Reklama
Strona 746 z 2010 PierwszaPierwsza ... 24664669673674474574674774875679684612461746 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 11,176 do 11,190 z 30146

Temat: League of Legends //dla potomnosci: League of Legends - temat ogolny.

  1. #11176

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    2,188
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    5000 tysiecy to jest w cholere duzo, mow po prostu 5000, a nie 5000 tysiecy o to mi chodzilo.
    Cytuj Zeimer napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Można (zalegalizować niewolnictwo), ale wtedy wszelkim lewakom pękłaby żyłka i byłaby tak potężna nagonka w mediach "Korwin chce przywrócić niewolnictwo", że nie warto o tym wspominać.
    Cytuj Govinem napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Wolny Człowiek może (zostać niewolnikiem). jeżeli chce to co ja zrobię.

  2. #11177
    Avatar kck
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Mannheim (Niemcy)
    Wiek
    33
    Posty
    527
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj Jaanek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A po cholere nam w tej grze jeszcze wiecej takich debili jak ty? Przez takich jak ty wszystkie gry typu MOBA traca calkowicie sens. Podstawa w tego typu grach jest ranking, bycie najlepszym itd itd. Jak chcesz miec fun to idz pograj w gothica, wiedzmina, w/e. Mozesz popelniac samobojstwa na 100 roznych sposobow w GTA, mozesz w amnestie sie pobac, ale do kurwy nedzy nie psuj gry prawdziwym graczom. To jest wlasnie najwieksza wada lola, na kwejku czasem widze obrazek typu "gram w LIGE OF LYDŻYNDS" i sie zastanawiam jakie pozery to na fb wklejaja. Same takie ciecie co 30 lvl nie wbily i mysla, ze jak pokaza dziewczynie 30/0 na customie z botami to sa koxy. Co z tego, ze w gre gra z miljon plejeruf skoro z rankingiem 1600 jest 5000 tysiecy osob, a ranking ten to olimpijskie minimum osoby, ktora potrafi last hitowac, kupuje warda, nie popelnia samobojstw i zna odrobine mechanizm gry?
    aaaa.. i nie jestem zajebisty i za takiego się nie uważam ale jak tak twierdzisz to dziękuje (ironia :P) < nawias dla hejtów bez mózgu
    starałem wam tylko wytłumaczyć że równie dobrze możecie pisać po Polsku i wiele osób będzie was rozumiało co nie miało styczności z tą grą... i może nawet przez was zacznie grać?


    skoro nie jestes z tego dumny to matka, babka i siostra to dziwki czy stary to mafiozo?
    ostatnia część posta pokazuje że masz iloraz inteligencji 4 letniego dziecka nie wiem jak u ciebie w rodzinie ale twoim zdaniem kurwy w rodzinie to dobra rodzina? to powodzenia i pozdrów mamę i siostrę...
    jak już bardzo chcesz wiedzieć ojczym dyrektor banku, matka ma sieć Hoteli w Niemczech .... bo ciekawy jesteś widzę (możesz wierzyć nie wyjebane mam).

    Jak gram 4fun to nie znaczy że komukolwiek przeszkadzam i feeduje już o tym napisałem ale najwyraźniej za mało masz szarych komórek by przeczytać poprzednie posty i wolisz walić argumentami z dupy... gram 4fun ale staram sie pomagać innym robie za tzw. Support lub karam botów i bardzo rzadko mi się zdarza mieć więcej zginięć niż zabić

  3. #11178

    Notoryczny Miotacz Postów Thaz jest teraz offline
    Avatar Thaz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Bytom
    Wiek
    98
    Posty
    1,177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    jaki build order na Udyra?
    bo ogolnie to rush lanterna, merce/tabi, spirit visage a potem juz nie wiem ;|
    Skill order q>w>e>r?
    I ogolnie, runy i quinty na dodge potrzebne mocno? czy na flat arm + mres/lvl i quinty + marki armpen tez da rade/

  4. Reklama
  5. #11179
    Avatar ZinC
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Warszawa
    Wiek
    31
    Posty
    3,883
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Thaz~ napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jaki build order na Udyra?
    bo ogolnie to rush lanterna, merce/tabi, spirit visage a potem juz nie wiem ;|
    Skill order q>w>e>r?
    I ogolnie, runy i quinty na dodge potrzebne mocno? czy na flat arm + mres/lvl i quinty + marki armpen tez da rade/
    TRIFORCE!!!!!!!!!

