Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
Pomysł na zmiany spoko, ale trochę z dupy implementacja. Obcinając tak mocno penę na medach + znacznie zwiększając spadek peny powyżej 100m + większość medów ma apcr w standardzie (chujowa normalizacja) przebicie weakspotów HT będzie bardzo trudne (tzn zależne od tego jaką penę Ci wylosuje). Chyba nie o to chodzi, żeby nieskątowany HT był nieprzebijalny od frontu bez golda przez medy. Do tego dołóżmy zmiany w mapach które skutecznie uniemożliwiają flankowanie we wczesnej fazie gry i dostajemy prosty pomysł na grę:
- załadować full HEATów (w zasadzie niezmieniona pena, która przy okazji nie zależy od dystansu)
- stanąć 500m od wroga
- ???
- profit (dla WG)
HT nadal będą dostawać po dupie od medów (często nawet bardziej, bo nie widzi mi się odbijać 5 razy pod rząd od nieskątowanej płyty IS7 z odległości 70m - sytuacja z test serwera, byłem w leo1 - taniej wyjdzie załadować golda, bo masz 100% peny), wzrośnie koszt utrzymania X i ludzie albo przerzucą się na niższe tiery, żeby utrzymać płynność finansową, albo będą inwestować w premium :P
Zakładki