pro tip ad carry - jak grasz trist/ez lub czyms co ma flasho-podobnego skilla NIGDY nie wbijaj sie nim w sam srodek tfa.
Wersja do druku
pro tip ad carry - jak grasz trist/ez lub czyms co ma flasho-podobnego skilla NIGDY nie wbijaj sie nim w sam srodek tfa.
pro tip junglera - time'uj wszystkie buffy
Zródło:http://pl.wikipedia.org/wiki/Ranking_szachowyCytuj:
Ranking szachowy (ELO) – metoda obliczania relatywnej siły gry szachistów w punktacji elo. Nazwa ELO pochodzi od nazwiska Arpada Elo – amerykańskiego naukowca węgierskiego pochodzenia, którego prace ukształtowały szachowy system rankingowy oparty na naukowych podstawach.
Najwyższym osiągniętym dotychczas rankingiem FIDE może poszczycić się Garri Kasparow, który w lipcu 1999 roku osiągnął 2851 punktów.
Może mi ktoś kurwa wytłumaczyć jakie racje bytu ma rating elo w LOLu?! Przecież to, kurwa, niedorzeczność. Jak może mi coś obliczać rating na zasadzie przegrana/wygrana w drużynie 5osobowej? To tak samo, jakby kurwa dać zadania do rozwiązania 5osobą i obliczyć ich średnie IQ z tego testu i każdy ma takie IQ jakie wyszło średnie i chuj z tego, że ten z najwyższym traci..
Twoja teoria może miałaby pokrycie, gdybyś grał jeden mecz w miesiącu. Jeśli grasz więcej, to średnia się wyrobi. Poza tym to jest gra zespołowa, ma na celu też sprawdzić nie tylko Twoje umiejętności, ale także zgranie.
przynajmniej ja tak uważam, ktoś tu chyba tłumaczył nawet na obrazkach że to całe elo jest dobrym rozwiązaniem. I sprawiedliwym, przede wszystkim
pytanie do Was bo nie zorientowany jestem w tym. czy jak zaczyna się next sezon (3-kiedy?) to czy elo sie resetuje jakoś czy still the same xd wiem chujowe pytanie ale nie wiem o tym nic bo fram cos kolo pol roku
Obawiam się, że ja i ty jesteśmy na różnych poziomach inteligencji.. W ogóle jak średnia się wyrobi? Prawda jest taka, że masz 20% udziału w tym, jakie będzie Twoje ELO. Bo przecież przyznawanie punktów jest na zasadzie win/loss, a nie trudu i umiejętności włożonych w wygranie gry.
Załóżmy taką sytuację, grasz na poziomie 2000elo, ale jesteś aktualnie na 1500. No i teraz masz w teamie ludzi grających na poziomie 1400, 1450, 1500, 1700, 2000. A przeciwnicy 1300, 1400, 1700, 1700, 1750. No i przegrywacie, więc dlaczego Ty masz tracić ELO skoro wykonujesz swoją robotę na wysokim poziomie a team nie potrafi się dostosować i współgrać, natomiast przeciwnicy (a przynajmniej ta trójka z 1700elo) zgrywają się idealnie.. Widzisz tu jakiś sens? A tak widzisz w szachach w 100% kreujesz swój rating i nie ma opcji żebyś był za wysoko lub za nisko bo Ty i tylko TY wykazujesz się umiejętnościami i idziesz w górę lub w dół w zależności, czy jesteś lepszy od przeciwnika czy gorszy. Czaisz?
Aha i mogę linki do tych obrazków.. ?
Raczej ty nie rozumiesz, że tutaj różnica ~300 elo jest już kolosalna, i na 100 meczów w sytuacji, która podałeś, co najmniej 65 razy wygra drużyna, która ma tego 2k w teamie przez co ten zdobywa swoje elo. owszem, przez pech może się OPÓŹNIĆ wzrastanie elo, ale dzięki losowości w doborze teamu, nie ma szans, żeby ktoś dobry się wybił, a ktoś słaby spadł.
