Zmiany dżungli
Małe obozy odradzają się szybciej, ale dają mniejsze korzyści.
Mniejsze obozy mają teraz Runy Leczące, które leczą postać, która zabija stwory w zależności od tego, ile zdrowia mu brakuje.
Neutralne potwory wraz z rozwojem gry mają więcej zdrowia, zadają więcej obrażeń, dają więcej doświadczenia i złota. Zastąpi to większą liczbę punktów życia po każdym odrodzeniu.
Zasięg przyznawania doświadczenia za zabicie neutralnych potworów zmniejszono do 400 z 800 (postać zabijająca zawsze otrzyma doświadczenie).
Zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego przez obóz Ancient Golema, ale obniżono ilość złota.
Crest of the Ancient Golem daje stałą wartość 25 many na 5 sek., ale również 1% regeneracji maksymalnej many, nie 1,5%, oraz energię.
Zwiększono ilość doświadczenia przyznawanego przez obóz Lizard Elder, ale obniżono ilość złota.
Spowolnienie nakładane przez postaci walczące wręcz posiadające Blessing of the Lizard Elder zmniejszono do 8/16/24% z 10/20/30%.
Smok i Baron Nashor są niewrażliwi na efekty niszczące pancerz i na te obniżające odporność na magię.
Baron Nashor będzie odpychał totemy, które zostaną postawione zbyt blisko niego.
Potwory odzyskują 5% zdrowia od razu, kiedy się wycofują (nie po 1 sek.), ale łatwiej je ponownie sprowokować.
Zakładki