Hellspawny w Yalahar.
Spis treści:1. Opis miejsca
2. Potwory
3. Dojście
4. Taktyki
5. Inne.
6. Film i zdjęcia.
1. Opis miejsca.
Miejsce to znajduje się w północno-zachodniej części magicznej dzielnicy Yalaharu. Jest to największy resp hellspawnów w całej grze. Ponieważ stworzenia żyjące w tych okolicach
pozostawiają po sobie dobre przedmioty miejsce jest to często odwiedzane przez drużyny jak i samotnych graczy.
Mapy respawnu :
Poziom 0

Poziom -1

2. Potwory.
Po drodze możemy spotkać Nekromantów oraz Gozzlery. W miejscu docelowym na powierzchni żyją tylko hellspawny orez kilka gozzlerów na poboczach ale opisywanie ich mija sie z celem.
W podziemiach oprócz hellspawnów występują również Plagueshmity .

Posiada 3500 punktów życia oraz daje 2550 punktów doświadczenia.
Jest częsciowo odporny na ataki fizyczne (20%) oraz żywioły: ognia(40%), energii(10%), ziemi(80%) oraz świętości (30%).
Podatny jest natomiast na żywioł lodu (10%) i śmierć (5%)
Porusza się on z prędkością gracza na 120 poziomie(podczas wrzucenia haste), występuje w grupach.
Potrafi nieźle przywalić 'z łapy"(350) oraz poprawić fireballem (170). Podpala nas również na 26 tur.
Jego maksymalny kombos to około 500.
Pozostawia on po śmierci ciekawe przedmioty.


















Posiada 8250 punktów życia.
Po jego zabiciu otrzymujemy 4500 punktów doświadczenia.
Jest on całkowicie odporny na żywioł ziemi oraz częściowo odporny na lód (20%) oraz ogień (30%)
Podatny jest energie (10%) oraz świetość (10%).
Gdy użyje haste porusza się z predkośćią 160 lvla oraz paraliżuje tak więc ucieczka przed nim nie jest łatwa.
Jego siła również jest wielka ponieważ z melee potrafi udeżyć za 540 hp oraz dodadkowo 120 z poison balla lub 300 z wave.
Zalecane jest by niestać mu na wprost ponieważ można dostać nieciekawą bułe. Zdażyło mi się dostać kombosa za 700hp.
Łupy które pozostawia również jak w przypadku hellspawna do słabych nie należą :






















3. Dojście
Po drodze kilka necro i gozzlerów.

4. Taktyki
Paladyn.
Samotnie może biegać po powierzchni na 120 poziomie używając power boltów oraz wspomagając sie exori sanem. Przydatny również okazuje się tutaj czar haste.
Manewrujemy wokół krzaków lub dziur uważając by nie załapać się na backrespa.
Jak dla mnie na poziomie 0 nie ma sensu używać assassinek, no ale jak kto lubi.
Na -1 możemy bezpiecznie polować na 150 lvlu. Tutaj już stary są bardziej ekonomiczne w użyciu ale na upartego dalej możemy używać power boltów. Oczywiście wspomagamy sie czarem exori san oraz utani hur gdz potwory zaczną nas doganiać. Używamy znajdujących się tam skał do manewrowania.
Magowie.
Najlepiej zabrać eq które ma dużo arma. Używamy exori frigo do walki z hellspawnami oraz pomagamy sobie różdżką (dla druida hailstorm rod a dla sorka wand of voodoo).
Zacząć expić na powierzchni można już na 100 poziomie lurując po 1 hellspawnie i biegając wkoło krzaka na południu respa. Tak samo jak w przypadku paladyna używamy strong haste gdy potwór nas dogania. Leczymy się co hita i uważamy by nie zlurować 2 psów bo na 100 lvl to murowana gleba.

W podziemia możemy zejsc na 150 lvl. Plagi bijemy z exori vis, można poprawić z sd na dobitke lub energy wave/beama. Najlepiej biegać wokół znajdujących się tam skał.
Warto mieć przy sobie kilka energy walli lub bomb gdy wyskoczy nam więcej niż 2 potworki. Należy szczególnie uważać na plagi ponieważ są bardzo szybkie i można dostać niezłą bułe.

Rycerz.
Rzadko widzi się tutaj rycerzy polujących samotnie ze względu na odporność hellspawnów na ataki fizyczne oraz ich wysoki dmg. Czasami jakiś wysokopoziomowy knight wynajmuje druida do leczenia i bie po kilka naraz hellspawnów z exori podczas gdy druid spamuje sio. Najlepiej tutaj sprawdza się broń jednoręczna oraz tarcza. Oczywiście zabieramy najlepszy ekwipunek.
Team exp.
Hellspawny to bardzo dobre miejsce do polowań dla teamów. By expić na powierzchni wystarczy 80 lvl dla blokera i 1 lub 2 shooterów na poziomie 50+. Oczywiście w drużynie powinien być healer. Bardzo często można wynieść z tego miejsca bardzo dobry loot więc zdarza się, że jest ono czasami zajęte.
Rycerz musi pamiętać o czarze "exeta res" ponieważ hellspawny lubią zmieniać target. Druid oczywiście pilnuje pasku hp blokera i gdy ono spadnie do yellow leczy go. na 60+ lvlu można już chodzić bez mana shielda.

By zejść w podziemia bloker potrzebuje już poziomu 100+ a shooterzy około 60. Najlepiej jest zabrać 2 shooterów ponieważ plagi mają dużo hp.
Magowie poniżej 100 lvla powinni chodzić na manie gdyż plagi potrafią ładnie przywalić.
(Przepraszam, że z advencem ale od pół roku nie expiłem tam w teamie a innego screena nie mam.)

5. Inne.
Wybierając się tutaj warto ze sobą zabrać troche jedzenie (polecam brązowe grzybki) ponieważ ani hellspawny ani plagueshmity nie pozostawiają go po sobie
oraz kilka removerów i energy bomb/walli. Często zdarza się walczyć z więcej niż 1 hellspawnem naraz więc należy naprawdę uważać.
W głebi jaskini można znaleść w zejscia niżej. Prowadzą one na 2 najlepsze do expienia respy demonów jednak by się tam dostać będziemy potrzebować elemental soli.
Schody na demony są również dobrym miejscem do robienia sobie przerwy w expie ponieważ nic się tam nie respi.
6. Film i kilka zdjęć.
Na filmiku pokazany jest cały resp oraz jak tam chodzić.
Cam
Filmik otwieramy programem BynaCam który można pobrać z http://www.bynacam.com/.
Jest on mojego autorstwa
Kilka zdjęć:




Mam nadzieje, że poradnik się komuś przyda.
Pozdrawiam
/Serllo
Zakładki