Reklama
Strona 49 z 80 PierwszaPierwsza ... 39474849505159 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 721 do 735 z 1188

Temat: Heroes of Newerth - lepsza DotA ;];];]

  1. #721
    Avatar djmikser
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    BIALYSTOK.
    Posty
    2,036
    Siła reputacji
    19

    Domyślny


    Tą grę powinniśmy przegrać wynikiem 1000000:0
    Pick slithera , call Mida i gra się zaczęła.
    Po 5 minutach wynik 7:1.
    Pebbles jedyny który troszeczkę mnie rozumiał , a raczej mój "Angielski" ogarniał. Reszta to tragedia.
    2 Razy ubity przez nas Kongor , 2 razy Pyro zajebał Tokena. Wtf ?
    Nie wspominając o DC Nh

    Grali w 5 do momentu kiedy Pebb na portal keyu wpieprzał się w 5. Ja wbijałem się waliłem ulta. Wardy wszędzie. Puppet napierdalał Auto attackiem. I padali . Moje deady przez jebanego Mb który zjadał mnie na 3 hity. Pojawiał się nie wiadomo skąd.I jeb.
    Ostatnio zmieniony przez djmikser : 21-02-2011, 18:24

  2. #722
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    WTF czemu mb podniosl staffa xDDDDDDDD
    i czemu shrunkena nie wzial, carenal by to :D

    @wicked
    ja jestem na losing streak 11 JEDENASCIE KURWA gier
    rozumiem cie bro z 1700 sie pozegnalem :D
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 21-02-2011, 19:10

  3. #723
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj progmaniak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    WTF czemu mb podniosl staffa xDDDDDDDD
    i czemu shrunkena nie wzial, carenal by to :D

    @wicked
    ja jestem na losing streak 11 JEDENASCIE KURWA gier
    rozumiem cie bro z 1700 sie pozegnalem :D
    mowiles 12 retardzie, poza tym, zagralem z senmayem po tobie i wygralem dwie, to ty jestes nubem, nie ja :D

  4. Reklama
  5. #724
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    faktycznie 12 mam

    DZIEKI BRO ZA POPRAWE HUMORU ;DDD

    /top
    spadaj jak gralem predem to co moglem zrobic z naszym kochanym soulem xddd
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 21-02-2011, 19:57

  6. #725
    Avatar Andela
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    32
    Posty
    2,978
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    nie wiem, ja potem bylem predem i 12-3, siema
    az sobie rifty 4 fun zlozylem ;d

  7. #726
    Avatar Hammett
    Data rejestracji
    2010
    Położenie
    Białystok
    Posty
    1,580
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Jest jakaś możliwość pogrania 'triala'? W dote grałem sporo czasu ale po prostu nie wiem czy mi HoN przypadnie do gustu ;d

    Oraz jeśli założe już konto tym kluczem za te 90~zl to mam już dostęp do wszystkiego czy są jakieś jeszcze 'dodatki' pay to play?



    ##
    [email protected]
    Ostatnio zmieniony przez Hammett : 22-02-2011, 15:58

  8. Reklama
  9. #727
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Dodatki to jedynie skiny i inne zmiany kosmetyczne jakies avatary, flagi, announcery czy cos.
    Wszystkie je oprocz "premium itemow" mozesz jednak sfarmic na Matchmaking, wiec zle nie jest.
    Daj maila a zobacze czy moge triala wyslac (trial to 10 gier nostats, wiec nie mozna calkowicie ocenic gry przez to)

    Jak znasz dote bardzo dobrze, to w sekunde ogarniesz hona. Pro plejerzy w docie na luzie odpalaja hona i graja. Sa tacy co graja w to i w to. Itemy sa praktycznie te same, doszlo kilka nowych, sporo hero portow jest.
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 22-02-2011, 15:57

  10. #728
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny



    do want
    ten skill z iluzja wyglada awesome (tworzy iluzje ktore przez iles sekund idzie "do tylu" tak jak ty szedles do tej pory, i mozna sie do niej teleportowac)
    podobno ma korzystac z systemu dnia i nocy (szkoda ze nie mamy balanara z doty :()

  11. #729
    Avatar wicked
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    35
    Posty
    162
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Ta, Balanar był wyjebany :P A ten nowy hero to jakaś inspiracja postaci z LoLa chyba, szkoda. Już myślałem, że dali lancera w wersji laski :S

  12. Reklama
  13. #730

    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    2,147
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    sam nie wiem czy przesiadka lol->hon nie skończy się failem, dlatego też prosiłbym o jakiegoś triala, whatever (nie chcę wywalać 90 zł w błoto "bo za trudne :\\\\\" czy coś innego).

    [email protected]

    @edit
    nvm
    Ostatnio zmieniony przez Shaft : 23-02-2011, 23:16

  14. #731
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 23-02-2011, 23:15

  15. #732
    Avatar Teep Dhroat
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    702
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    niech ktos poda wiekszosc roznic miedzy lolem i honem, czego tu sie spodziewac, jakies ogolne rady

    +
    odpowiedniki lolowych
    akali
    anivia
    kassadin
    shaco
    leblanc
    mf
    tf
    nasus
    kennen

  16. Reklama
  17. #733
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    skopiuje dobry post z forum hona nt roznic

    - Towers hit ALOT harder in LoL so tower diving is seen more in HoN. It is still risky but isnt like death.
    - Each hero doesnt have a primary attribute in LoL. In HoN besides having +regen/+hp/+mp you can also get stats which give you a little regen or mp/hp or increase damage or armour etc.
    - Casters can get ability power to make them hit harder late game, HoN doesnt have anything to make them scale with damage (they just buy disables). This mean casters get weaker as the game goes on.
    - There is no summoners skills, no runes, nothing to customise outside the game.
    - Heroes dont have a built in free passive
    - Skill only go to level 4 except the ultimate that goes to 3.
    - Level cap is 25 and you can get +stats instead of skills.
    - Nobody has cooldowns below <5 seconds, most are close to 10
    - Regen is alot lower in HON so spells cant be spammed anywhere near as much, and when your hit buy them you feel it.
    - You can TK you creeps so they cant get the last hit
    - Melee heroes are weak in lane
    - Last hitting creeps with your normal hits is an assumed skill
    - Some heroes are useless for 20 minutes then can solo a team at 40 minutes, LoL heroes are always useful.
    - The graphics are awesome in HON
    - The HoN players are significantly better then LoL on average
    - From what i understand 6 lol armour = about 1 hon armour. The gold ratio is approximately 2:1 hon:lol.
    - There is orbs in hon which are items that have the "unique" rule from lol but it doesnt stack with other "unique" items even though they are different items.
    - The damage return item is an active so doesnt stack
    - The AoE flaming armour in HoN is a weapon and doesnt stack
    - Crit chance is diminishing
    - If you have items with different crit multiplier it doesnt just use the highest one it rolls them both applies the highest successful crit
    - Crit is alot harder to come by as is dodge.
    - There are no items that get better for you getting kills (like soulstealer) or as game goes on (the purple staff or arch angels)
    - The boots actually tell you how much +MS they give instead of some number system you have to convert
    - There is no diminishing returns on MS
    - Dodge doesnt stack in HoN
    - +attackspeed is common in hon but +%attackspeed in hon is very rare
    - there is no easy starting items like dorans. you buy cheap +stats.
    - as regen is hard to come by early game is alot harder
    - wards (totems?) that give sight are used every game and are game breaking
    - Elixir is an item that requires an item slot instead of buff. When you die you drop and someone else can take it. If you opposition get it they can use it.
    - There is no dragon
    - Baron instead of buffing teammates it drops an item that rez's you like the angel armour. There is also no angel armour in HoN. The rez item is one use. Baron still gives team a tonne of gold
    - There are no creep auras from killing them
    - There is alot of different spells... i dont really know how to explain that better. Most LoL spells feel very similar but HoN gets pretty different in comparison
    - In the river there are runes/power ups that spawn every 2 minutes which are broken. They either make you invisible, deal double damage with autoattacks, copy you twice, make you run at max ms and are unslowable, give you full health and mana.
    - Because regen is so much rarer items that give regen in hon like the bottle/powersupply/chalice are considering very strong.
    - As you dont have summoner skills there is items that give similar effects without the 240 second cooldown. The portal key instead of flash, shorter range but 14 second cooldown or so.
    - There isnt a teleport to base button, you need to by scrolls which cost 135. They take only 3-4 seconds to channel and only break on stun rather then damage. They can also be used to teleport to towers or your base so you can go to OR from your base or even lane to lane. You should always have these on you mid game onwards
    - When you destroy an inhibitor in HoN it stays dead. When you destroy all 3 the creeps becomes stupidly strong and you pretty much lose.
    - In HoN you lose gold for dying as well as them getting gold. So dying is penalised very heavily and your teammates will rage.
    - Casters are normally short of cast in HoN.
    - There is no grass that blocks sight. Instead there is juking, which is abusing fog to make it hard to target you. There is like a hundred secret tree paths in the map for you to hide in.
    - The HoN shop is more confusing
    - HoN has couriers which can be bought at the shop. These allow you to buy items when not in base and bring them to your hero. You also have a stash which lets you store items your not using or buy items to "bank" whilst your away. This means if your going to die you can quickly buy items before you lose your cash.
    - There is multiple shops on the map that sell different items
    - There is no items that generate gold for you
    - Getting +spell damage is pretty much impossible.
    - Magic penetration is incredibly rare and there is only 2 items that do it.
    - Armour penetration is uncommon and only 2 items give it.
    - There are only 2 items in the game that lower
    - When an inhibitor is killed in HoN it buffs all the creeps in lane instead of spawning a creep in a mech suit. It also makes the buff creeps worth a **** load less gold. So not only is it harder to push, they get a lot less gold for defending it (hon is a big fan of kick you in the nuts when your already struggling).
    - There is none of the those potions that give you buffs.
    - Because of cooldowns and lack of mana you have to make spells count and cant just use them for shits and giggles.
    - Tanking pretty much doesnt exist in HoN. You get heroes that intiate, they generally have large AoE abilities which means they go in first to stir a **** storm, they dont have to be tanky.