Ranking soloq to taki sobie wyznacznik elo, tzn wiadomo, ktoś ma więcej elo, to jest lepszy, ale np. taki Kucyk jest dobrym topem bodajże, a słabym junglerem i na topie radzi sobie świetnie, a w jungli słabo - bo to gra zespołowa ;d
Dlatego najważniejsze jest to elo jakie ma się z teamem, z którym się gra, na soloq dostajesz zawsze losowych ludzi i ciężko mówić o zgraniu z osobami, które 'znasz' pół godziny ;d
Poza tym nie ma lepszego systemu, ale jak ktoś ma lepszy pomysł jak obliczać elo soloq, to chętnie poczytam ;)
System powinien brać pod uwagę także ilość rozegranych meczy(czyli doświadczenie w grze), żeby nie było sytuacji, że w jednej drużynie grają ludzie z win/loss 12/7 i 192/112 identycznego w/l streak jednak ten drugi ma większe doświadczenie, prawda? Powinien także brać ilość zgonów (nie statów bo to bez sensu jak ciągle grasz supportem np.) bo wiadomo jak ktoś jest ogarnięty to będąc supportem/tankiem/ad,ap carry/junglerem to nie pada jak warzywo co chwila, prawda? A nie takie sytuacje gdzie przy 20minucie jungler 1/17, a ja 7/2 -_-" Możesz paść raz, drugi bo zjebałeś, ale kurwa padać co minutę, gdzie osoby z Twojego teamu, co wg obecnego systemu są bardzo zbliżeni do Twoich umiejętności, robią jakieś 5/3 to jest zbyt duża rozbieżność.. Źle trochę wytłumaczone bo jestem zmęczony, ale gdyby dopracować system i brać pod uwagę więcej rzeczy przy doborze teamu to grało by się lepiej i bez zbędnych nerwów..
Aha no i wprowadzić rankedy 1v1 (jak w szachach, tylko mniej ELO za wygrane/przegrane) oraz 3v3 na zasadzie, że dobiera Ci ludzi do teamu bo 3v3 łatwiej carrnąć niż 5-tkę..
Co
Takie sytuacje, jak 12/7 w jednym teamie z 192/112 tylko na niskim elo się zdarzają, bo to kwestia elo boosta (który jest takim kurwa kretynizmem, że głowa mała).
A 1v1 jak sobie wyobrażasz? Ja biorę Anivię, Ty Anivię i czekamy, komu pierwszemu net zmuli na sekundę?;d
Jemu chodziło raczej o to, ze mi zdążysz uciec przed stunem ;p
Nie wiem, pewnie gdybym umiał grać Anivią i zobaczył, że przez sekundę stoisz w miejscu, to bym Ci wyjebał QWER + ignite na ryj i zaczął sam sobie klaskać, że wygrałem 1v1 ;d
A blind pick? To może po prostu losowo rozdawajmy elo w momencie, jak będziesz chciał wejść w kolejkę ;d 5 osób +12, 5 osób -12, następni proszę!
W przypadku 1v1 blind ty jełopie. Naucz się czytać bo bez tego nigdy z 1400 nie wyjdziesz.. No i blind pick to jest najlepsze co może być w takiej sytuacji +5banów powiedzmy.. Idziesz na typową wojnę w ciemno i jesteś tylko ty i twój przeciwnik i wasze umiejętności.. Możesz zaryzykować, a możesz wziąć jakaś uniwersalną postać, że jest dobra przeciwko wszystkiemu i wyczuć moment kiedy zaatakować.. Zresztą i tak najbardziej jakiego trybu mi brakuje w LOLu to banowanie wszystkich postaci poza ostatnią i jaką postać Ci przeciwnik zostawi taką musisz grać i mi to by się zajebiście podobało bo dopiero tutaj by wyszedł skill grania postacią..