RaZoR napisał
@lfr
to działa na takiej zasadzie,że jeśli masz ilvl słabszy od tego który wypda na danym raidzie ( np. masz trinket 400 ilvl a na raidzie leci 500 to jest wyższa szansa,że ci poleci a jeżeli masz np. 500ilvl a leci 400 to wtedy masz mniejszą szansę na lot.Itemy są przydzielane automatycznie bez rolla
Załącznik 298989
LFR i World Bossy (T14 i T15 maja zwiekszoną szanse na otrzymanie loot'u)
World Boss Drop Rates
Celestials - 21% item drop rate. The Celestial Treasure Box drops 79% of the time.
Nalak - 18% item drop rate. The Stormtouched Cache dropped 82% of the time.
Ordos - 15% item drop rate. The Flame-Scarred Cache of Offerings dropped 85% of the time.
Oondasta - 19% drop rate. The Shiny Pile of Refuse dropped 81% of the time.
Galleon - 17% item drop rate. The Marauder's Gleaming Sack of Gold dropped 83% of the time.
Raid Boss Drop Rates
Siege of Orgrimmar Raid Finder - 25% item drop rate. The Twisted Treasures of the Vale and Coalesced Turmoil drop 75% of the time.
Throne of Thunder Raid Finder (Pre Patch 5.4) - ~16% item drop rate. The Treasures of the Thunder King dropped ~84% of the time.
Siege of Orgrimmar Flex - 25% item drop rate. The Twisted Treasures of the Vale and Coalesced Turmoil drop 75% of the time.
I ogólnie LRF działa tak że drop dostajesz tylko z pierwszego kill'a w tygodniu (możesz latać ile chcesz ale nic Ci juz NA PEWNO nie wypadni, wyjątkiem są mogu runes of fate i elder charms of good fortune, których możesz użyć, żeby jeszcze raz miec szanse na loot).
Więc mniej wiecej zawsze kiedy zabijasz boss'a na lfr po raz pierwszy w tygodniu(albo bonus rollujesz) masz 20%~ szansy na loot. Jeśli loot'u nie wygrasz masz tylko gold.
Zakładki