  18. #734
    Avatar wicked
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    35
    Posty
    162
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    -Towery biją mniej w HoNie, więc często można się spotkać z "TowerDiving", lecz oczywiście jest to bardzo ryzykowne.
    - W honie istnieje takie coś jak Primary Atribute, czyli dodając coś jakimś itemem, zyskujemy np. większy regen, dmg czy movement speed.
    - Nie można wzmacniać czarów za pomocą itemów, na początku gry twój spell może zabierać 350, i jest to dużo, ale na lategamie będzie smyrał po jajkach, nieda się go podwyżyć, dlatego ludzie grający casterami składają itemy przydatne, typu kuldara (hex) itp.
    - Skill można zmaxować to levelu 4, wyjątkiem jest ulti gdzie max level to 3.
    - Max level to 25 i można rozdawać atrybuty zamiast skilla w dowolnym momencie przy awansie na level.
    - Niema CDków poniżej 5 sekund, a większość czarów ma CD ~9-10 sec.
    - Regen jest wolniejszy w HoNie, więc castowanie spelli należy wykonywać z głową, a nie spamować je jak idiota na earlygamie.
    - Możesz deniedować swoje creepy, wtedy przeciwnik zyskuje mniej expa i uniemożliwiasz mu lasthit.
    - Bohy walące z tak zwanej "łapy" czyli melasy, są słabe na liniach earlygame, więc należy zadbać o to, żeby zawsze był jakiś range, są oczywiście wyjątki ale to rzadkość.
    - Last-hitowanie creepów, czyli umiejętność dobicia creepa ze zwykłego ataku, to bardzo ważna umiejetność, gdyż za creepa zyskujemy oczywiście golda, by uzyskać doświadczenie, wystarczy stać przy creepach które padają, chyba, że przeciwnik je nam denieduje, wtedy uzyskamy za jednego creepa 70% expa.
    - Niektóre herosy w HoNie, są bezużyteczne przez pierwsze 20 minut, potem rozkwitają, a w 40 minucie mogą solować grę, tz. (Carry), czyli postacie agi, najczęściej meele, które wymagają opieki (babysitting) i dobrej farmy, ja sobie zawsze przeliczam, że w 20 minucie mam mieć 80 ck, 0 deadów i ewentualnie 5 fragów, wtedy można uznać, że farma jest dobra. W lolu nastomiast, postacie są przydatne całą grę.
    - Grafika jest w honie zajebista, i szczerze nie rozumiem ludzi, którzy grają w LoLa bo grafika tam jest okropna, chyba jedynym powodem jest to, że gierka jest free.
    - Z obliczeń wynika, że w HoNie jest więcej dobrych graczy niż w LoLu.
    - 6 armoru w LOL = 1 armor w HON, jeżeli chodzi o GOLD, to ratio wynosi 2:1 HON:LOL.
    - Są itemy w Honie, tak zwane AMy, czyli unikalne itemy modyfikujące atak (dodają spowolnienie, penetrują armor, dają lifesteala) można posiadać tylko jeden taki item, gdyż dwa się nie zestakują, należy dobierać z głową.
    - W LoLu jest jakaś zbroja z ognia aoe, z tego co gość napisał, w HoNie jest to broń, może chodzi o geometers'a? (Jeżeli ta zbroja pozwalała na tworzenie 2 iluzji, i dawała +10% speed, to chyba o tym mówie, bo nie wiem, nie grałem w lola), itemek się nie stackuje.
    - Na butach jest napisane ile dają movementu, oraz jakie bonusy, istnieje 5 rodzai butów:
    *zwykłe czerwone, podstawa, dają 50 movementu oraz 0 bonusów
    *steam bootsy, dają 60 movementu, 15 atack speeda oraz +10 /agi/str/int/ w zależności jaki kolor wybierzemy, po naciśnięciu zmienia się kolorek oraz bonus, ja nieważne kim zazwyczaj jade na czerwonym, żeby mięc więcej hapsów i większą przeżywalność.
    *ghost marchers, dają +20 atk, 70 movement speed oraz po ich użyciu przez parę sekund dają nam chwilowe przyspieszenie oraz przechodzenie przez unity czyli windwalking.
    *stridersy, są tanie i szybkie, przydatne do niektórych postaci jednak niedają żadnego bonusu. Mają 120 movement speed, jednak gdy ktoś nas zaatakuje i viceversa, movement spada do 50 i trzeba odczekać parę sekund zanim znowu urośnie.
    *buty teleportacji, dają stałą liczbę 95 movementu oraz umożliwają teleportację co 80 sekund, bonusów brak, jedynie po teleportacji uzyskujemy przez 5 sekund dodatkowy ultra speed.
    - DODGE, czyli szansa na unik, w HONie się niestackuje.
    - Wardy (w lolu chyba totemy) dające wizję na 6 minut, jedna kosztuje 100 golda i wg. mnie, bez wardowania niema co grać, wardy muszą być cały czas, a support musi podołać. Istnieją też counterwardy, które odsłaniają zwykłe wardy i pozwalają je zniszczyć, kosztują 100, counter wardy pokazują też jednostki nie widzialne, więc przydają się w walkach kiedy w przeciwnej drużynie jest jakiś szczur. Co do niewidzialnych jednostek, można też na nie stosować DUSTY, taki pyłek w sklepie, 2 pyłki kosztują 180 golda, po użyciu jest rozbłysk AOE i odkrywa jednostki/pokrywa je pyłem, nawet gdy znikną i tak je będzie widać. No i oczywiście najlepszym aczkolwiek ryzykownym itemkiem jest oko, które powinien posiadać ktoś tanko-podobny, gdyż po dedzie oko wypada na ziemię, ktoś z przeciwnego teamu może je zabrać/zniszczyć, a takie oczko kosztuję 700 gp.
