ale prostszym.
Obrazek dla krystyny i mariana beda inne niz tego pana co masz w avatarze pozniej ;d?
@Mikol_92
Jeśli FrozenShade nie planuje wprowadzać opcji atakowania na transporty, nie ma sensu wprowadzania timerów. To nie ogame gdzie ktoś może czatować an twoja flotę :P i dać ci 3 sek na ucieczkę :)
Wydaje mi się, że pomysł z wiadomością jest najbardziej optymalny. Mozesz dodać po prostu 2 zakładki albo filtry gdzie można by zaznaczać które wiadomości się wyświetlają: Od Graczy // Systemowe :)
@Down Zabezpieczenie przed multi;P?
Czemu nie moge odpalić gry na 2 osobnych kartach/
Obrazki będą oczywiście inne.
Czas transportu ma znaczenie. Wolisz kupić odrobinę drożej ale czekać tylko 30 min, czy może wolisz lepszą cenę ale konieczne będzie czekanie.... To reguluje też tzw 'psucie rynku' gdzie ktoś będzie notorycznie wystawiał po cenach dużo niższych niż Ty sam byś chciał sprzedać. Wtedy, dysponując np dwoma gospodarstwami przerzucasz wszystkie towary do innej części mapy i tam starasz się je sprzedać za cenę jaka Ci bardziej odpowiada.
Teraz te czasy mogą się wydać duże, ale przy większym zaludnieniu będzie wystarczająco dużo ofert w okolicy, transporty mogą więc zająć kilka(naście) minut.
@beny: to już niestety wina przeglądarki i jej zarządzania pamięcią. Kiedy dwie instancje tego samego appletu chcą się odpalić w tej samej wirtualnej maszynie mogą zacząć się kłopoty gdy applet korzysta z tzw singletonóow. Są pewne mechanizmy, które można zastosować, żeby tego uniknąć, można całkowicie zrezygnować z singletonów, wiem dokładnie co trzeba zrobić, ale to będzie się wiązało z ogromnymi zmianami w kodzie applety. Kiedyś to oczywiście zrobię, teraz nie mam na to czasu.
EDIT: jest nowa wersja appletu (trzeba się pozbyć starego, odświeżyć kartę, zabić javę itp).
Można go poznać po tym, że w widoku gospodarstwa nie ma czerwonego pola w części dla klientów.
Zmiany: poprawiony magazyn, drobne poprawki w polach edycyjnych, przesuwanie mapy klawiszami kursorów (dla laptopowców).
Znalazłem Buga, nie działa przejście w dalszą zakładkę gdy ma się zapełniony cały "magazyn"
Wystaw ktos 300 jagod ;> bo do drugiego pola ptrzebuje, a w sklepie w wiosce trzeba zaplacic az 150$ :D
Podobno 5 + misja + 100 złota
Wymagany poziom zmieniłem na 6.
czyli jak zrobie 2 zadanie to nie mogę odrazu 2 pola zrobić? bo po 2 zadaniu jest pozwolenie ;d
Musisz spełnić wszystkie trzy wymagania, czyli poziom, pieniądze oraz zezwolenie.
Wiadomo jaki lv jest potrzebny na 3 pole?
9 lub 10, jeszcze nie wyliczyłem. I nie ma jeszcze questa z zezwoleniem.
Obecnie co lv sa dostepne nowe warzywa dla rowniny jak i lasu tak bedzie co level? Nie zabraknie ci tych warzyw ;d?
Oprócz roślin będą jeszcze budynki, czasem zamiast nowych roślinek będzie coś nowego do wybudowania. planuję na początek ok 35 poziomów rozłożonych na długi okres gry (całe miesiące), mam mały problem z pomysłami na to, co sadzić w lesie, ale myślę że w odpowiednim czasie wpadnie mi coś do głowy, na razie jest jeszcze 'zapas' na 15 poziomów.