    Marki flat ad, Q jest magic damage zalezne od ad.
    Dodge i mres jezeli przeciwnicy maja duzo ad (irelia + ashe np albo ashe + gp, cos co cie bije z lapy) w przeciwnym wypadku armor i mres. Nie potrzebujesz quintow na dodge. AD quinty / ms quinty.

    W > Q > E > R (imba laning power i wciaz bijesz mocno, nie warto maksowac Q)

    spirit visage nie jest niezbedny. Wlasciwie jest taki se i opoznia triforce.

    Pozniej tanky.

    [ymp3]hgKDu5pp_fU[/ymp3]

  6. #11180
    Avatar Teep Dhroat
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    702
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    imo visage jest ultragenialny, jesli masz w teamie sorake, ew. jakas kayle mid, bo jesli jestes udyrem to nidalki miec nie mozesz, w kazdym razie cos z healem, przy czym ten soraki jest najmocniejszy, a ten kayle gowniany
    nie przychodzi mi do glowy inny ap carry z leczeniem

  7. #11181

    Notoryczny Miotacz Postów Thaz jest teraz offline
    Avatar Thaz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Bytom
    Wiek
    98
    Posty
    1,177
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    build typu

    lantern
    merce
    triforce
    wits end
    fon/bveil
    randuin/thornmail/sunfire

    jest w miare okz?

    czy lepiej zamiast wits enda dac tego visage?

    kurwa i musze runy kupic :[

    a te MS quinty to daja widoczny efekt? czy lepiej juz flat ad kupic d
    Ostatnio zmieniony przez Thaz : 26-07-2011, 05:49

  8. Reklama
  9. #11182
    Avatar Teep Dhroat
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    702
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    nie łaś się tak na merce, we wielu grach, o ile nie we wiekszosci lepiej jest zlozyc ninja tabi, nimbleness moze dac naprawde duza przewage i zmniejszyc mozliwosci wykitowania cie, bo pasywka tego dodga daje naprawde sporo

    a jesli czujesz ze jestes enough tanky to zloz bloodthrister, majac 1,7 ad ratio na q jestes w stanie z tym BT robic taki rozpierdol ze sobie to malo kto wyobraza

    a quinty MS imo wiekszego sensu nie maja, bo 4,5% cie nie zbawi, dalej cie wykituja dopoki nie zlozysz triforca + / fona + / czegos innego, natomiast quinty ad to dominacja lane, a quinty dodge troche bonus do movespeeda jesli nimbleness procnie (co w polaczeniu z tabami i pasywka bedzie wchodzic dosc czesto)

  10. #11183
    Avatar GaryTroy
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    5,830
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Wukong Champion Spotlight



    [y]k1zAhC5aeQs[/y]

    @Edit Release Notes!!

    Kod :
    New Skins in the Store
    
        Volcanic Wukong
        General Wukong
        Darkforge Jarvan IV
        Bloodfury Renekton
    
    PVP.net Store
    
        UI redesign of the store home page
            Bouncing red text animation replaced with a shimmer
            Replaced the bright blue and bright red header graphics with dark blue
            Removed padding to create 20% more space on the home page
            Fixed several issues with text alignments (featured items for example)
            Fixed an issue with the promo image scroller where it would pause when you moused over an image
        Filtering items by IP/RP now works properly
        Added a filter that allows a user to sort alphabetically
        Search functionality updated to narrow results as you type each character
        All store pages now have a textured background instead of a solid black background
        Replaced pagination with a vertical scroll bar
        Updated the topside tabs graphic and added a rollover state
        Fixed a bug with sorting that caused certain items to show up in incorrect places once filtered
    
    PVP.net v1.40.17
    
        Players will now receive more IP in very long ranked games
        Number of leaves is no longer visible in game lobbies
        Added a mouseover tooltip for the notifications tab
        LeaverBuster emails are now localized per language
        Fixed the text color of Masteries to make them easier to read
        Fixed a bug that allowed banned Champions to be selected when using the Random option
        Fixed a bug with displayed wins in the Custom Game lobby
        Fixed several bugs with the Mastery Page UI
        Fixed several bugs that occurred while viewing another Summoner's profile
        Fixed several bugs with the word filter
    
    League of Legends v1.0.0.122
    Wukong, the Monkey King
    
        Crushing Blow: Wukong swings his mighty staff with incredible speed, crushing his opponent. This attack deals additional physical damage and reduces the enemy's armor for a short duration.
        Decoy: Wukong utilizes his cleverness to trick his foes. He becomes stealthed for 1.5 seconds and leaves an uncontrollable decoy behind that will deal Magic Damage to enemies near it after 1.5 seconds.
        Nimbus Strike: Wukong dashes on a cloud toward a target enemy and sends out images to attack up to 2 additional enemies near his target, dealing physical damage to each enemy struck.
        Cyclone (Ultimate): Wukong's staff grows outward and he spins it around, dealing damage and knocking up enemies. Wukong gains movement speed over the duration of the spell.
        Stone Skin (Passive): Wukong's armor and magic resistance are increased for each nearby enemy champion.
    
    Annie
    
        Disintegrate
            Damage reduced to 85/125/165/205/245 from 90/130/170/210/250
            Ability power ratio reduced to .7 from .75
        Incinerate
            Damage reduced to 80/130/180/230/280 from 85/135/185/235/285
            Ability power ratio reduced to .75 from .8
    
    Cassiopeia
    
        Miasma now gives persistent vision in the area where cast
    
    Corki
    
        Phosphorus Bomb
            No longer blinds
            Damage reduced to 70/120/170/220/270 from 80/130/180/230/280
        Gatling Gun attack damage ratio reduced to 20% from 25%
        Missile Barrage: Big One bonus damage reduced to 50% from 60%
    
    Ezreal
    
        Fixed a bug where Mystic Shot did not interact with spell shields
    
    Galio
    
        General
            Base health increased to 520 from 495
            Base armor increased to 20.5 from 16
            Armor per level reduced to 3.5 from 4
        Resolute Smite
            Projectile speed increased to 1300 from 1200
            Mana cost reduced to 60/65/70/75/80 from 70/75/80/85/90
            Ability power reduced to .7 from .8
        Bulwark
            Duration increased to 4 seconds from 3.5 seconds
            Heal increased to 25/40/55/70/85 from 20/32/44/56/68
        Idol of Durand damage reduction while channeling increased to 50% from 30%
    
    Gangplank
    
        Parrrley gold bonus reduced to 4/5/6/7/8 from 4/6/8/10/12
        Raise Morale
            Active attack damage bonus reduced to 14/22/30/38/46 from 20/28/36/44/52
            Active movement speed bonus reduced to 10/14/18/22/26% from 14/18/22/26/30%
    
    Janna
    
        New models and textures for Janna and Tempest Janna
        All new animations for her and her skins!
    
    Jax
    
        Leap Strike
            Attack damage ratio increased to 1.0 from 0.7
            Base damage reduced to 35/60/85/110/135 from 50/75/100/125/150
    
    Kayle
    
        General
            New model and animations!
                Community contest "Fresh Prince of Bel Air" /dance animation
            Attack damage per level reduced to 2.5 from 3
            Attack speed per level reduced to 2 from 2.3
            Recommended items updated
        Holy Fervor
            New Passive: Kayle's basic attacks against enemy champions now reduce their armor and magic resistance by 2% for 5 seconds (stacks up to 5 times)
        Reckoning
            Missile speed increased to 1300 from 1000
            Ability power ratio increased to 1.0 from 0.8
            Mana cost reduced to 70/75/80/85/90 from 80/85/90/95/100
            Slow increased to 35% from 25%
            Damage amplification reduced to 5% from 8/10/12/14/16%
        Righteous Fury
            Cooldown reduced to 16 seconds from 22/21/20/19/18 seconds
            Bonus damage increased to 20/30/40/50/60 from 4/10/16/22/28
            Increased splash range to 300 from 200
            Ability power ratio decreased to .2 to .3
            Mana cost reduced to 45 from 65
        Divine Blessing
            Base heal adjusted to 45/85/125/165/205 from 65/100/135/170/205
            Movement speed duration reduced to 2.5 seconds from 10 seconds
            Movement speed boost increased to 15/17/19/21/23% from 12%
            Ability power ratio reduced to .35 from .5
            Cooldown increased to 15 seconds from 10 seconds
    
    Maokai
    
        Sap Magic can now be cast while silenced
    
    Orianna
    
        Command: Dissonance
            Ability power ratio reduced to .5 from .6
            Movement speed slow and boost reduced to 20/25/30/35/40% from 25/30/35/40/45%
    
    Pantheon
    
        Grand Skyfall now has a range of 5500
    
    Swain
    
        Ravenous Flock now prioritizes champions
    
    Teemo
    
        Fixed a bug where Move Quick did not proc on-spell cast effects such as Sheen
    
    Tryndamere
    
        General
            New model and animations!
                Tryndamere has been working out and is now approximately 20% bigger
            Tryndamere now uses Fury, gaining 5 per hit, 10 per crit, and 10 extra per kill.
            Fury decays at 5 Fury per second after being out of combat for 10 seconds.
        Bloodlust
            Passively adds 5-20/10-30/15-40/20-50/25-60 Attack Damage depending on how wounded Tryndamere is
            Consumes all Fury to heal Tryndamere for 30-80/40-135/50-190/60-245/70-300 depending on how much Fury was consumed
            Cooldown adjusted to 12 seconds from 12/11/10/9/8 seconds
        Mocking Shout is now free to cast
        Spinning Slash
            Spinning Slash is now free to cast
            Cooldown increased to 13/12/11/10/9 seconds from 9 seconds
            Base damage adjusted to 60/90/120/150/180 from 40/90/140/190/240
            Scaling adjusted to 1.0 bonus Attack Damage from 0.5 total Attack Damage (still scales with AP)
            Now deals physical damage instead of magic damage
        Battle Fury now grants up to 35% Critical Chance, depending on how full his Fury bar is
    
    Twisted Fate
    
        Gate now has a range of 5500
    
    Udyr
    
        Tiger Stance Attack Damage ratio reduced to 1.5 from 1.7
        Fixed a bug where turtle stance was healing off of the damage dealt by Madred's Razor.
    
    Vayne
    
        Fixed a bug where Silver Bolts would go through Blind effects.
    
    Yorick
    
        General
            Base armor of ghouls reduced to 10 from 20
        Omen of Death damage percent reduced to 45/60/75% from 50/75/100%
        Omen of Pestilence now scales off of ability power at a 1.0 ratio instead of a .8 bonus attack damage ratio
        Omen of Famine
            Heals for 40% of the damage dealt, down from 50%
            Range reduced to 550 from 650
    
    Items
    
        Zhonya's Hourglass combine cost reduced to 800 from 1000
        Randuin's Omen and Shurelya's Reverie will now grant assists
    
    General
    
        Significantly reduced sound related mid-game framerate stalls and hitches which were strongly affecting gameplay on certain machines
        Fixed a bug where certain spells would deal damage twice
        Fixed a bug where minions were not properly displaying stat growth over time
    Ostatnio zmieniony przez GaryTroy : 26-07-2011, 07:00
    Impossible Is Nothing

  11. #11184
    Avatar Teep Dhroat
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    702
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Op phreak strikes again

  12. Reklama
  13. #11185
    Avatar kuba_k31
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    30
    Posty
    2,322
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Udyr

    Tiger Stance Attack Damage ratio reduced to 1.5 from 1.7
    Fixed a bug where turtle stance was healing off of the damage dealt by Madred's Razor.
    Brak +miliard hp co hit? Lanterna pewnie też to się będzie tyczyło.


    A co do nowej kayle to będzie słabsza niż ta teraz. W każdym razie, w early będzie jeszcze silniejsza niż była do tej pory. Teraz zamiast pół hp na combo będzie zabierała 3/4 ;ddd
    Also, ZinC będzie musiał zmienić swój build imo.

    A co do patcha jeszcze to................300 MB. Ja pierdziele, z tym internetem będę ściągał to przeszło godzine :F
    Ostatnio zmieniony przez kuba_k31 : 26-07-2011, 07:47
    Cytuj Minsafo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    domknąłem

  14. #11186
    Avatar Teep Dhroat
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    702
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    skad to masz
    grasz na us czy co
    fail

    anyways
    niepotrzebny nerf tigera, przeciez caly jego laning polegal na tym ze mial zbugowana latarnie

    NERF ANNIE <yes>
    nerf corkiego <yes> [still #1 ad carry imo]
    nerf gp <yes> ale wciaz za malo
    janna nowe skiny, dobrze zainwestowalem rp akurat w tempest
    jax jednak spowrotem 1:1 ratio ale mniejszy base dmg, jak dla mnie lepiej
    maokai dosc fajna sprawa, bo jak dzisiaj gralem zauwazylem ze pod silencem nie dziala pasyw, a to przeciez autoattack zwykly
    nerf orianny = lol
    Krwiożercze Stado atakuje teraz najpierw bohaterów
    <yes>
    nerf udyr yorick <yes>
    buff zhonya <yes> [troche za droga byla]
    Naprawiono błąd, który sprawiał, że niektóre zaklęcia zadawały dwukrotnie obrażenia
    2 dni temu gralismy, morde uderzyl z E 1300 dmgu
    nie mial ap
    Ostatnio zmieniony przez Teep Dhroat : 26-07-2011, 08:44

  15. #11187

    Data rejestracji
    2008
    Posty
    163
    Siła reputacji
    17

    Domyślny



    EPIC

  16. Reklama
  17. #11188
    Avatar Terr
    Data rejestracji
    2004
    Położenie
    Venore
    Posty
    1,996
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Phosphorus Bomb
    No longer blinds
    Damage reduced to 70/120/170/220/270 from 80/130/180/230/280
    Gatling Gun attack damage ratio reduced to 20% from 25%
    Missile Barrage: Big One bonus damage reduced to 50% from 60%
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;//////////////////


    czemuuuuuuuuuu! :|

    juz nie mam po co wracac do lola, moj corki nerfed ;/

  18. #11189
    Avatar Farfal
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    236
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    GP juz nie bede nawet minionow z Q dobijal tylko przeciwnika męczył...

  19. #11190
    Avatar sm0ku16
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    415
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    lol, a ja właśnie dzisiaj kupiłem Udyra :(
    ale tylko lekkiego nerfa dostał ... da się nim jeszcze pograć ?

    czemu kata nie dostała nerfa na ulti ?

    kto jest teraz op ?
    Ostatnio zmieniony przez sm0ku16 : 26-07-2011, 09:55

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Star Wars: The Old Republic - temat ogólny
    Przez Mefistos w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 106
    Ostatni post: 21-11-2012, 14:28
  2. NBA 2k12 - temat ogólny
    Przez Tlenik w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 05-12-2011, 23:24
  3. Cities XL 2012 - temat ogólny
    Przez Bezdomny w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post: 20-10-2011, 18:11
  4. Dragon Ball Legend temat ogólny
    Przez Mugenoo w dziale Tematy serwerów
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post: 02-03-2011, 16:47

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •