Reklama
Strona 52 z 1443 PierwszaPierwsza ... 2425051525354621021525521052 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 766 do 780 z 21642

Temat: Wiadomości z kraju i ze świata

  1. #766
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    bla bla bla ja wiem lepiej bla bla bla nie wypowiadaj się ple ple ple ja chodziłem na szczelnicę
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam

    Cytuj Władca Marionetek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czarnoprochowcem, który bandzior zakupił do rozboju nikt by go nie nauczył strzelać (bo jak już pisałem, nawet największe gangusy z nimi nie latają)
    Nawet na jebanym jutubie jest z milion poradników na ten temat, no ale ok, wszystkie bandziory są totalnymi debilami i półmózgami i przez to, że żaden bandzior w Polsce nie byłby w stanie tego ogarnąć, to nie ma kto nauczyć pozostałych bandziorów xD
    Ja myślę, że nie łażą z czarnoprochowcami, tak jak i nie łażą z nimi żadni kowalscy dla obrony, bo zwyczajnie nie ma to sensu, jest to tylko twój wymysł i cały ten wywód o czarnoprochowcach gówno wnosi.
    Jak chcesz, to sobie trzymaj w domu 500-letni muszkiet i kręć petardy z saletry potasowej do zdetonowania w razie napadu, ale zrozum, że nie tego dotyczyła dyskusja.

  2. #767

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    bla bla bla ja wiem lepiej, bo chodziłem na szczelnicę bla bla bla ple ple ple
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_personam
    Tworzenie chochołów, bla, bla, ple. Zwalanie na ad personam, gdy ktoś zarzuca ci, że nie znasz się na tym o czym piszesz (mimo, że sam przyznałeś się, że nie masz doświadczenia w tym o czym piszesz). Widzisz, też tak potrafię.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Nawet na jebanym jutubie jest z milion poradników na ten temat, no ale ok, wszystkie bandziory są totalnymi debilami i półmózgami i przez to, że żaden bandzior w Polsce nie byłby w stanie tego ogarnąć, to nie ma kto nauczyć pozostałych bandziorów xD
    Ja myślę, że nie łażą z czarnoprochowcami, tak jak i nie łażą z nimi żadni kowalscy dla obrony, bo zwyczajnie nie ma to sensu i jest to tylko twój wymysł, którego nie potrafisz w żaden sposób poprzeć.
    Najlepszym przykładem na to, że obsługa tego typu broni nie jest taka łatwa to ty, czyli osoba która pomimo tych filmików wciąż pokazuje, że nie ma pojęcia o czym w ogóle mówi. Jeśli taki światły użytkownik torga ma takie problemy, to mogę spać spokojnie, bo mam już pewność, że przygłupi patus tym bardziej nie będzie wiedział co robić.

  3. #768
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Władca Marionetek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Tworzenie chochołów, bla, bla, ple. Zwalanie na ad personam, gdy ktoś zarzuca ci, że nie znasz się na tym o czym piszesz (mimo, że sam przyznałeś się, że nie masz doświadczenia w tym o czym piszesz). Widzisz, też tak potrafię.
    W żadnym momencie się nie przyznałem, ani w ogóle nie pisałem nic na ten temat, czy się znam na obsłudze broni. Od początku pisałem, że nie ma to żadnego znaczenia. Czytanie ze zrozumieniem takie trudne ;[

    Najlepszym przykładem na to, że obsługa tego typu broni nie jest taka łatwa to ty, czyli osoba która pomimo tych filmików wciąż pokazuje, że nie ma pojęcia o czym w ogóle mówi. Jeśli taki światły użytkownik torga ma takie problemy, to mogę spać spokojnie, bo mam już pewność, że przygłupi patus tym bardziej nie będzie wiedział co robić.
    Rozumiem, że jak dojdzie do dyskusji o legalizacji narkotyków, to też będą się mogli wypowiadać tylko ci, co przynajmniej raz zakurwili sobie krokodylka w żyłę?

    Widzisz, twoja rzekoma wiedza na temat obsługi broni, nie powoduje, że masz rację, bo w dyskusji trzeba używać argumentów, a nie odwoływać się do siebie samego jako autorytetu xD ale cusz, szczelnica jeszcze nie nauczyła nikogo logicznie myśleć.

  4. Reklama
  5. #769

    Data rejestracji
    2006
    Posty
    1,051
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W żadnym momencie się nie przyznałem, ani w ogóle nie pisałem nic na ten temat, czy się znam na obsłudze broni. Czytanie ze zrozumieniem takie trudne ;[
    No czytanie ze zrozumieniem właśnie dobrze mi wychodzi, bo przyznałeś się do tego pośrednio najpierw kompletnie pokazując swoją ignorancję w temacie, następnie płacząc jak dziecko po zapytaniu się o strzelnicę, a ostatecznie płacząc, że nie musisz mieć doświadczenia z bronią czarnoprochową, żeby ją obsługiwać. No chyba, że jednak z niej strzelałeś, przeładowywałeś i masz jakieś doświadczenie, ale przy każdym pytaniu o to jedynie płaczesz, więc dla mnie odpowiedź jest jedna.

