MatMal napisał
@up
Zainstalowałem moda. Wygenerowałem świat (swoją drogą zajebisty seed wyszedł). Niedługo zacznę coś kopać. Słyszałem że trzeba w tym modzie oszczędzać żelazo ? To prawda ?
Ja miałem na początku największy problem właśnie z żelazem (maszyny pochłaniają dużo żelaza) i miedzią (a bez miedzi nie ma ani kabli, ani klucza). drobna porada: jak najszybciej zbuduj generator i macerator. Postaw jedno koło drugiego, zasil i będzie działać. Macerator rozkrusza skałę, w której są minerały i dzieki temu dostajesz dwa razy więcej surowców z jednego bloku. Czyli jeden blok iron ore = 2 iron dust = Dwie sztabki żelaza. Ogólnie niedługo o maceratorze i innych podstawowych maszynach (i zasadach łączenia kabli) będę kręcił filmik.
MatMal napisał
A ja mam pytanie odnośnie modów.
Wgrałem Industrial i czy teraz mogę spokojnie dogrywać inne mody ? W sensie czy można mieć dograne więcej modów niż jeden czy będą się gryźć ?
Cóż, ten mod gryzie sie z wieloma modami, bo wprowadza dużo obiektów a każdy nowy obiekt = jedno wolne ID przedmiotu. Minecraft ma w sobie jakąś liczbę właśnie wolnych ID ale nie da siejej powiększyć. Inna sprawa, że Industrial Craft wykorzystuje dużą liczbę ID - czyli łatwo trafić na moda, który dodaje przedmioty na tym samym ID. Wtedy powstaje konflikt między modami. Ależ zagmatwałem.
Jeśli chcesz możesz spróbować zapytać się w tym temacie
http://www.minecraftforum.net/topic/...ialcraft-v850/ o kompatybilność danego moda z IC. Może ktoś odpowie.
Btw, mam nadzieję, że wszystko siezmieni z nadejściem wsparcia dla modyfikacji - imho wtedy instalacja powinna być łatwiejsza oraz mam nadzieję, że wtedy będę mógł mieć tyle modów, ile mi się spodoba.
Zakładki