Pluton napisał
czy mógłby mi ktoś podrzucić link typu "PORADNIK DLA DEBILI"? Nigdzie nie mogę takiego znaleźć
Upatrzyłem sobie Thiefa, widziałem spory na forach o wybór broni - czy to można potem zmienić? Czy to niczym kreatora twarzy - raz na początku i tyle?
Próbowałem sie bawić build makerem na stronie
http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/
=
nie wiem co się dzieje, czy te skille też będą wybierane?
Dołączam do gry w pierwszym tygodniu września, próbuję na razie ogarnąć co się dzieje i brakuje mi materiałów. Help!
Robisz postać (dość bogaty edytor). Wybierasz rasę, klasę, wygląd postaci i dokańczasz kilka zdań (to ostatnie to nawiązanie do fabuły. W zależności od tego co wybierzesz, niektóre rzeczy się zmienią). Listę dostępnych dla klas broni (razem ze skrótami klawiatury) znajdziesz w pudełku z grą. Opisy poszczególnych ras i klas będą w edytorze. Startujesz z jakąś bronią (każda klasa ma przypisaną inną broń startową), jednakże wcale nie oznacza to, że musisz z nią grać do końca. Możesz grać z dowolną bronią dostępną dla twojej klasy i za jej zmianę nie będziesz miał żadnych punktów ujemnych. Po prostu potem musisz się nastawić na jedną/dwie, ponieważ w talentach są takie boosty jak -20% CD dla skilli z daggerów itd.
Każda broń ma swoje własne umiejętności. W zależności od poręczności broni dają 2, 3 lub 5 skilli:
Main-hand (3 skille): Axe, dagger, mace, pistol, scepter, sword
Off-hand (2 skille): axe, dagger, focus, mace, pistol, shield, sword, torch, warhorn
Twohand (5 skilli): greatsword, hammer, longbow, rifle, shortbow, staff.
Bronie podwodne (ponieważ pod wodą używasz osobnych broni. 5 skilli): Harpoon gun, spear, trident.
Poza tymi pięcioma umiejętnościami masz jeszcze dodatkowe 5. Jeden skill leczący, 3 skille dowolne, które sam odblokowujesz za skillpoints oraz 1 skill elitarny.
Reszta jest intuicyjna i poradzisz sobie spokojnie. Nie ma mountów, a większe dystanse pokonujesz odblokowując na mapie waypoints. Po prostu za grosze teleportujesz się pomiędzy nimi. Zamiast brać zadania od npc, wchodzisz na strefe, wyświetla się w rogu ekranu co masz zrobić, wykonujesz zadanie, idziesz dalej. Zadania fabularne są zaznaczone na mapie i nie da się ich przegapić. LvL dostosowuje się do strefy. Przykładowo masz 80lvl i idziesz na strefę startową. Twój poziom doświadczenia spada do 2, chociaż przedmioty, bonusy i umiejętności itd. Zostają niezmienione. Na Pvp masz odwrotnie. LvL rośnie do maksymalnego, ale skille i reszta jest dalej słaba, także gracz z wbitym 80 poziomem bez problemu rozwali gracza początkującego.
Zakładki