Źle to zrozumiałeś chyba, jedyne co planują zrobić to "obciąć zera" żeby i zmniejszyć te wszystkie hity za 4mil+ i obciac 1mil+ health pool'e, do jakichś wartości które nie powodują zaspammowania całego ekranu :<
+ fakt, że niektóre dane w grze są przechowywane jako 32 bitowe liczby całkowite, co np uniemożliwia tworzenie boss'ów które mają więcej niż 2.14miliardy~ HP (i w SoO jest to już problemem, dlatego bossy takie jak Garrosh czy Thok się leczą odrobinkę podczas walki, inaczej nie było by możliwe nadanie im odpowiednich health pool'i + na Raden'ie 25 jeśli pozwoliło mu się zaabsorbować za dużo aniam orbów w ostatniej fazie, które zwiększały jego hp o 10%, po kilku takich buff'ach (w momencie kiedy jego max hp przekroczyło 2.14miliarda), jego HP zmieniał się na 1/1 i boss stawał się nie do zabicia :<)
+ z tego też wynikał stary gold cap 214k~ gold'a co odpowiadało 2,147,483,646 copper coin'om (czy maksymalnej wartości jaką może przechowywać jako 32bitową liczbę całkowitą)
Z takich ciekawostek :p
Zakładki