Witaj Damian,
UWAGA! Proszę przeczytać całą poniższą wiadomość przed wysłaniem odpowiedzi!
W związku z ogromną ilością napływających zgłoszeń, zmuszeni jesteśmy częściowo zautomatyzować proces przyznawania zwrotów.
Oznacza to, że wiadomości w sprawie zwrotów muszą wyglądać w następujący sposób:
Login:
Imię przywoływacza:
Serwer:
Zakupy do zwrotu:
- Bohater (np. Leona)
- Bohater (np. Wukong)
- Skórka dla Bohatera (Pentakill Sona)
Wiadomości niezgodne z powyższym formatem będą rozpatrywane na samym końcu, co oznacza bardzo długi czas oczekiwania na zwrot.
Pamiętaj, że zwracamy maksymalnie 3 zakupy, jeśli tylko nie otrzymałeś żadnych zwrotów w przeszłości.
Czym jest zakup:
Bohater - dowolny zakupiony za IP lub RP bohater (bohaterowie otrzymani za darmo nie będą refundowani!)
Skórka - dowolna zakupiona za RP skórka (skórki otrzymana za darmo nie będą refundowane!)
Bundle - dowolny zestaw (np. Bohater + Skórka - jeśli tylko były zakupione jako oferowany w sklepie zestaw!)
Strona run - dodatkowa strona z runami
Zestaw Run - W przypadku gdy chcesz zwrócić zakupione runy, to jeden cały zestaw do maksymalnie 9 run danego typu liczony jest jako cały jednorazowy zwrot, i żadna inna rzecz (prócz run) nie będzie mogła zostać Ci zwrócona.
Oznacza to, że możesz zwrócić na przykład maksymalnie 3 bohaterów lub skórki (lub ich kombinację) LUB tylko jeden zestaw run składający się z maksymalnie 9 run.
Zwróć uwagę, że jesteśmy w stanie zwracać jedynie punkty, za jakie dane przedmioty zostały zakupione.
Pamiętaj również, że jeśli dokonamy jakiegokolwiek zwrotu na Twoim koncie (bez względu na to czy zwrócimy Ci 1, 2 czy 3 zakupy), nie będziemy w stanie nic więcej zwrócić Ci w przyszłości.
W momencie dokonywania zmian na Twoim koncie, zostanie ono zawieszone na 5 minut.
Pozdrawiam,
Tekkichi
Polish Player Support Specialist
Zakładki