PpK napisał
ale orianna nie istnieje w late gamejest slabsza w late(inb4 'lol jak nie istnieje jak po prostu ma troszke slabszy dmg ale nadal jest OP mocno' ;dd)
Nie, w lategame zmienia jej sie rola na support/magecarry. Po zdominowanej linii (Orianna nie idzie na topa, to glupota) gdzie kazdy AP/AD carry dostaje od niej taki wpierdol przez 1000 range i niskie cooldowny raczej nie dochodzi sie do lategame. 40% aoe slowa/speeda dla twojego teamu tez jest niesamowicie mocna sprawa. Tarcza, ktora na 5 poziomie skilla dodaje rzuconej postaci 30 armora+mresa za darmo i do tego 240 + 0.6AP ratio tarczy? Ulti z 54s CD (40% cdr) z AoE CC? Spoko, Fling Singeda na cala przeciwna druzyne (albo na jedna osobe :D) o takim zasiegu i wielkosci ulta Galio wcale nie jest swietna inicjacja badz escape ability, zwlaszcza, ze przeciwnicy nie moga sie pol sekundy po tym ruszac.
Wciaz squishy carry bedzie zadawac masakryczne dmg, wciaz ma lepszy poke od Ezreala, wciaz Orianna z rabadonem, voidem i blue buffem (tylko!) bedac przy przeciwnej fontannie nie pozwala Corkiemu z niej wyjsc, zadajac mu wiekszy dmg niz fontanna go leczy.
Poogladaj sobie czasem stream jijiego, bo on gra praktycznie tylko i wylacznie ta Orianna teraz (w sumie Hotshot podobnie) i nie bylo jeszcze przeciwnika, z ktorym przegralby na linii.
Lifetime totals: 135 / 33 / 155 przy 18 zagranych grach, w tym 16 wygranych. Nie sadze bys mogl mi powiedziec ze na 2,1k Elo (Sandy Richard, jego kolejny smerf) ludzie nie potrafia kontrowac postaci a tym bardziej nie daja sobie rady z czyms, co tak bardzo slabnie w lategame.
Staty: 6/0/2, 10/2/6, 16/0/15, 12/1/1 na jego koncie cos chyba pokazuja o zabijalnosci i damage tej postaci ._.
Zakładki