moim zdaniem bez sensu.
dodatek oferuje duzo, duzo, duzo wiecej mozliwosci.
po pierwsze - nowy akt i mozliwosc rozwiniecia postaci do poziomu 70.
po drugie - nowe itemy, pelno nowych itemow, a roznica miedzy itemami/gemami na poziom 70 i 60 jest kolosalna.
po trzecie - nowe mozliwosci w trybie przygodowym:
a) bounties - wykonywanie dodatkowych questow w kazdym akcie, za ukonczenie okreslonych 5 dostajesz nagrode - skarb horadrimow z ktorego spadaja przedmioty legendarne i takie, ktore mozliwe do zdobycia sa jedynie ze skarbu horadrimow.
b) rifty - za wykonywanie bounties dostajesz klucze, dzieki ktorym mozesz otwierac portal do losowo wygenerowanego miejsca z losowymi potworami, gdy wybijesz okreslona liste mobow pojawia sie boss, ktory dropi legendarne przedmioty (chociaz wiecej spadnie ci po drodze do niego), a takze krwawe odlamki, ktore mozna wymienic u npc na losowy przedmiot. przykladowo - z bossa spada okolo 100 odlamkow, a losowy armor/legi/helm kosztuja u npc 25 odlamkow i jest spora szansa, ze bedzie to item legendarny.
c) greater rifty - cos jak wyzej, tylko trudniejsze i z taka roznica, ze masz okreslony czas na wykonanie, a po kazdej smierci zwieksza sie czas oczekiwania na resp. no i potwory nie dropia itemow - jedynie boss, za to czesto sypie po 2-3 legendy. boss greater riftow dropi tez legendarne gemy, ktore dodaja statystyki i mozna je ulepszac, zwiekszajac je.
w skrocie to obecnie gra rozgrywa sie w 95% riftach i greater riftach. ja przez caly poprzedni sezon to nawet kampanii nie przeszedlem, tylko od 1 lvl tryb przygodowy i bounties, a potem rifty.
Zakładki