1. Opis jaskini
2. Potwory
3. Dojście
4. Taktyki
5. Zysk
6. Inne
________________________________
2. Potwory
3. Dojście
4. Taktyki
5. Zysk
6. Inne
________________________________
1. Opis jaskini
Największy resp Wyrmów w grze. Znaleźć tutaj możemy około 30 tych stworów. Jako, że wejście ukryte jest głęboko pod piaskami pustyni niewielu śmiałków zapuszcza się w te okolice co czyni z tego miejsca świetne expowisko.
2. Potwory
W zasadzie w głównej części tego miejsca mierzyć się będziemy tylko z jednym rodzajem potworów - Wyrmami. Natomiast aby dojść do tego miejsca spotkać można wiele innych stworów takich jak:
Scorpion
Ghost
Stalker
Demon Skeleton
Necromancer
Vampire
Priestess
Jak już wspomniałem w głównej części natkniemy się tylko na jednego potwora - Wyrmę. Tak więc to jej poświęcę trochę więcej w tej części.

Wyrm - każda z nich posiada 1825 punktów życia oraz dostarcza 1550 punktów doświadczenia. Wyjątkiem tutaj jest tzw happy hour (stamina premium) podczas której trwania otrzymujemy 2325 punktów doświadczenia.
Wyrma całkowicie jest odporna na żywioł energii a jej dodatkowym atutem jest możliwość widzenia niewidzialnych.
Grając profesjami magicznymi nie możemy także zapomnieć o częściowych odpornościach tego stwora - 20% odporności na ogień oraz aż 75% na żywioł ziemi.
W walce z tym potworem doskonale sprawdza się żywioł lodu (5% podatności) oraz żywioł śmierci (także 5%)
Lokalizować Wyrmy możemy po ich charakterystycznych odgłosach:
"GRROARR"; "GRRR".
Pamiętać także należy, że Wyrma ucieka gdy zabierzemy jej około 85% punktów życia. Choć nie możemy sobie pozwolić na nieuwagę w takiej chwili ponieważ stwór ten opanował sztukę leczenia swoich ran i w każdej chwili może znów ruszyć do ataku.
A skoro o ataku mowa przejdźmy do opisu technik jakie stosuje Wyrma podczas walki.
Energy hit
Pocisk energii, który zadać może do 125 punktów obrażeń.

Energy wave
Podmuch energii, który jednorazowo zadać może do 200 punktów obrażeń.

Energy berserk
Wybuch energii wokół Wyrma zadający do 220 punktów obrażeń.

Smoke beam
Atak wysysający życie zadający do 145 punktów obrażeń.
<jeszcze nie udało mi się go uchwycić>
Melee
Najprostszy z możliwych ataków - atak w zwarciu zadający do 235 punktów obrażeń.
Na koniec mapka z respem Wyrmów. (zielone punkty na mapie oznaczają położenie potwora)
Poziom 0

oraz poziom +1 (tzw skałki)

3. Dojście
Nie będę szczególnie się rozpisywał ponieważ droga pokazana jest w opisie Necromancer Quest'u.W pokoju z nagrodami wystarczy jedynie odnaleźć schody prowadzące w dół.
4. Taktyki
Paladin - są tutaj dwie opcje:
Pierwsza to standardowy exp palladynem - zaopatrujemy się w arbalesta/ironworkera/royal crossbow (w zależności od tego co posiadamy) oraz w power bolty. W takiej metodzie przydaje się 130~ lv oraz skille w okolicach 95. Taką metodą możemy tutaj uzyskać exp w okolicach 270k/h (na premium staminie, niestety na zwykłej nie było mi dane tego sprawdzić).
Natomiast w drugiej metodzie wystarczy nam 90 lv choć wiele zależy tutaj od skilli. Przydają się 90+. Używając assassin starów jesteśmy w stanie dojść nawet do 400k/h (przy pustym respie oraz premium staminie). Wadą tej metody są oczywiście spore nakłady finansowe bo nie opłaca się tutaj iść z mniej niż 300 assassin starami (30k) choć przy tej metodzie rzadko zdarza się abyśmy używali jakichkolwiek potów czy nawet softów.
Sorcerer/Druid
Tutaj sprawa wygląda podobnie. Magiem używamy Wand of Voodoo natomiast druidem Hailstorm Roda. Wspomagamy się czarem exori frigo/mort. Aby bezpiecznie ganiać po tej jaskini przydaje się 130 lv. Można oczywiście próbować wcześniej lecz jest to ryzykowne z powodu sporej ilości potworów na jakie możemy wpaść. Możemy także polować na te stwory przy użyciu run Avalanche lecz aby to robić trzeba być wprawionym gdyż bardzo łatwo można się wyłożyć. Możemy zaopatrzyć się w Lightning set + strange talisman/lightning pendant choć akurat tutaj elemental set wcale nie jest obowiązkowy.
Taka małą podpowiedź dla palladynów oraz magów/druidów. Jaskinia pełna jest ogromnych głazów czy jezior z lawą - możemy je wykorzystać do biegania z potworami.

Knight
Używamy najlepszej jednoręcznej broni jaką posiadamy w połączeniu z tarczą. Jako, że nigdy rycerzem nie grałem nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć co i jak ale jak dla mnie minimum jest tutaj 120 poziom oraz skille o okolicach 85 choć oczywiście im większe tym lepiej.
5. Zysk
Mimo, że wyrmy nie zaliczają się do silnych potworów to zostawiają dość częsty i wartościowy loot z którego bardzo łatwo o zarobek. Są to:

Wyrm scale - łuska wyrma. Częsty loot z tego potwora warty 400gp.

Focus Cape - wypadający rzadko choć w godzinę można uzbierać nawet parę sztuk. Wart 6k gp.

Wand of Draconia - rzadki loot warty 1.5k gp

Lightning Pendant - naszyjnik zmniejszający obrażenia otrzymywane od energii - 1.5k gp

Wand of Starstorm - dość rzadki loot wart 3.6k gp

Hibiscus Dress - także rzadki loot warty 3k gp.

Shockwave amulet - bardzo rzadki amulet, niestety żaden z npc nie jest zainteresowany jego kupnem.

Dragonbone Staff - chyba najrzadziej spadający przedmiot z tego potwora wart 3k gp.

Composite Hornbow - równie rzadki co dragonbone staff lecz wart o wiele więcej - 25k
Dodatkowym zyskiem mogą okazać się także potiony, które spadają z Wyrm. Tą opcję zarabiania polecam jednak dla wprawionych graczy.
Rycerzem oczywiście zbieramy Strong Mana Potiony i sprzedajemy je po cenach niższych niż sklepowe. Natomiast w wypadku postaci magicznych czy palladyna możemy pokusić się o zbieranie Strong Health Potionów.
6. Inne

Necropharus - jeśli nam się poszczęści możemy spotkać tego potwora podczas drogi na legowisko wyrm. Zostawia on bardzo cenny loot choć niezwykle rzadko i trudno jest go spotkać.

Grim Reaper
Chyba jedyny pojedynczy resp tego potwora w Tibii.
Zejście do jego krypty najdziemy tutaj:

Zakładki