Może odrazu przeciwnik Tobie wybiera, a Ty jemu? Ludzie, kurwa mać, proszę was.
Wersja do druku
Rankedy moze grac kazdy, kto wbije 30 level, w/l ratio tez jest brane pod uwage przy matchmakingu - przez pierwsze ~15-30 gier dostajesz takich samych ludzi do obu teamow jak ty, czyli zaden z nich nie powinien miec wiecej niz ~30 wygranych gier.
Przez te gry zyskujesz badz tracisz wiecej punktow ze wzgledu na tzw. Elo boost, ktory ma za zadanie szybciej ustalic, na jakim poziomie gry jestes.
I jest taka opcja, po grze mozesz kogos reportowac za "Unskilled player", co nie przyczynia sie do bana a jedynie do usprawnienia matchmakingu przez Riot.
Źle trochę wytłumaczone bo jestem zmęczony, ale gdyby dopracować system i brać pod uwagę więcej rzeczy przy doborze teamu to grało by się lepiej i bez zbędnych nerwów..[/QUOTE]
http://na.leagueoflegends.com/board/...ead.php?t=3287Cytuj:
Q: How does Elo work? What does it mean? Where can I see it?
A: Elo is the ranking system used in LoL. The way is works is that when you get matched up against a team, your team will be expected to win or expected to lose, depending on your Elo.
Ex.
Team A - 1250 Elo Ranking
Team B - 1350 Elo Ranking
In this scenario, Team B is expected to win. If they win, they will gain less Elo because they were the stronger team going in.
Team A - 1250 -> 1242
Team B - 1350 -> 1358
However, should Team A win, they will gain more points than usual because it was an upset.
Team A - 1250 -> 1263
Team B - 1350 -> 1337
Note that this is acting as if the entire team has their own Elo, what actually happens is that a team's Elo is considered depending upon the players inside and other factors. As an example:
A pre-made comes in with these players:
Noob - 1000
N0ob - 1000
Noobie - 1000
Newbie - 1000
Newskis - 1000
Now, this team doesn't have a 1000 point rating when it gets put into the pool. What happens is that they get a slight modification (between 25 and 200 points, I think) because they are a premade, and are expected to be stronger than simple pubs. So, even though all the players are 1000 ranked, the actual team would probably be ranked 1100-1150.
There isn't any way to see your ELO ranking from Normal games. The idea there is that the matchmaking is for fun, and that you shouldn't be worried about losing. When Ranked games come in, those are where the ladders and competitive play will be shown.
Oraz:
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/EloCytuj:
The Elo rating for ranked games is different for each queue types: 3v3 arranged, 5v5 solo and 5v5 arranged teams.
(...)
The specific formulas used for Elo calculations in League of Legends are unknown. However, most Elo implementations share the same basics as that originally designed for chess.
(...)
ELO HELL: (problem, ktory opisujesz)
Assuming the player in question plays above their Elo, the enemy team has 5 possible positions for a poor player, while the allied team only has 4. By playing enough games, the law of large numbers states that the player will eventually reach their actual Elo because they will win 5 games out of 9 until they reach their actual Elo, in which case both teams have 5 positions for the poor performing player and therefore the player in question can expect to win 5 games out of 10. Players who deserve a rating will rise or fall to it in due time.
Prawda jest taka, ze system punktow rankingowych w LoLu jest bazowany na tym szachowym, nie jest jednak identyczny, dodatkowo nie odzwierciedla umiejetnosci gracza a umiejetnosc (a wlasciwie ilosc?) wygranych gier. To takie punktowe odzwierciedlenie w/l ratio.
i tu masz jeszcze link o dyskusji na ten sam temat, dlaczego ten system jest zly, ale nie ma jeszcze lepszych:
http://www.reddit.com/r/leagueoflege...r_matchmaking/
Ostatnio trochę nudzą mnie normalne gry na SR a dominiona grać nie lubię i tak sobie pomyślałem że całkiem fajny byłby tryb deathmatch. Każdy dostawałby powiedzmy 20k golda na start i 18 lvl i jazda akcja. System mógłby być podobny do tego z fpsów czyli obie drużyny zaczynają z 500pkt i za każdego fraga traci się pkt. Co myślicie o czymś takim? Chodzi mi o to by stworzyć tryb w którym ludzie nie spinali by się aż tak bardzo a mogliby przetestować jakiegoś czempiona z full buildem,
Przecież od jakiegoś czasu jest coraz więcej grywalnych postaci , masz przykład shena - gówno - op - nerfy ale dalej jest bardzo dobry.
Obecnie jest od cholery viable postaci (prawie wszystkie takie są) można dosłownie na palcach obu rąk policzyć ile postaci jest tak naprawdę do dupy, wymagających konkretnych buffów (eve np.)
czemu wszyscy h elo graja na korean lol ?
o co tu chodzi :D ?
Warto grając Irelią iść w ASPD? Na razie grałem papugując po Chaoxie czyt:
- Dorian Shield startup
- Philosopher Stone
- Heart of Gold, Butki normalne
- Phage , potem Sheen, Mercury Treads, na końcu Zeal no i Trinity Force
- Atma, Warmog, później w zależności.
No i gram, całkiem ok, ale zastanawiam się - W Irelii zdecydowanie najlepiej pod ASPD idzie, a w tym buildzie jest mało ASPD, przez co ograniczam jej potencjał dmg.
Pomysły?
nie ci sami, tylko co najwyzej część z nich. ekipa od doty porozchodziła się, część poszła robić lola, część hona, a icefrog został przy docie, i teraz klepie dote 2, jednoczesnie dalej wypuszczajac updaty do doty 1.