Reklama
Strona 25 z 45 PierwszaPierwsza ... 15232425262735 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 361 do 375 z 669

Temat: Smite - godny rywal LoL'a i Doty?

  1. #361
    Avatar Klamer
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    18
    Posty
    2,820
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Już 9 lvli, okropnie mnie nudzi gra samemu, a nikogo z was nie mogę złapać, albo nikt mi nie odpisuje. ZAGRAJMY COŚ

  2. #362

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    183
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Ymir calkiem niezly, spore CD ale w TF'ach robi miazge.
    Gra ktos? Juz 6 poziom :D nick;Yazo

  3. #363
    Avatar PpK
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    10 Downing Street
    Posty
    3,027
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Kupiłem He Bo za całe piniondze i średnio mi podpadł ;ccccccccc

    jakis sprawdzony build?
    [ymp3]1Zmb9Vh8Ja0[/ymp3]

  4. Reklama
  5. #364

    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็ ObiWanek jest teraz offline
    Avatar ObiWanek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็
    Wiek
    32
    Posty
    1,605
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    no ja wlasnie basketa opanowalem jak szef, latam do jungli co cooldown smite'a i farmie lane, mialem 19 lvl jak reszta 13-14 ;d;d; 17/2 staty!!! screena nie ma, bo nie umiem robic

  6. #365
    Avatar opapi
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    562
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    wyskillowany bastet jest zajebisty
    w ogole polecam zaczynanie w jungli przeicwnika
    czekasz do 15-16 sekundy skaczesz z q smitujesz i prawdopodobnie masz buffa przeciwnika (o ile maja junglera...)

  7. #366

    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็ ObiWanek jest teraz offline
    Avatar ObiWanek
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    (╯°□°)╯ก็็็็็็็็
    Wiek
    32
    Posty
    1,605
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj opapi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wyskillowany bastet jest zajebisty
    w ogole polecam zaczynanie w jungli przeicwnika
    czekasz do 15-16 sekundy skaczesz z q smitujesz i prawdopodobnie masz buffa przeciwnika (o ile maja junglera...)
    no tak zrobilem raz jak gralem z xoltro, beka bo przeciwna arachne rozkurwilem 0/3 latajac po jej jungli i przy okazji ja zabjiajac ;d;d;d

  8. Reklama
  9. #367
    Avatar djmikser
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    BIALYSTOK.
    Posty
    2,036
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    @up
    No to słaba Arachna. Gdyby ogarniała to by strapowała Cię w jungli pajączkami i skampiła 2-3 razy. Momentalnie by Ci się odechciało jugnlować.
    Ostatnio zmieniony przez djmikser : 28-06-2012, 23:12

  10. #368

    Data rejestracji
    2009
    Posty
    101
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Czy mógłby mi ktos wysłać keya na priv.Ile mozna oddac oddam nastepnym chetnym.

  11. #369

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    183
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    @up Nie ten temat, od kluczy jest osobny temat.
    Na Ymira lepiej na poczatku skladac reinforcy czy warrior? I dalej lepiej zlozyc voidy i hammera czy moze takie cos http://smitedb.com/guideview/?g=3871...48c99facfb7992 ?

  12. Reklama
  13. #370
    Avatar djmikser
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    BIALYSTOK.
    Posty
    2,036
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Quiz do graczy :

    Co robisz kiedy zobaczysz coś takiego wbiegającego Ci na lane w early game.


    a) Nie żyjesz
    b) Nie żyjesz
    c) Nie żyjesz

    ###
    Wbiłem 11 lvl , posiadam Anubisa i Odyna. Pytanie skierowane konkretnie do ludzi grających Odynem. Jungle czy Lane ?

    @down
    Jeżeli masz coś w teamie co ma aoe stuna/snara/slowa/ to nie powinieneś mieć problemu z wygraną. Osobiście nie grałem ale kiedy miałem midującego zeusa to wychodził z lane z 2/0/0 i gankował. Ja grając Odynem lub Wukongiem po prostu doskakiwałem i ultowałem przeciwników na lane. Po czym on odpalał ulta zabijając obydwu. I tak w kółko aż przeciwnicy nie wyjdą z gry.
    Ostatnio zmieniony przez djmikser : 29-06-2012, 08:36

  14. #371
    Avatar Virentino
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdynia
    Wiek
    34
    Posty
    147
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Mam pytanie odnośnie Zeusa. To jedyny champion jakiego do tej pory kupiłem. Wydaje się być super ale proszę o pomoc odnośnie jakiegoś builu. Podczas gry zawsze buduję go "na pale" i niekiedy totalnie potrafię zdominować rozgrywkę a czasami jestem useless i feeduje. Jakie jest wasze zdanie odnośnie Zeusa?

  15. #372
    Avatar Cisekkozak
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Zielona Góra
    Posty
    1,245
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Zeus jest strong w teamfightach, na solo już gorzej( chociaż jak sie umie grać). składam na niego: Magic boots, Warlock sash (ring), Rod of tahuti, Gem of isolation, Polynomicon, Pythagorem's Piece + jak brakuje to void.
    a teraz wprost: buty3, ring stakujący się, rod od ap, gem który slowuje, książka na spellvampa i lichbane, amulecik i void na magic pene

  16. Reklama
  17. #373
    Avatar opapi
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    562
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    widzac kali z buffami agruje na nia krepy i zabijam na kombo
    odyn ma afkfarmic do full buildu/5 itemow farmiac lane i jungle
    Guan Yu, the Saint of War
    ◦Passive – Fortified Defense
    ■Guan Yu gains +20 physical and magical protection when he is near friendly or enemy structures.

    ◦Tranquil Gift
    ■Guan Yu’s tranquil leadership is infectious and, when focused, heals himself and his allies for 50/85/120/155/190 (+50% of your magical power). Healing friendly gods reduces all cooldowns by 2s. Cost – 50/60/70/80/90 mana. Cooldown – 6s.

    ◦Warrior’s Will
    ■Guan Yu charges forward, his Green Dragon Crescent Blade extended in front of him. After passing through the area, enemies are damaged for 90/150/210/270/330 (+60% of your magical power) magical damage and slowed by 25% for 2s. Hitting enemy gods lowers all cooldowns by 2s. Cost – 50/60/70/80/90 mana. Cooldown – 6s.
    ◦Taolu Assault

    ■Guan Yu spins his blade in a controlled but furious display, slicing enemies for 20/30/40/50/60 (+20% of your magical power) magical damage every .4s for 4s. Each hit debuffs the enemies protections by 10 while buffing Guan Yu the same amount, up to 30, for 3s. Guan Yu is immune to knockback for the duration. Cost – 60/65/70/75/80 mana. Cooldown – 13s.

    ◦Tactician’s Advantage
    ■Guan Yu attacks 3 times. Enemies hit take damage of 100/125/150/175/200 (+30% of your magical power) magical damage and are slowed by 25% for 2s. Enemies hit a 2nd time take damage +50% and are silenced for 2s. Enemies hit a 3rd time take damage +100% and are stunned for 2s. Guan Yu is immune to crowd control for the duration. Cost – 80/90/100/110/120 mana. Cooldown – 90s.

    General:
    A new queue has been added for 5-Person pre-made teams. Only 5-person teams are allowed to join this queue. You will be match-made against other 5-person teams that queue.
    End of Match Lobby tweaks:
    ◦Player name now shows on the left instead of god name.
    ◦Changed Wins to Victory.
    ◦Moved Deaths over Assists.
    Skin cards now appear on the transition screen into a match.
    Blue targeting arrow is now on by default. You can disable this from the settings menu.
    Chat box while in party chat will no longer lose focus.
    Ground targets are now cancelled when dying.
    Players that reported their screen going black when playing certain gods has been addressed.
    Muting teammates is now working again.
    Kills that occur before the match starts now properly gives players credit.
    Match invite no longer shows 00:00 on the timer after accepting the invite.
    Match invite no longer shows ‘…of 9 players’ and will always say ‘…of 10 players’.
    Fixed an issue where players disconnecting would not preserve their respawn time.

    HUD:
    While selling items at the store, players abilities and items would disappear from their hud. This should no longer occur.

    Gods:
    Hades
    ◦Magical protection now increases .9 per level, as intended.

    ◦Pillar of Agony
    ■Damage now does not require line of sight.

    Hel
    ◦Hel’s auto attack now properly activates on-hit items, like Polynomicon.

    Vamana
    ◦Passive – Sleeping Giant

    ■Taking damage from enemy gods now properly reduces the cooldown of Vamana’s ultimate at all ranks.

    ■Each hit from enemy gods now reduces the cooldown of his ultimate by 1s each hit instead of 2s.
    Ostatnio zmieniony przez opapi : 29-06-2012, 11:23

  18. #374
    Avatar Suczysyn
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    501
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    wyjebało serwer czy tylko mi coś nie gra ?

  19. #375
    Avatar opapi
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    562
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    patchuja
    btw. 3 patch wychodzi po 7 dniach czyli zapewne bedzie patchowanie co tydzien + czasami mniejsze zmiany
    zajebiscie to o nich swiadczy, jak to utrzmyaja bedzie dobrze
    Ostatnio zmieniony przez opapi : 29-06-2012, 11:20

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Jeszcze raz SMITE - warto ?
    Przez Ecnoll w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post: 21-11-2013, 21:58
  2. Faeria - Nowa gra karciana, rywal Hearthstone
    Przez Xoltro w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post: 30-09-2013, 14:07
  3. Smite - walki bogów! TORGu gramy?
    Przez Fixty w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-08-2013, 09:35
  4. Odpowiedzi: 169
    Ostatni post: 12-12-2012, 11:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •