Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 15 z 15

Temat: [dramat] Aius

  1. #1
    Avatar Szantymen
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Szczecin
    Posty
    1,729
    Siła reputacji
    18

    Domyślny [dramat] Aius

    Huh, w końcu napisałem. Mogą być błędy, chociaż sprawdzałem dwa razy. Może wydawać się głupie, albo banalne, trudno. Ale skończyłem. W końcu :).

    Proszę państwa, prezentuję wam (jako pierwszym) moje "dzieło":

    Aius
    Czyli dramat, który miał być z założenia dramatem romantycznym, a jaki wyszedł, to nie wiem :D.

    Pobierać można za darmo stąd:
    http://beezar.pl/ksiazki/aius

    Także ściągajcie, czytajcie i piszcie swoje opinie. Fajne? Cieszę się, możesz podać dalej swoim znajomym. Chujowe? No trudno, jestem przecież amatorem...

    Literki są duże jak coś, także myślę, że można spokojnie czytać na tabletach, czytnikach ebooków, itd. (format PDF)

  2. #2
    Avatar ProEda
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Z bidy z nendzo
    Wiek
    24
    Posty
    2,040
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Jak już zaczęłam czytać co ziomek do siebie pod nosem szepce, to... po prostu wciągnęło od razu... xD
    Skoro nie zali dobra i zła
    Literówka

    Ajusz
    Więc Szatan jest mocniejszy od Boga? Jeżeli Bóg nie potrafi naprawić
    tego, co stworzył Szatan, to zostaję satanistą!
    Ksiądz
    To idź do diabła! Nie masz rozgrzeszenia!
    Zajebiste xD Prawie się popłakałam ze śmiechu

    „Być z osobą, którą kochasz, jest błogosławieństwem.
    Brak znaku cytatu na końcu. Czy tak miało być?;d

    Ajusz
    Kogo oczy moje opętane widzą?
    Agnes
    Oczy zwykle zdradzają to, czego usta powiedzieć się wstydzą.
    Piękne ;)

    Agnes
    Gdybym miała miłować każdego,
    Kto pokochać mnie miał pech,
    Musiałabym mieć kochanków,
    Chyba czterdziestu i trzech!
    Ajusz
    Wedle tego, jak wieść,
    Się o tobie snuje,
    Do tej liczby wszakże,
    Niewiele brakuje…
    Jaki subtelny pojazd :D