Reklama
Strona 1386 z 1407 PierwszaPierwsza ... 386886128613361376138413851386138713881396 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 20,776 do 20,790 z 21097

Temat: Wiadomości z kraju i ze świata

  1. #20776
    Avatar Taidio
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Sayonara
    Wiek
    30
    Posty
    22,160
    Siła reputacji
    30

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Złączyli się, ale dużo później i w wyniku zupełnie czego innego, a w kwestii aborcji to do tej pory są podzieleni i przez półtora roku rządów nic z tym nie zrobili. Powiedz, ty serio jesteś tak głupi, czy tylko udajesz?

    Co do "walenia konia dla jarosława", to przecież ja to samo pisałem o tusku, obaj od lat ruchają wszystkich, a ci jeszcze im dziękują. Tylko w tamtym czasie tusek był poza polską polityką, dlatego posty dotyczyły kaczafiego. Więc z mojej strony nie ma żadnego sekciarstwa, ja nie popieram ani jednego ani drugiego, tylko po prostu komentuję tę polską rzeczywistość. Natomiast ty rzeczywiście siedzisz ujebany w okopie i bronisz wszystkiego, co związane z jedną stroną, jednocześnie negując wszystko, co dotyczy drugiej. Dlaczego np. teraz nie protestujesz i nie obalasz obozu rządzącego z krasulą na plecach, tylko siedzicie ujebani na piździe i jeszcze ich bronicie, mimo że też nie wprowadzili żadnego złagodzenia w kwestii aborcji i nawet nie mają tego w planach? A podobno to była absolutnie kluczowa kwestia, która wg ciebie skutkowała "rozjebaniem" kaczora. xD

    A powiem ci dlaczego - dokładnie z tych samych powód, które dotyczyły jara. Bo tusek tak samo wami kręci jak chce i jeszcze mu za to dziękujecie. Sekciarstwo trzyma się mocno po obu stronach.
    aha


    Cytuj jaxi napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tylko krowa zdania nie zmienia
    i janusz korwin mikke
    dla husarza to abstrakcja, nie mówiąc o tym że duda sprawial całkiem nieźle wrażenie na początku i wielu się nabrało

  2. #20777
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,114
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Taidio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    aha
    no tak właśnie myślałem

  3. #20778

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    16
    Posty
    10,832
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no oczywiscie ze nadmiarowe zgony ''jednak'' byly. to chyba jedyna dana ktora nie da sie manipulowac bo albo ktos umarl albo nie xD. i jak dobrze rozumiem to wy twierdzicie ze ta katastrofa byla spowodowana jakims nowym wirusem ktory powodowal nowa chorobe ktora doprowadzala do smierci ludzi. ja twierdze ze tak nie bylo, bo:
    - nie udowodniono metoda naukowa istnienia czegos takiego jak wirusy w ogole i wlasciwosci im przypisywanych
    - nie udowodniono metoda naukowa istnienia czegos takiego jak ten konkretny wirus i wlasciwosci mu przypisywanych
    - nieprecyzyjne kryteria diagnozy tej rzekomo nowej choroby, objawy tozsame z przeziebieniami, grypami, chorobami ukladu oddechowego i innymi ILI o dotychczas w znacznej wiekszosci nieznanej etiologii; wiemy tez (i wiedzielismy od poczatku) ze ''testy'' pcr nie sa wiarygodnym narzedziem diagnostycznym (w ogole nie powinny byc w tym celu uzywane), bo wykrywano (((wirus))) w nie wiem kurwa jakichs owocach czy cos xD, dowolnie mozna manipulowac jego wynikiem zaleznie od ilosci cykli ktory tez nie byl i nie jest standaryzowany. takze wiemy i wiedzielismy, ze dodatni wynik tego testu nic nie znaczy. poprostu nagle wszystkie zjawiska ILI o nieznanej etiologii przypisano nowej strasznej chorobie ktora miala byc potwierdzana wynikiem tego testu

    no ale przyjmujac jednak zalozenie ze wyzej to wszystko nieprawda i rzeczywiscie istnieje wirus i nowa choroba nim powodowana to:
    1. zgodnie z oficjalna narracja poczatek wystepowania nowego wirusa i choroby to jakis wrzesien-pazdziernik 2019
    2. miedzy poczatkiem wystepowania tych rzeczy a reakcja rzadow (mozemy przyjac ze to marzec 2020) mija peweien okres czasu (miesiące)
    3. w tym czasie (miesiacach) nigdzie nie dzieje sie nic nadzwyczajnego wykraczajacego skala poza zwykle skutki sezonowych infekcji w okresie jesienno zimowym. ludzie nie choruja wiecej, nie umieraja wiecej, nie ma wiecej hospitalizacji ponad to, co normalnie co roku wystepuje w tym okresie. ta obserwacja jest prawdziwa w zasadzie dla wszsytkich, europy ameryki czy inne australie na kiju.

