co? terran najlepszy?
Jedyne co ma dobre to viking (zasieg) i ghost jak umie microwac, reszta jednostek jest kontrowana przez tansze/lepsze! Np thor vs colossus. Thor pada jak szmata, trzyma sie ciut dluzej niz tank, a colossus z zasiegiem wymiata. Jaki upgrade ma thor? no wlasnie... nie wiele wiekszy damage zrobi z niego niz normalnym atakiem. A colosus ma zasieg ktory robi masakryczna roznice. Zerg ma ultraliski - powodzenia z masowaniem, szczegolnie jak prot je skontruje... zealotami z warpgatow. Kiedy prot robi kolosy/immortale i carriery, ktore maja jakis potancjal na dluzsza gre, to inne rasy robia jednostki ktore starczaja na jedna fale.
Pytanie: Czym skontrowac mass carier + mothership? Corruptory/Vikingi? Vortex. Podzielic je? Ok, padna 1 po 1. Prot pozbywa sie overseerow, a zerg musi gonic MS jak carriery do tna. MS padnie - zostaje 1/4 armii corruptorow - sprawdzone.
Pro protoss vs pro terran i terran nie ma szans. Prot ma void raye, carriery i colossusy, a terran thory i vikingi. Thory podaja od carrierow, a vikingi od stalkerow ktorych prot ma od chuja dzieki warp gate.
Jak terran zrobi BC, to stalkery. m&m - colossus/stalker. Stalkery naprawde sa universalna jednostka, a w polaczeniu z colosami masakra. Stalkery bronia przed anti air i jednoczesnie tankuja, a colosussy rozwalaja bio armie. Na mechy sa carriery. No i jeszce mothership, jak przeciwnik nie ma detektora, to ma problem, a raveny chyba tanie nie sa, i latwo je zdjac stalkerami/carrierami. Jak bym mial grac na powanie, to tylko protosem, EWENTUALNIE zergiem ze wzgledu na hydry i roache. Ale zerg slabo radzi sobie z anti air, corruptory vs carriery/stalkery = protoss win.
Zakładki