    - W Docie był ROSHAN, w HoNie jest KONGOR, w LOLu nie wiem co było/ jest. U nas jest duży goryl, po zabiciu wypada token dający dodatkowe życie, z terminem ważności 10 minut, jednak goryl jest ofc. bardzo mocny, po trzecim zabiciu wypada dodatkowo banan, który na swój sposób jest następnym dodatkowym życiem, bo po kliknięciu przywraca nam natychmiastowo życie.
    - Co 2 minuty na jeden ze stron rzeki pojawia się runa, jest 5 rodzai run:
    *podwajająca dmg na 45 sekund (niebieska)
    *dająca niewidzialność (szara)
    *regenerująca życie/mane na 100% (zielona)
    *dająca bardzo szybkie bieganie na 45 sekund (czerwona)
    *tworząca 2 iluzję trwające chyba 3 min (fioletowa)
    - Ponieważ regen w HoNie jest niższy niż w LoLu, zaleca się kupowanie itemów jak Butelka ( w Lolu chyba była butla mająca 3 łyki i pozwalająca na zamknięcie w niej runy, nie? ) blood chalice (item po użyciu zabiera 150 life i daje 100 many) oraz power supply/mana battery - jak przeciwnik użyje jakiegoś spella to mamy 1 stack, do 15 po użyciu naładowanej baterii, za każdy stack otrzymamy life/mana.
    - Niema czegoś takiego jak teleport do bazy, istnieją bardzo drogie buty (2700) których można używać, albo scrolle kosztujące 135. Mając buty, można teleportować się do dowolnej sojuszniczej jednostki na mapie, jednak składa się je tylko do niektórych postaci, a scrollem można tpować się tylko do sojuszniczych budynków, towerów, bazy itp.
    - W HoNie i w Docie (niewiem jak w lolu) po zniszczeniu budynku przeciwnika w którym wytwarzane są creepy, zyskujemy MEGACREEPY, które są silne, większe, dają mniej expa i golda, służą do wykończenia przeciwnika. Jeżeli przeciwnik rozwali wam wszystkie 3 meele raksy (budynki z creepami meele) to praktycznie już przegrałeś, bo nie będziesz mógł bronić się i jednocześnie atakować.
    - W Honie traci się kasę podczas padania, więc częste padanie spowoduje, że przeciwnik będzie jej miał dużo a ty mało, w dodatku przeciwnik zyskuje level.
    - Sklepy w honie są bardziej pomieszane (niewiem ocb. bo to napisał jakiś gościu), ale itemy są podzielone na sektory, np: mamy listę itemków AM, gdzie wiadomo, że tylko jeden item z listy można mieć jednocześnie, albo itemki DEF, dla tanka, czy SUPPORTIVE, dla supporta etc.
    - Kuriera w Honie (czyli małpę która będzie nam przynosić itemy na linie) można kupić w sklepie bazowym, kosztuję on 200, lecz jest bardzo wolny, aczkolwiek przydatny bo nie tracimy czasu na powrót do bazy, zyskując level. Zaleca się wykupienie skrzydełek do kuriera, które kosztują drugie 200, ale kurier wtedy jest o wiele szybszy, do tego ma dwa spelle, jeden zwiększa szybkość, drugi zapewnia ochronę przed jakimkolwiek dmgem. Kuriera można też używać, do napełniania butelki itp.
    -W HoNie istnieje stash, itemy nie pojawią się w kółeczku na ziemi (tak jak w docie) tylko w naszym prywatnym stashu.
    - Na mapie są dodatkowe 4 sklepy, 2 z nich są rozmieszczone na bocznych liniach i umożliwiają zakup przydatnych itemów podczas earlygame, oraz 2 ukryte sklepy, które umożliwiają zakup itemów specjalnych.
    - Niema itemów które generują GOLDa dla Ciebie, jest jeden item, "Alchemist Bone" który daje +30 atack speeda i można go używać chyba co 115 sekund na jakimś creepie, wtedy zyskujemy z niego 200% golda, opłaca się używać na jednym rodzaju leśnego potrowka, gdyż otrzymamy za niego 300~ cashy, aczkolwiek itemek jest wg. mnie chujowy, bo kosztuje 1900, wiara go składa takim Agi Rangem, a mogłaby za ten cash kupić Whispering Helmet.
    - Jak już pisałem, podwyżanie dmg spelli jest niemożliwe, dlatego inty są na początku b. dobre a potem słabną.
    - Istnieją dwa itemy z dopiskiem shardy (riftshard - dający szansę na crita i spory dmg (posiadający 5 leveli) oraz (spellshard - obniżający CD spelli, dający AttackSpeed, ManaRegen, Int (Posiadający 3 levele)
    - Arpen czyli obniżanie armora przeciwnika, może być używany skillami niektórych postaci (pestilance, soulstealer) i istnieją tylko 2 itemy które mogą to zrobić (shieldbreaker; desolator z doty oraz armor za 5,5)
    - Niema potionków które podwyższają chwilowo staty (buffy) są tylko manapotiony i lifepotiony.
    - Cooldowny i mała ilość many, powodują, że nie opłaca się wastować many na creepy, dla zabawy czy też spamowanie 1lvelem spellu na lini w earlygamie.
    - Takie coś jak "Tank" w honie praktycznie nie istnieje, ja też zamiast składać jakiś super item jak szamanka, wolę kupić armor za 400.