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Rozumiem, że jak dojdzie do dyskusji o legalizacji narkotyków, to też będą się mogli wypowiadać tylko ci, co przynajmniej raz zakurwili sobie krokodylka w żyłę?
    Rozmowa między nami nie dotyczyła samego tematu legalizacji broni (co właśnie byłoby odpowiednikiem legalizacji narkotyków w tym co podałeś), tylko głównie o strzelaniu i użytkowaniu broni czarnoprochowej, ba sam się mnie o to zapytałeś.
    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ja zapytam inaczej. Dlaczego te wszystkie "Seby" i rzekome "świry" nie kupują broni czarnoprochowej, żeby strzelać do przechodniów bez powodu i urządzać masakry w szkołach??
    Żeby twoja analogia teraz miała sens to musiałbyś napisać "Rozumiem, że jak dojdzie do dyskusji o zaletach i użytkowaniu mefedronu".

    Cytuj tibia77 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Widzisz, twoja rzekoma wiedza na temat obsługi broni, nie powoduje, że masz rację, bo w dyskusji trzeba używać argumentów, a nie odwoływać się do siebie samego jako autorytetu xD ale cusz, szczelnica jeszcze nie nauczyła nikogo logicznie myśleć.
    Tylko, że ty używasz błędnych argumentów i tworzysz tzw. strawmany, a kiedy na podstawie mojego doświadczenia (osoby mającej kontakt z bronią) próbuję cię z niego wyprowadzić to zarzucasz mi ad personam, albo walisz właśnie bezsensownymi analogiami. xD I ty masz czelność pisać cokolwiek o logicznym myśleniu?

  6. #770
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Władca Marionetek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No czytanie ze zrozumieniem właśnie dobrze mi wychodzi, bo przyznałeś się do tego pośrednio najpierw kompletnie pokazując swoją ignorancję w temacie, następnie płacząc jak dziecko po zapytaniu się o strzelnicę, a ostatecznie płacząc, że nie musisz mieć doświadczenia z bronią czarnoprochową, żeby ją obsługiwać. No chyba, że jednak z niej strzelałeś, przeładowywałeś i masz jakieś doświadczenie, ale przy każdym pytaniu o to jedynie płaczesz, więc dla mnie odpowiedź jest jedna.
    Ja pieprze, co za tłuk xD
    Nigdzie o nic nie płakałem, uspokój się bo to już zakrawa na paranoję xD
    Po prostu ci tłumaczę, że nie ma to żadnego znaczenia. I wcale nie muszę sam osobiście się tym zajmować, żeby np. na podstawie obserwacji, czy źródeł historycznych, wiedzieć że broń była w powszechnym użyciu, kto jej używał i do czego, a dalej wnioskować o tym, że w praktyce nie może to być tak skomplikowane, by mogła to ogarnąć tylko niewielka elitarna część społeczeństwa, która chodzi na strzelnicę xD Ba, mogę też mieć ojca, brata, wujka, dziadka, który jest w ekspertem w temacie broni, albo posiłkować się opiniami innych ekspertów, a niekoniecznie twoją xD
    Po drugie, samo założenie, że sprawcami przestępstw są tylko kompletni debile (czyli jakieś wymyślone przez ciebie, bliżej nieokreślone "seby") też jest dość karkołomne.

    Z tego, co widzę, to ty się tu zaraz rozpłaczesz, bo tylko powtarzasz w kółko, że hur dur ja wiem lepiej bo mam doświadczenie i szczelałem do tarczy z kartonu!! Zrozum w końcu, że nikogo to nie interesuje, niczego to nie wnosi, i nie jest to żadne osiągnięcie, bo na strzelnicę może pójść każdy, tylko nie każdy ma czas i nie każdego to interesuje. To nie znaczy, że nie mają w ogóle pojęcia o świecie i nie mogą mieć racji w dyskusji xD ani nie świadczy to w żaden sposób o twoich wielkich kompetencjach.

    Ogólnie to kolejny argument a la Boryna, "nie byłeś we Francji to się nie wypowiadaj".

    Nawiasem mówiąc, nie można się "przyznać pośrednio, pokazując swoją ignorancję". Żeby się przyznać, musiałbym się zgodzić, co nie miało miejsca, to tyle na temat czytania ze zrozumieniem.

    Rozmowa między nami nie dotyczyła samego tematu legalizacji broni (co właśnie byłoby odpowiednikiem legalizacji narkotyków w tym co podałeś), tylko głównie o strzelaniu i użytkowaniu broni czarnoprochowej, ba sam się mnie o to zapytałeś.
    No i postawiłeś tezę, że fajnie jest, bo żaden seba nie obsłuży rewolweru, a kowalski tak i się fajnie obroni. Gdzie już ustaliliśmy, że po pierwsze, może się tego nauczyć nawet debil, a po drugie w rzeczywistości nikt tych rewolwerów nie nosi, ani seby ani kowalscy, więc cały twój wywód jest kompletnie z dupy i proponuję wrócić do tematu właściwego.

    Tylko, że ty używasz błędnych argumentów i tworzysz tzw. strawmany, a kiedy na podstawie mojego doświadczenia (osoby mającej kontakt z bronią) próbuję cię z niego wyprowadzić to zarzucasz mi ad personam, albo walisz właśnie bezsensownymi analogiami. xD I ty masz czelność pisać cokolwiek o logicznym myśleniu?
    W którym miejscu stworzyłem tego "strawmana"? Padła teza, że jest fajnie, bo kowalski się obroni czarnoprochowcem, a następnie że "seba" nie ogarnie jego obsługi. W żadnym momencie ich nie rozszerzałem. Przeciwnie, to ty zacząłeś "atakować" "całkowitą liberalizację", mimo że nikt się za takową nie opowiedział (a przynajmniej nie ja).
    Tak że tego.

    Ja wcale nie jestem za nieograniczonym i nieregulowanym dostępem do broni, ale śmieszą mnie argumenty o jakichś mitycznych sebach, którzy by urządzali strzelaniny na ulicach, i inne takie paranoje.

    A zarzucam ci argumentum ad personam, bo twoje "wyprowadzanie z błędu" opiera się jedynie właśnie na odwoływaniu do autorytetu, którym masz być ty sam. Czyli takie typowe "nie dyskutuj ze mną, bo jestem starszy" itp. Nie dość, że nie ma to żadnej treści merytorycznej, to ten "autorytet" jest jedynie wytworem twojej wyobraźni i nikt, poza tobą, go nie uznaje.

    Pozdro, skończyłem, bo szkoda mi czasu na takie jałowe dyskusje.

  7. #771
    Avatar Mandarke
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Mielec
    Posty
    2,977
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    https://twitter.com/MaFrance9/status...28060785176578

    #Francja

    I pomyśleć, że to jest to o czym marzy Boryna...

  8. Reklama
  9. #772
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    a byłeś kiedyś we francji?? jak nie, to się nie wypowiadaj bo nie masz doświadczenia!!

  10. #773
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Daj już spokój borynie, jego nick to synonim słowa debil i na tym zaprzestańmy.
    młody husarz obraża wielkiego pisarza władysława reymonta, zdobywcę nagrody nobla

  11. #774
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,569
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    już widzę jak broń pomaga tej babce jak jej murzyn kutasem metr przed twarzą wymachuje, wziął by jej tą broń i wsadził w dupe zanim by się zorientowała, w takich sytuacjach gaz pieprzowy dużo szybszy i efektywniejszy w użyciu

  12. Reklama
  13. #775
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,569
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    c0 xD po prostu śmieszy mnie takie gadanie że broń to odpowiedź na wszystko, nie rozumiem czemu babka miała by mieć broń skoro nie ma legalnego gazu pieprzowego, a jeśli nawet miała go w tej torebce to widać jak pod wpływem stresu i adrenaliny jej pomógł
    w ogóle kobietom dać broń to już widzę oczami wyobraźni tą panike i strzelanie na oślep

  14. #776
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,257
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    już widzę jak broń pomaga tej babce jak jej murzyn kutasem metr przed twarzą wymachuje, wziął by jej tą broń i wsadził w dupe zanim by się zorientowała, w takich sytuacjach gaz pieprzowy dużo szybszy i efektywniejszy w użyciu
    No dziś był filmik wrzucony jak gościu kijem rzucał i dostał od grubego rednecka kulki xD

  15. #777
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,569
    Siła reputacji
    32

    Domyślny

    no gościu zapewne nie słyszał tego kawału o nie przychodzeniu na strzelanine z nożem(kijkiem)


    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A co jeśli jednak nie? Zdziwiłbyś się czy przestałbyś komentować? To nadal gadanie dla samego gadania, skończmy to proszę.
    ale co nie xD a ty byś się zdziwił jakbyś się dowiedział że miała broń w torebce i przestał komentować? no ale skończmy bo takei gdybanie to
    Ostatnio zmieniony przez Taidio : 21-09-2018, 21:56

  16. Reklama
  17. #778
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,569
    Siła reputacji
    32

    Domyślny


    Evidence próbujący dać nauczkę agresywnym sebastianom, no może ze śmiechu by się posrali i byś uciekł

  18. #779
    Avatar Govinem
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Borówka
    Posty
    1,257
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Cytuj Evidence napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    arab ze scimitarem
    xD



    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    w ogóle kobietom dać broń to
    prawda, ale co nie zmienia faktu że z bronia miałaby o 2% wieksze szanse.

  19. #780
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    10,284
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    Tak w sumie żeby na 100% ochronić się przed przyslowiowym mudżinem to taka babka musiałaby celować do każdego mężczyzny którego minie idąc chodnikiem

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Wyciek danych ze wszystkich komisji w kraju [link]
    Przez Kuzyn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-12-2024, 20:10
  2. Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 02-06-2014, 20:49
  3. Nowy pomysł na uzdrowienie kraju
    Przez Aureos w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 112
    Ostatni post: 21-02-2014, 17:04
  4. [Opowiadanie] Powrót z kraju zielonych liści.
    Przez Master_Tv w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2012, 17:27
  5. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-06-2012, 10:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •