Komisarz Rex napisał
System powinien brać pod uwagę także ilość rozegranych meczy(czyli doświadczenie w grze), żeby nie było sytuacji, że w jednej drużynie grają ludzie z win/loss 12/7 i 192/112 identycznego w/l streak jednak ten drugi ma większe doświadczenie, prawda? Powinien także brać ilość zgonów (nie statów bo to bez sensu jak ciągle grasz supportem np.) bo wiadomo jak ktoś jest ogarnięty to będąc supportem/tankiem/ad,ap carry/junglerem to nie pada jak warzywo co chwila, prawda? A nie takie sytuacje gdzie przy 20minucie jungler 1/17, a ja 7/2 -_-" Możesz paść raz, drugi bo zjebałeś, ale kurwa padać co minutę, gdzie osoby z Twojego teamu, co wg obecnego systemu są bardzo zbliżeni do Twoich umiejętności, robią jakieś 5/3 to jest zbyt duża rozbieżność.. Źle trochę wytłumaczone bo jestem zmęczony, ale gdyby dopracować system i brać pod uwagę więcej rzeczy przy doborze teamu to grało by się lepiej i bez zbędnych nerwów..
Aha no i wprowadzić rankedy 1v1 (jak w szachach, tylko mniej ELO za wygrane/przegrane) oraz 3v3 na zasadzie, że dobiera Ci ludzi do teamu bo 3v3 łatwiej carrnąć niż 5-tkę..