ok zagralem gre na usie ziggsem (z pingiem 230 i postacia ktoram a 4 skillshoty) i stwierdzam iz:
ma 5 skilli ze znosnym ap ratio (ulti 0.9), pasyw 0,3 jakos i GLUPIE jest to, ze hextech nie procuje sie z pasywa - skoro jest to +150~~ ~magic dmg. :|,
Q ma cd Q vlada i zadaje podobny dmg, bardzo fajny skill do poke (i jest aoe wiec rylai jak najbardziej),
W mega dziwne, nei wiem czy w ogole warto w to dodawac na linii. nie zadaje duzo dmg (70 base na 1lvlu) i ma cd 30s., proponowalbym raczej dodac QEQEQR zeby ziwekszycdmg
E glupio zrobione, trzeba rzucic i poczekac 0,5s na aktywacje (albo to na US tak bylo z tym pingiem ;dd) mam aly range wiec wszyscy mi z tego uciekali podczas 1v1, teamfightow nie bylo bo mam tma 1200 elo wiec win w 18 minucie :/
R ma range 5000 (dla porownania - ulti tf/pantheona ma range 5500) i zadaje mega dmg, ale dlugo sie "castuje".
Q ma znosne CD
W ma CD mega dlugie, nie wiem czy jest sens w to dodawac i stosowac inaczej niz do escape (bo chiwle sie laduje ;p)
E CD tez mega dlugie, 16 sekund bodajze, wiec lipa
R cd 2 minuty na poczatku, na wymaxowanym spada do 90s. mozna dojsc do minuty z bluebuffem wiec niej est tak zle.
postac ma mega duze dmg, na samym 16 lvlu z 0 ap robi dmg: 125+255+210+140+500 = 1 230 (pamietajmy, ze E zadaje 100~~dmg za kazda bombke [a rzuca sie ich 11], przeciwnik wejdzie 100% w 3-4 wiec dodac mozna +300/400 dmg :])
doliczajac do tego 300AP ktore powinno siem iec na tym lvlu na 100% dmg wynosi (w postac z 0 mresa !!) = 185+450+315+230+950 = 2 130 (do tego bombke za 200 hp jedna!!)
Zakładki