dobra, dzięki, napisałem temat nie myśląc, mogłem sam sprawdzić
jeśli ktoś by miał ten sam problem:
Użytkownicy systemu T-Mobile na kartę mają możliwość wymiany karty SIM na nową kartę SIM Toolkit-ową umożliwiającą korzystanie z usługi SIMextra. Również Użytkownicy, których karta uległa zniszczeniu, uszkodzeniu, zablokowaniu lub została skradziona mogą otrzymać nową kartę SIM.
Operator umożliwia Użytkownikom dokonanie wymiany karty SIM bez pobierania opłaty.
Użytkownicy systemu T-Mobile na kartę mogą skorzystać z oferty w salonach, sklepach firmowych oraz w autoryzowanych punktach sprzedaży sieci T-Mobile. Warunkiem wymiany karty SIM jest podanie przez Użytkownika poprawnie numeru telefonu i przypisanego do niego kodu PUK, potwierdzenie zarejestrowanych danych osobowych oraz wykonane przynajmniej jedno połączenie z numeru telefonu, na który ma być dokonana wymiana.
Temat do zamknięcia
Zakładki