    czy mozliwe jest w takim wypadku ze rzeczywiscie pojawia sie nowy niebezpieczny wirus powodujacy nowa niebezpieczna chorobe, ktora bedzie potem wymagac surowych restrykcji wprowadzanych przez rzady? nie, bo tragedie ktore sie wydarzyly pozniej powinny wystepowac tez, a nawet o wiele bardziej intensywnie i na wieksza skale, zanim rzady podjely srodki majace zaradzic strasznej pandemi (xD).

    czy natomiast mozliwe jest, ze tragedie milionow ludzi zostaly spowodowane przez dzialania rzadow polegajace na m.in. operacji psychologicznej i propagandzie sianie strachu i psychozy, kompletnego paralizu systemow ochrony zdrowia, nie leczenia ludzi i nie przyjmowania pacjentow, przesladowania lekarzy leczacych pacjentow, sabotowanie badan nad nowymi lekami i wykorzystywania juz przebadanych i skutecznych lekow, izolowania zamykania w domach ludzi i zmuszania do innych zachowan zmniejszajacych ich odpornosc i negatywnie wplywajacych na zdrowie, nakazy noszenia maseczek czy innych przylbic co do ktorych najlepszej jakosci metaanalizy rct nie wykazuja zadnych korzysci, zamykanie szkol no i tak dalej i dalej w nieskonczonosc mozna wymieniac katastrofalne w skutkach decyzje rzadow? mysle, ze tak. czy taki tok rozumowania potwierdzaja jakies dane? a no potwierdzaja, bo poczatek tragedi zbiega sie 1:1 z czasem podjecia dzialan przez rzady - i znow jest to prawdziwe w zasadzie na calym swiecie. czy jakies dane wykazuja chocby taka zaleznosc, ze im mniej lockdownow restrykcji mniejsza tresura goja tym mniejsza tragedia? a no wykazuja.

    a co do zastrzykow to znow podobna sytuacja. ekstremalny i bezprecedensowy wystrzal w kosmos stastyk zgonow i chorob 1:1 pokrywa sie z momentem wprowadzenia (((szczepien))) i znow jest to prawdziwe w zasadzie dla kazdego miejsca na ziemi.


    czy majac to wszystko na uwadze rozsadniejsze wydaje sie twierdzenie, ze byl wirus i choroba i pandemia spowodowala te kastrofe, czy jednak byly to skutki dzialania zlych i/lub glupich ludzi?
    @Aureos ; wez odpisz uzywajac rozumu i logiki ;p albo czata dzipiti

  4. Reklama
  5. #20779
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    ((( masz rację )))

  6. #20780

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    16
    Posty
    10,832
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    super dzieki

  7. #20781
    Avatar Bender Rodriguez
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    5,151
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    to że tadek czy aureos zmienili strone polityczną to raczej nic dziwnego poglądy się z wiekiem zmieniają szczególnie na przestrzeni 10lat co widać po naszych politykach jak sobie skaczą z partii do partii. Może za 10 lat znów zmienią zdanie kto wie ;)

  8. Reklama
  9. #20782
    Avatar Weczk
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Trójmiasto
    Posty
    1,741
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Za 10 lat, to mam nadzieje, że ci czołowi będą już leżeć pod piachem.
    Mieszkańcy ze swoim problemem zwracali się do rozmaitych instytucji. Żadnej nie udało się rozwiązać problemu. Kłopotem okazuję się fakt, iż warsztat działa nielegalnie.
    - Gdyby to była działalność zarejestrowana, to każda instytucja może się za to zabrać, ponieważ mają ku temu przepisy. A nikt się za to nie zabiera, ponieważ działalność jest niezarejestrowana – tłumaczy Sebastian Muszyński.

