Historia:
Jako nastolatek, Lee Sin chciał zostać przywoływaczem. Jego siła woli i determinacja wyróżniały go na tle rówieśników, czym przyciągnął uwagę Reginalda Ashrama, który był wtedy Wysokim Radnym. Podczas studiów w Arcanum Majoris, Lee Sina frustrowało tempo zajęć, przystosowane się do innych uczniów. Czas wolny spędzał na badaniach nad niuansami przywoływania, mając nadzieję przyspieszyć koniec nauki. Poczynił niesamowite postępy, prześcigając innych uczniów. Wyglądało na to, że zostanie jednym z najpotężniejszych przywoływaczy, popełnił jednak fatalny błąd. Był zbyt niecierpliwy i próbował sprawdzić się, przywołując bestię z Plague Jungles. Zamiast tego sprowadził chłopca, jednak ten nie był cały i zdrowy. Ledwo zdążył spojrzeć mu w oczy, gdy pokawałkowane ciało rozsypało się na podłodze. Śledztwo League ujawniło potem, że w skutek rytuału została zniszczona cała wioska.
Talenty Lee Sina były tak wielkie, że organizacja skłonna była przymknąć oczy na incydent, jednak przyszły mnich nie mógł sobie wybaczyć. Opuścił Institute i udał się do klasztoru Shojin, szukając wiecznej ekspiacji i przyrzekając nigdy już nie władać magią. Lata później, starając się odpokutować za swe grzechy aktem męczeństwa, podpalił się w ramach protestu przeciwko noxiańskiej okupacji Ionii. Nie zginął jednak i przez kilka tygodni trwał w agonii. Dzięki jego czynom odbył się mecz League, który wygrała Ionia. Jednak do czasu, gdy go ugaszono jego oczy zdążyły kompletnie spłonąć. Został ogłoszony zbawicielem, poczuł się jak nowo narodzony i odzyskał wolę do działania. Dołączył do League of Legends, wciąż pokutując poprzez pot i krew, jedyne, co posiada prawdziwy mnich.
- Działania jednostki mogą zniszczyć świat, ale odbudować go mogą tylko ci, którzy są pracowici i gorliwi - Lee Sin
Umiejętności:
Fala Dźwięku/ Uderzenie Rezonansu:
Fala Dźwięku: Lee Sin tworzy falę dźwięku, dzięki której lokalizuje przeciwników. Zadaje ona obrażenia fizyczne pierwszemu wrogowi, którego trafi. Jeśli uderzy we wroga, Lee Sin przez 3 sekundy może użyć Uderzenia Rezonansu.
Uderzenie Rezonansu: Lee Sin przemieszcza się ku przeciwnikowi trafionemu Falą Dźwięku, zadając mu obrażenia fizyczne +10% brakującego wrogowi zdrowia.
Osłona / Żelazna Wola
Osłona: Lee Sin przemieszcza się ku sojusznikowi, osłaniając jego i siebie przed obrażeniami. Jeśli tarcza zostanie przełamana, połowa energii wydanej na tę umiejętność zostaje mu przywrócona. Po użyciu Osłony, Lee Sin może przez 3 sekundy rzucić Żelazną Wolę.
Żelazna Wola: Dzięki treningowi Lee Sin świetnie radzi sobie w walce. Na 5 sekund zyskuje wykradanie życia, wampiryzm zaklęć i pancerz.
Nawałnica / Okaleczenie
Nawałnica: Lee Sin trafia w ziemię, tworząc falę uderzeniową, zadającą obrażenia magiczne i ujawniającą przeciwników. Jeśli Nawałnica trafi wroga, Lee Sin może przez 3 sekundy użyć Okaleczenia.
Okaleczenie: Lee Sin okalecza pobliskich przeciwników ujawnionych przez Nawałnicę, zmniejszając ich prędkość ataku i ruchu na 4 sekundy. W tym czasie statystyki te powoli wracają do normalnego stanu.
Smoczy Gniew (Superumiejętność)
Lee Sin daje potężnego kopa z półobrotu, odrzucając cel do tyłu oraz zadając obrażenia magiczne jemu i przeciwnikom, na których wpadnie. Przeciwnicy, na których wpadnie zostają na krótką chwilę podbici w powietrze.
Grad Ciosów (Bierna)
Po użyciu umiejętności przez Lee Sina, jego 2 następne ataki wykonywane są z premią 50% do prędkości ataku i przywracają mu po 10 pkt. energii.
Zakładki