A tak na serio to lubię pisać a że Mandark podsunął pomysł to czemu nie ;]
Spis treści
1. Po trochu o obozach
1.1 Ragnir
1.2 Krimhorn
1.3 Bittermor
2. Opis potworów
3. Lootowanie
4. Inne
1. Po trochu o obozach
A więc tak... Barbarzyńcy podzielili się na trzy grupy, każda z nich stworzyła swoją własną osadę. Klan:
-Krimhorn; największy z obozów, jest bardzo obszerny a w jego centrum piętrzy się ogromna wieża w której uwięzione są lodowe wiedźmy.
-Ragnir; najmniejsza z osad. Podobnie jak Bittermor jej 'mury' stanowią ściany lodowca.
-Bittermor; druga co do wielkości osada, ta nie mieści się już na otwartym terenie lecz została wykuta w lodowcu.
W każdym z nich żyją barbarzyńcy którzy uciekli z miasta bojąc się kary za popełnione zbrodnie.
<By Filia>Żeby dostać się na teren wpływów barbarzyńców należy udać się do NPC Buddel'a i poprosić go o transport(Hi->passage->camp->yes; należy mieć wykonany barbarian test). Podróż kosztuje 50gp, lecz przewoźnik jest pod wpływem alkoholu i może przenieść nas w całkiem inne miejsce(np. na Okolnir, gdzie aż roi się od smoków i ich lodowych kuzynów). Aby nie było tego problemu, można wziąć ze sobą Dwarven Ring, który stracimy. Druga droga prowadzi przez góry i jest na tyle niebezpieczna, że nie warto jest opisywać.<by Filia>
1.1 Ragnir

Najczęściej spotyka się tutaj rycerzy i palladynów. Postacie magiczne jeśli expią w tym miejscu to głównie z powodu braku wolnych innych expowisk.
Knight- 50lv; skille 70/70 oraz jednoręczna broń z możliwie najlepszą tarczą. Możemy zabrać parę run GFB oraz spory zapas Mana oraz Life Potionów, choć imo więcej Mana Potionów gdyż głównie będziemy się leczyć za pomocą czaru exura.
Palladyn- 30lv+; skille 65/50+ używając Royal Spearów i tarczy. Tak jak w wypadku knighta należy zaopatrzyć się w zapas Mana oraz Life Potionów. Możemy także zabrać parę run GFB/Thunderstrom aby wyczyścić większe respy.
Druid/Sorcerer- 27lv+ używając summonów(monki) lecz według mnie jest to nie opłacalne gdyż po wejściu w pełny resp summonki dość szybko padną a my zostaniemy z całym respem na plecach. Bezpiecznie polowanie(solo) zaczyna się od 40lv.

tutaj ogromne podziękowania dla Fili który stworzył mapkę respawnu.
1.2 Krimhorn

Największy z obozów. Raj dla rycerzy z odpowiednim poziomem. Ten obóz zapewnia większą swobodę dla postaci magicznych co jest jego wielkim '+'
Knight- Przydatny jest tutaj 60lv+; skille 70/70 oraz jednoręczna broń i jak najlepsza tarcza. Tutaj już musimy wykazać się sprytem i nie zlurować sobie połowy osady na plecy. Dlatego mimo 60lv zaleca się ostrożne poruszanie się wśród domów barbarzyńców. Warto wspomnieć iż priorytet w umieraniu mają Barbarian Brutetamer'zy, nie są oni bardzo groźni lecz summonwane przez nie War Wolfy idealnie nadają się do łamania naszego shieldingu.
Palladyn- Częściej spotykany na obrzeżach miasta lurującego sobie małe grupki barbarianów. Wycieczka palladynem po mieście może kiepsko się skończyć. Polować można już od 15lv z skillem 70+ lecz najlepszym wyjściem jest 40lv, Royal Speary oraz Vamp/Demon Shield.
Druid/Sorcerer- Jeśli w ogóle tutaj polować to tylko w roli Siochera dla knighta. Można bardzo łatwo zginąć przy najmniejszym lagu gdyż natłoczenie potworów jest tutaj takie iż ciężko jest wymanewrować tutaj postacią magiczną. Jeśli już chcemy tutaj expić to musimy przygotować się na spore waste run obszarowych.
Mapa z respawnem wkrótce się ukaże.
1.3 Bittermor

Mała osada lecz natłoczenie potworów i tak jest dość spore. Najlepszy obóz dla postaci magicznych.
Knight- 40lv i skille 60/60 spokojnie wystarczą na tą osadę. Można czyścić cały resp lub biegać co chwilę zabijając po parę sztuk potworów.
Palladyn- 25lv~ powinien wystarczyć. Skill około 60.
Druid/Sorcerer- Druidzi mogą polować tutaj już od 19lv(volcanic rod), magowie powinni zaczekać do czasu Wand Of Cosmic Energy(27lv). W wypadku obu profesji można wspierać się czarami typu Energy Strike.

buziaki dla Smoczka ;*
2. Opis potworów

Barbarian Brutetamer- Prawdziwa zmora. Potrafi przywołać 3 War Wolf'y w krótkim czasie- i to one są największym zagrożeniem. Najlepiej zabić jak najszybciej, ignorując summony i inne potwory.

Potwór podobny do Orc'a Berserkera, ale z mocniejszym atakiem. Nie można blokować go 'na zbroję' bo potrafi zadać obrażenia nawet 130HP~.

Barbarian Headsplitter- Potwór słabszy od Dwarf Guarda, lecz z atakiem dystansowym(atakując 'na zbroję' potrafi zadać combo nawet 100hp!!). Stanowi zagrożenie tylko w grupie.

Potwór słabszy od swojego kuzyna z toporami, ale posiadający większą ilość HP.

Lodowa wiedźma jest bardzo podobna do swojej kuzynki choć sporo mocniejsza. W sumie w zadawanych obrażeniach bardziej przypomina Nekromantę niż swoją 'drugą połowę'
3. Lootowanie
Loot, czyli chyba najważniejsza rzecz mająca kluczową rolę w kwestii wyjścia na '+' lub '-'
Mammoth Fur Cape- Cena tej zbroi waha się od 6k(NPC) do 14k~.
Diamond Scepter- broń obuchowa. Od 3k(NPC) do 7k.
Fur Boots- od 2k(NPC) do 3k.
Red poc- od 3k do 5k
Brutetamer's Staff - 1.5k(NPC) do 2k. Dwuręczna broń.
BeastSlayer Axe- 1.5k(NPC), dla graczy oczywiście drożej.
Mystic Turban- 2k-5k
Crystal Sword- 600gp(NPC), dla graczy około 1.3k
Halberd- 400gp
Glacier Kilt- jeśli zloocimy to cacko mamy zapewniony spory '+' na nasze konto bankowe. Około 20k
4. Inne
Rzeczy które warto ze sobą zabrać:
- Dwarven Ring, aby nasza podróż nie trwała zbyt długo.
____________________________
Widzisz błędy, jakieś sugestie- pisz
Tak na koniec chciałem jeszcze przeprosić iż użyłem zdjęć z TibiaWiki niestety nie mam innych źródeł z których mógłbym wejść w posiadanie zdjęć.
Zakładki