  10. #20783
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    to że tadek czy aureos zmienili strone polityczną to raczej nic dziwnego poglądy się z wiekiem zmieniają szczególnie na przestrzeni 10lat co widać po naszych politykach jak sobie skaczą z partii do partii. Może za 10 lat znów zmienią zdanie kto wie ;)
    w 2015 poszedł głos na pis ale pare lat pozniej jak na wykopie srednio co 1-2 tygodnie zaczely sie pojawiac regularne relacje z nowych sposobów na które pis robił przekręty no to człowiek zmienił zdanie
    Ostatnio zmieniony przez Aureos : 05-04-2025, 09:19

  11. #20784

    Notoryczny Miotacz Postów Fifcio jest teraz offline
    Avatar Fifcio
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    1,350
    Siła reputacji
    20

    Domyślny



    który imbecyl tam mówił, że największe mocarstwo na świecie nie wpuści na tron idioty(ruskiego szpiega)

  12. Reklama
  13. #20785
    Avatar Aureos
    Data rejestracji
    2009
    Wiek
    32
    Posty
    6,788
    Siła reputacji
    21

    Domyślny



    MARZEC 2025

    1. Koalicja Obywatelska - 32,3% - 195 mandatów (⬆ 1,3%)
    2. Prawo i Sprawiedliwość - 28,2% - 163 mandaty (⬇ 1,7%)
    3. Konfederacja - 17% - 92 mandaty (⬆ 2,4%)
    4. Lewica - 5,3% - 10 mandatów (⬇ 1,6%)
    ---------------------------------------------------------
    5. Trzecia Droga - 6,7% (⬇ 1,9%)
    2 lata i znowu kaczynski wroci do wladzy ehhh

  14. #20786
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kąkolewnica
    Wiek
    30
    Posty
    11,643
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    heh bodnarenko odwolal sedziego radzika gdyz nie bylo podstawy prawnej aby go odwolac xDDDD


  15. #20787
    Avatar Pumpkin
    Data rejestracji
    2010
    Posty
    3,153
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Fifcio napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    który imbecyl tam mówił, że największe mocarstwo na świecie nie wpuści na tron idioty(ruskiego szpiega)
    ja pierdole czeka nas teraz 5-10 lat pierdolenia fifcia bo tyle się czeka żeby zobaczyć pierwsze rezultaty fundamentalnych reform gospodarczych
    Cytuj wampiirr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Leki które aktualnie mają wartość 200zł, po refundacji płacimy 50 zł, a za Korwina będą kosztowały 10zł. Bardziej tak

    Cytuj wampiirr napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    (...)bo był honorowym rycerzem w porównaniu do tego gościa, który oddał bez walki zamek.

  16. Reklama
  17. #20788

    Notoryczny Miotacz Postów Fifcio jest teraz offline
    Avatar Fifcio
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    35
    Posty
    1,350
    Siła reputacji
    20

    Domyślny

    >fundamentalne reformy gospodarcze
    >wypierdol cła jak leci na wszystko oprócz korei północnej, białorusi i rosji

    wez spierdalaj kretynie jebany

  18. #20789
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    33
    Posty
    10,987
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    zroluje dług USA o połowe to się opłaca w huj, a że może wybuchnąć 3 wojna? Huj tam

    Ostatnio zmieniony przez Koczek : 05-04-2025, 12:09
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  19. #20790

    Data rejestracji
    2008
    Wiek
    16
    Posty
    10,832
    Siła reputacji
    24

    Domyślny

    Cytuj Lord napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    heh bodnarenko odwolal sedziego radzika gdyz nie bylo podstawy prawnej aby go odwolac xDDDD
    W komunikacie wskazano, że Ministerstwo Sprawiedliwości podważa obecne rozumienie kadencyjności Rzecznika Dyscyplinarnego i jego zastępców, ponieważ „przepisy ustawy – Prawo o ustroju sądów powszechnych nie przewidują żadnej możliwości wcześniejszego zakończenia ich kadencji, nawet w przypadku poważnych zarzutów, przestępstwa czy utraty nieskazitelności charakteru". W ocenie resortu mamy do czynienia z luką prawną, która narusza zasady państwa prawa i konstytucyjne standardy. W związku z tym, jak czytamy, „przepis art. 112 ustawy o ustroju sądów powszechnych powinien być interpretowany w ten sposób, że Minister Sprawiedliwości – jako organ powołujący – ma również kompetencję do odwołania tych osób, gdy zachodzi ku temu ważna przyczyna".

    nie ze nie ma podstawy tylko poprostu trzeba bylo jom wyinterpretowac 4Head prawnicy som dla mnie najgorsi

  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Wyciek danych ze wszystkich komisji w kraju [link]
    Przez Kuzyn w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 13-12-2024, 19:10
  2. Odpowiedzi: 44
    Ostatni post: 02-06-2014, 19:49
  3. Nowy pomysł na uzdrowienie kraju
    Przez Aureos w dziale O wszystkim i o niczym
    Odpowiedzi: 112
    Ostatni post: 21-02-2014, 16:04
  4. [Opowiadanie] Powrót z kraju zielonych liści.
    Przez Master_Tv w dziale Artyści
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 14-10-2012, 16:27
  5. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post: 09-06-2012, 09:02

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •