SPIS TREŚCI:
1. Opis miejsca
2. Potwory
3. Dojście
4. Mapy Respawnu
5. Taktyki
6. Inne / Ciekawostki

Horestis Tomb jest specyficznym miejscem, które nie zawsze oferuje nam masę nieumarłych potworów. Nie do końca wiadomo co dokładnie zrobić aby tomb się "otworzył". Na co dzień spotkamy tam rabusiów i hieny, jednak gdy zginie odpowiednia ilość Honor Guardów, wtedy będziemy mieli wreszcie do czynienia z watahą nieumarłych strażników Faraona Horestisa. Jeśli każdy z królów pustyni reprezentuje jakąś cechę, to Horestis z pewnością jest Faraonem profitu. Trzeba się bardzo postarać aby wyjść stąd ze stratą, gdyż potwory tu występujące niemal zasypują nas pieniędzmi, Scarab Coinami, masą Creature Products i innymi drogocennymi przedmiotami. Naprawdę warto odwiedzić to miejsce. Dla przedziału lvlowego 20-65 jest to idealne miejsce i do zarobku i expienia.


NOMAD (160hp/60exp)
W zasadzie występuje tylko po drodze na tomba, najczęściej nawet nie opłaca się go bić.

GHOULISH HYAENA (400hp/195exp)
Główny i jedyny dostarczyciel pożywienia na tombie. Niegroźna, jednak w grupie może napsuć krwi. Co przydatnego można z niej zdobyć poza jedzeniem?
Głównie warto liczyć na
i
oraz pieniądze (do 40gp).

TOMB SERVANT (475hp/215exp)
Wolny, niegroźny gdy jest trzymany na dystans. Często występuje w towarzystwie innych potworów. Opłacalny w biciu ze względu na sporą ilość pieniędzy, jakie może nam zostawić (do 100+ gp), często spadają z niego również
, a co najważniejsze, to z niego można zgarnąć
, potrzebny do oswojenia wielbłąda.

SACRED SPIDER (550hp/330exp)
Szybki jak tarantula, ale o niebo mocniejszy. Potrafi uderzyć za 100+, zwykle występuje w towarzystwie, jednak loot jaki zostawia rekompensuje każdy stres związany ze spotkaniem go. Do CZTERECH
, do tego
i
. O pieniądzach (do 120gp) nawet nie wspominając.

CLAY GUARDIAN (625hp/400exp)
Wreszcie potwór, który może napsuć krwi każdemu poszukiwaczowi przygód. W zasadzie z zachowania przypomina Earth Elementala, najlepiej trzymać się od niego z dala i atakować z dystansu, bo przy bliskim spotkaniu z dwoma Clay Guardianami, można narazić się na szybsze bicie serca. Loot? Bardzo zadowalający.
Często ponad 100gp (maksymalnie spada 170), do 10
,
, a na deser
.

ELDER MUMMY (850hp/560exp)
Starsza koleżanka pospolitej mumii, jednak o niebo groźniejsza. Bardzo mocno paraliżuje, do tego bije na dystans (to akurat jej najsłabszy atak). Bardzo groźna w zwarciu, gdzie może uderzyć nawet za 200-250hp. Jednak trzymana na odległość nie sprawi nam kłopotu. W nagrodę za odwagę możemy wyciągnąć z niej nawet do 160gp, do 3
, ozdoby domku:
oraz
. Plus wszystko to, co spada ze zwykłej mumii, mówię o creature productach, czarnych perłach itd, z niej jednak spada to o wiele częsciej.

GRAVE GUARD (720hp/485exp)
Wygląda groźnie, jednak niech nie zmylą Cię pozory. Bardzo wolno się porusza, w zwarciu rzadko bije ponad 150, jednak lepiej nie ryzykować bliższego spotkania z kilkoma takimi jegomościami. W przeciwieństwie do poprzednich opisywanych potworów, ten jest podatny na lód, nie na ogień, i w tym chyba tkwi jego jedyna siła.
Co do loota, nie jest tak źle. Do 120gp,
,
oraz
.

SANDSTONE SCORPION (900hp/680exp)
Wielkie skorpiony zupełnie jak strażnicy grobów tylko groźnie i dorodnie wyglądają, bo niczym innym nie mogą zrobić wrażenia na średnio doświadczonych graczach. Bardzo wolno się porusza, a na dystans jest bezbronny. W zwarciu potrafi uderzyć do 250, ale to rzadkość. Ponadto mocno zatruwa i jest odporny na ogień. Jeśli liczymy jednak na dobry loot, to możemy się lekko zdziwić.
Co prawda zostawi nam do 120gp do dwóch
i
, bardzo rzadko możemy zloocić
, a także
wartą 800gp.

DEATH PRIEST (800hp/750exp)
Zaledwie kilka na tombie i w sumie nie jest to wielka strata dla ludzkości. W zwarciu niegroźny, jedynie z dystansu może uderzyć za maksymalnie 250hp. Gdyby nie to, że zwykle występuje z obstawą, nikt nawet nie pochyliłby się nad jego losem. Jeśli chodzi o loot, to nie jest źle: do 140gp, do trzech
,
,
, oraz do 4 orichalcum pearls.

Zaczynamy w Ankrahmun:

I idziemy jedyną słuszną drogą:


Podczas otwarcia tomba po drodze spotykamy Ghoulish Hyaeny oraz Nomady. Gdy tomb jest zamknięty, występują tam zwykłe Hieny.

[B][SIZE=4]
PIERWSZY POZIOM TOMBA:

DRUGI POZIOM TOMBA:

TRZECI POZIOM TOMBA:

CZWARTY POZIOM TOMBA:

PIĄTY POZIOM TOMBA:

Warto odnotować, że na tombie, szczególnie przy dużej ilości graczy online, mogą występować backspawny.
Trzeba również uważać przy zejściach na niższe poziomy, gdyż często duże ilości potworów mogą stać na wejściu.

Knight:
Dla tej profesji miejsce to jest zupełnie nieopłacalne, gdyż jest masa innych lokacji, które przyniosą profit w mniejszych męczarniach.
Mag/Druid:
Posiadacze tych profesji mogą zacząć skakać z radości. To właśnie Magowie i Druidzi mogą najlepiej skorzystać z dobrodziejstw Horestisa. Na pierwszym poziomie można biegać spokojnie od 20lvla z niezłym profitem i expem na godzinę bez obaw o śmierć. Około 25-30 poziomu można wejść na drugi poziom, albo łączyć pierwszy i drugi. Na trzeci poziom wchodzimy od 40+ lvla i wszystko trzymamy na dystans uważając na backspawny. Używamy do tego różdżki (lód/ogień) i Exori Flam. Expienie tylko na czwartym poziomie jest mało opłacalne, najlepiej łączyć je z poziomem numer trzy. Aby skorzystać z takiego rozwiązania należy mieć 50+ lvl, choć zalecałbym 60, gdyż przy schodach może być nieciekawie. Pamiętać należy o tym, że Sandstone Scorpiony i Grave Guardy odporne są na ogień. Przy hunceniu poziomu 3 i 4, warto mieć przy sobie runy GFB/AVA na wypadek spotkania z kilkoma przeciwnikami. Na ostatni poziom nie warto nawet zaglądać, chyba że w oczekiwaniu na respawn.
Exp na godzinę? Zależy czy częściej używasz run obszarowych, czy wolisz bić z Exori Flam/Frigo, ale nie powinien spadać poniżej 100-150k/h poczynając od trzeciego piętra.
Paladyn:
Tą profesją nie będziemy mieć tyle przyjemności, co Mag czy Druid, ale też można skorzystać z tej miejscówki. Ze skillami 70+ można śmiało huncić poziom 3 i 4, zalecałbym minimum 40lvl. Taktyka jest prosta- trzymać na dystans i jak najszybciej zabijać wszystko co się rusza.
Przy expieniu warto korzystać z architektury tomba aby unikać ciosów przeciwników:


Po zabiciu Faraona Horestisa, tomb zamyka się i wszystkie nieumarłe istoty znikają aż do zabicia wszystkich Honor Guardów, które biegają po pustyni.
Tylko tutaj możemy spotkać Sandstone Scorpiony, które mogą posłużyć jako wierzchowiec.
Na ostatnim piętrze tomba można znaleźć
. Po rozbiciu odpowiedniej liczby waz, przywołamy do życia Faraona Horestisa.
1. Opis miejsca
2. Potwory
3. Dojście
4. Mapy Respawnu
5. Taktyki
6. Inne / Ciekawostki

Horestis Tomb jest specyficznym miejscem, które nie zawsze oferuje nam masę nieumarłych potworów. Nie do końca wiadomo co dokładnie zrobić aby tomb się "otworzył". Na co dzień spotkamy tam rabusiów i hieny, jednak gdy zginie odpowiednia ilość Honor Guardów, wtedy będziemy mieli wreszcie do czynienia z watahą nieumarłych strażników Faraona Horestisa. Jeśli każdy z królów pustyni reprezentuje jakąś cechę, to Horestis z pewnością jest Faraonem profitu. Trzeba się bardzo postarać aby wyjść stąd ze stratą, gdyż potwory tu występujące niemal zasypują nas pieniędzmi, Scarab Coinami, masą Creature Products i innymi drogocennymi przedmiotami. Naprawdę warto odwiedzić to miejsce. Dla przedziału lvlowego 20-65 jest to idealne miejsce i do zarobku i expienia.


NOMAD (160hp/60exp)
W zasadzie występuje tylko po drodze na tomba, najczęściej nawet nie opłaca się go bić.

GHOULISH HYAENA (400hp/195exp)
Główny i jedyny dostarczyciel pożywienia na tombie. Niegroźna, jednak w grupie może napsuć krwi. Co przydatnego można z niej zdobyć poza jedzeniem?
Głównie warto liczyć na



TOMB SERVANT (475hp/215exp)
Wolny, niegroźny gdy jest trzymany na dystans. Często występuje w towarzystwie innych potworów. Opłacalny w biciu ze względu na sporą ilość pieniędzy, jakie może nam zostawić (do 100+ gp), często spadają z niego również



SACRED SPIDER (550hp/330exp)
Szybki jak tarantula, ale o niebo mocniejszy. Potrafi uderzyć za 100+, zwykle występuje w towarzystwie, jednak loot jaki zostawia rekompensuje każdy stres związany ze spotkaniem go. Do CZTERECH




CLAY GUARDIAN (625hp/400exp)
Wreszcie potwór, który może napsuć krwi każdemu poszukiwaczowi przygód. W zasadzie z zachowania przypomina Earth Elementala, najlepiej trzymać się od niego z dala i atakować z dystansu, bo przy bliskim spotkaniu z dwoma Clay Guardianami, można narazić się na szybsze bicie serca. Loot? Bardzo zadowalający.
Często ponad 100gp (maksymalnie spada 170), do 10




ELDER MUMMY (850hp/560exp)
Starsza koleżanka pospolitej mumii, jednak o niebo groźniejsza. Bardzo mocno paraliżuje, do tego bije na dystans (to akurat jej najsłabszy atak). Bardzo groźna w zwarciu, gdzie może uderzyć nawet za 200-250hp. Jednak trzymana na odległość nie sprawi nam kłopotu. W nagrodę za odwagę możemy wyciągnąć z niej nawet do 160gp, do 3




GRAVE GUARD (720hp/485exp)
Wygląda groźnie, jednak niech nie zmylą Cię pozory. Bardzo wolno się porusza, w zwarciu rzadko bije ponad 150, jednak lepiej nie ryzykować bliższego spotkania z kilkoma takimi jegomościami. W przeciwieństwie do poprzednich opisywanych potworów, ten jest podatny na lód, nie na ogień, i w tym chyba tkwi jego jedyna siła.
Co do loota, nie jest tak źle. Do 120gp,




SANDSTONE SCORPION (900hp/680exp)
Wielkie skorpiony zupełnie jak strażnicy grobów tylko groźnie i dorodnie wyglądają, bo niczym innym nie mogą zrobić wrażenia na średnio doświadczonych graczach. Bardzo wolno się porusza, a na dystans jest bezbronny. W zwarciu potrafi uderzyć do 250, ale to rzadkość. Ponadto mocno zatruwa i jest odporny na ogień. Jeśli liczymy jednak na dobry loot, to możemy się lekko zdziwić.
Co prawda zostawi nam do 120gp do dwóch





DEATH PRIEST (800hp/750exp)
Zaledwie kilka na tombie i w sumie nie jest to wielka strata dla ludzkości. W zwarciu niegroźny, jedynie z dystansu może uderzyć za maksymalnie 250hp. Gdyby nie to, że zwykle występuje z obstawą, nikt nawet nie pochyliłby się nad jego losem. Jeśli chodzi o loot, to nie jest źle: do 140gp, do trzech




Zaczynamy w Ankrahmun:

I idziemy jedyną słuszną drogą:


Podczas otwarcia tomba po drodze spotykamy Ghoulish Hyaeny oraz Nomady. Gdy tomb jest zamknięty, występują tam zwykłe Hieny.

[B][SIZE=4]
PIERWSZY POZIOM TOMBA:

DRUGI POZIOM TOMBA:

TRZECI POZIOM TOMBA:

CZWARTY POZIOM TOMBA:

PIĄTY POZIOM TOMBA:

Warto odnotować, że na tombie, szczególnie przy dużej ilości graczy online, mogą występować backspawny.
Trzeba również uważać przy zejściach na niższe poziomy, gdyż często duże ilości potworów mogą stać na wejściu.

Knight:
Dla tej profesji miejsce to jest zupełnie nieopłacalne, gdyż jest masa innych lokacji, które przyniosą profit w mniejszych męczarniach.
Mag/Druid:
Posiadacze tych profesji mogą zacząć skakać z radości. To właśnie Magowie i Druidzi mogą najlepiej skorzystać z dobrodziejstw Horestisa. Na pierwszym poziomie można biegać spokojnie od 20lvla z niezłym profitem i expem na godzinę bez obaw o śmierć. Około 25-30 poziomu można wejść na drugi poziom, albo łączyć pierwszy i drugi. Na trzeci poziom wchodzimy od 40+ lvla i wszystko trzymamy na dystans uważając na backspawny. Używamy do tego różdżki (lód/ogień) i Exori Flam. Expienie tylko na czwartym poziomie jest mało opłacalne, najlepiej łączyć je z poziomem numer trzy. Aby skorzystać z takiego rozwiązania należy mieć 50+ lvl, choć zalecałbym 60, gdyż przy schodach może być nieciekawie. Pamiętać należy o tym, że Sandstone Scorpiony i Grave Guardy odporne są na ogień. Przy hunceniu poziomu 3 i 4, warto mieć przy sobie runy GFB/AVA na wypadek spotkania z kilkoma przeciwnikami. Na ostatni poziom nie warto nawet zaglądać, chyba że w oczekiwaniu na respawn.
Exp na godzinę? Zależy czy częściej używasz run obszarowych, czy wolisz bić z Exori Flam/Frigo, ale nie powinien spadać poniżej 100-150k/h poczynając od trzeciego piętra.
Paladyn:
Tą profesją nie będziemy mieć tyle przyjemności, co Mag czy Druid, ale też można skorzystać z tej miejscówki. Ze skillami 70+ można śmiało huncić poziom 3 i 4, zalecałbym minimum 40lvl. Taktyka jest prosta- trzymać na dystans i jak najszybciej zabijać wszystko co się rusza.
Przy expieniu warto korzystać z architektury tomba aby unikać ciosów przeciwników:



Po zabiciu Faraona Horestisa, tomb zamyka się i wszystkie nieumarłe istoty znikają aż do zabicia wszystkich Honor Guardów, które biegają po pustyni.
Tylko tutaj możemy spotkać Sandstone Scorpiony, które mogą posłużyć jako wierzchowiec.
Na ostatnim piętrze tomba można znaleźć

WSZELKIE SUGESTIE MILE WIDZIANE!
Zakładki