Arinori napisał
Jakie sa róznice miedzy klasami i wady i zalety
woj: dużo hp, raczej maława siła uderzenia, nie potrzebuje dużego szczęścia, do 50% redukcji obrażeń, możliwość noszenia tarczy, która daje do 25% bloku i statsy (pozostałe klasy nie mogą nosić nic, tam gdzie woj ma tarczę)
zwiad: trochę mniej hp niż woj, średnia siła uderzenia, do 25% redukcji obrażeń, 25% stałej szansy na unik (zależy od zręczności)
mag: chujowa ilość hp, ogromne uderzenie, brak uników bloków, ale jego ataków też nie da się zablokować, do 10% redukcji obrażeń, potrzebuje dużego crita, bez eliksirów dupa
stosunkowo każdym się robi łatwo lochy, ale chyba magiem najłatwiej jak crit siądzie (dlatego duże szczęści na wyższym lvlu to mus) i magowie praktycznie niezastąpieni na lochach gildii, bo na stosunkowo małym lvlu, mogą zabić masę mobów
co do pvp to bym powiedział tak: woj>mag, zwiad>woj, mag>zwiad.
Załącznik 294025 Załącznik 294027
Załącznik 294026
Zakładki