    Opisałem tak z grubsza na szybko, część tłumacząc z kolegi wyżej. Pewnie walnąłem parę błędów oraz pomyliłem się co do bonusów/sekund ale myślę, że coś tam pomogłem.

    Co do postaci to nie wiem, bo w lola nie grałem, grafika mnie odrzuciła ;P ale w google na pewno znajdziesz jakiś artykuł o postaciach i będziesz wiedział.
    Ostatnio zmieniony przez wicked : 24-02-2011, 16:48

  19. #735
    Avatar progmaniak
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    32
    Posty
    535
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    No i co do kurierow i shopa, ktory niby jest tak beznadziejny to to jest wlasnie plus tego shopa ze moge sobie szybko flying courierem przywiezc cokolwiek znajac hotkeye
    ` B R W B E SHIFT+R ` i juz potion hp zaraz do mnie przyleci courierem a potem courier sam do bazy wroci :D

    takze niby crap shop, ale dla zaawansowanych jest lepszy
    Ostatnio zmieniony przez progmaniak : 24-02-2011, 15:49

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Która podkładka lepsza do laptopa
    Przez Holczan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 02-04-2014, 20:02
  2. League of Legends MK Jogo, czyli lepsza wersja lolskinsa.
    Przez Mezuren w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post: 25-03-2014, 12:42
  3. Która miejscówka lepsza
    Przez Rafał85 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 16-08-2013, 21:12
  4. League of Legends Która droga lepsza?
    Przez Mandarke w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post: 23-04-2013, 08:20
  5. Lepsza broń niż przewiduje lvl
    Przez Gruzin100 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 25-04-2010, 21:41

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •