kuba_k31 napisał
Jak wejdziesz na trochę wyższy poziom gry, nabędziesz doświadczenia to zauważysz, że tak faktycznie jest. Chociażby lasthitując często anuluje się auto-attack przez poruszanie postaci. No i kto chciałby stać cały czas w miejscu, przyjmując na klatę każdy skillshot? Albo przykład podany przez Ppk, animation cancelling. Przykładów można by wypisać więcej, ale wszystko sprowadza się do tego, że musisz sporo się poruszać = sporo klikać myszką.
Nikt nie twierdzi, że idąc z bazy na linie masz klikać 50 razy.
Przy lasthitach oczywiste jest, że się biega dookoła i nakurwia myszką co chwila żeby tracić jak najmniej creepów. A przy gonieniu kogoś może to coś daje, tylko czy mógłby się ktoś trochę bardziej na temat animation cancelling rozpisać? Czy w tym chodzi o to, żeby w przeciwnika wszedł AA, ale żeby w tym samym czasie do niego biec, zamiast czekać na koniec animacji, ya?
Zakładki