LoRd)a(eRoN napisał
Halp, nigdy nie gralem moim dk pvp a teraz zaczalem no i mam pewien problem.
Moze mi ktos wytlumaczyc dlaczego KAZDY dk to unholy w pvp?
Moze ja cos robie nie tak w tym unholy, zla rotacja czy cos, ale w unholy robie tak chujowy dmg, ze to sie w pale nie miesci.
Nakladam 2 diseasy (Zżeraja mi 2 runy, potrzebne do Scourge strika) potem 2x blood strike zeby mi sie te runy zamienily na death, i potem spam scourgami.
No i wlasnie, teraz to nad czym caly czas sie zastanawiam. Dlaczego to niby unholy jest lepsze do pvp niz blood. (rozwazmy wpierw sprawe dmg)
W bloodzie mam 2 mocne ataki, 1 lepszy od scourge (death) drugi porownywalny (heart)
No i teraz rotacja, nakladamy 2 disy, (Zzeraja poboczne runy, nie tak jak w unholy te potrzebne do glownego skilla) 2x heart strike + death strike z czego nastepnie robia mi sie 4 death runy (w unholy mamy 2) i mozemy juz spamowac czym tylko chcemy.
Czyli w bloodzie mamy 2 glowne ataki, i z wykorzystaniem 6 run startowym 3 takowe ataki wykonamy, natomiast w unholy tylko 1.......
Moze mi ktos teraz to wytlumaczyc dlaczego w takim razie wszyscy graja unholy? A moze jednak zle gram tym unholy? Rozumiem ze pet ladny dmg kosi ale chyba nie az taki, ma tam stuna i aoe slow (blood zreszta tez ma slowa) Troche lepsza reudkcje dmg (ale mi glownie chodzi zeby jak najwieksza pierdolniecie bylo) ten death coil lekko lepszy i lepsze doty.. Natomiast blood? Hysteria, rune weapon o 50% krotszym cd jak gorgoye, zajebiste leczenie, duzy crit.
Jakby jakis ogarniety dk mi to wytlumaczyl bylo by mega.
odpowiedz bardzo prosta - w pvp liczy sie nie tylko czysty damage, ale tez przezywalnosc i utility - w unholy masz bone shield, anti-magic zone, slowy, ulepszonego ghoula...
Paterkus napisał
1. Kim grac na samym początku? Jaka rasa i klasa będzie najodpowiedniejsza?
Paladyn jest powszechnie uwazany za najwaltwiejsza klase do gry, a dzieki 3 roznym drzewkom moze wypelniac kazda z 3 podstawowych rol w grze ( healer, tank i dps ) - bardziej uniwersalny jest tylko druid ( healer, mele dps, tank i ranged dps - w tym mele dps i tank uzywaja tego samego drzewa talentow i gearu (z malymi roznicami)), dzieki czemu, jak znudzi ci sie jeden typ gry nie musisz levelowac na nowo do 80 zeby sprobowac czegos innego - wystarczy respec i nowy gear.
Paterkus napisał
2. Czy znajdzie się klasa, która w 70% będzie zadawała obrażenia fizyczne ale w 30% będzie bila z magii?
Jesli chodzi o "prawdziwa" magie to w 100% pasuje enhancement shaman - wojownik, ktory walczy w zwarciu, wzmacniajac swoja sile dzieki mocy zywiolow. Dodatkowo wspomaga sie roznymi czarami ofensywnymi, jak chain lighting czy lava burst. Postac wyglada w walce wyjatkowo efektywnie ( imo. ustepuje tylko elemental shamanowi ),a co wazniejsze - efektownie. Dodatkowym atutem shamana sa totemy, ktore daja sojusznikom rozne buffy, zaleznie od sytuacji.
Mozesz przyjrzec sie rowniez:
death knight - raczej nie posluguja sie magia, ale spora czesc ich damage pochodzi z chorób zakładanych na przeciwników
rogue - uzywa zatrutych broni
hunter - rowniez rozne trucizny, ale w mniejszym stopniu niz rogue
retribution paladin - wiekszosc obrazen to holy damage
Zakładki