Tibiarz napisał
ale kto ma ją wymierzać? ty serio myślisz, że tu się rozchodzi o pkowanie przed SSem?
Jeszcze do tego wracając.
W pojedynkę ta zmiana nie przyniesie żadnego wymiernego zauważalnego rezultatu ale jest to imo przykład modyfikacji która:
- nie niszczy w żaden sposób pvp, co najwyżej czyni je ciekawszym
- w połączeniu z innymi modyfikacjami mogłaby utrudniać grę power abuserom
Obecnie taki system juz przeciez istnieje (skull system) i może niegłupio byłoby rozszerzyć negatywne efekty red skulla albo dodać jakiś następny kolor dla notorycznych morderców
Przykładowe efekty negatywne do rozwazenie:
-delay 10s na transport
-zakaz wstępu na jakas lokację (np Aruthang)
-zwiększona kara expa/skilli przy detce
-jakiś system headhuntingu dający globalną nagrodę za uwalenie delikwenta
-dodanie do gry jakichś itemow defensywnych np amulet 1 charge reflectujacy całościowo następny hit i działa tylko na osoby z tym skullem
-Energy ring nie działa na postaci
-postman nie działa na postaci
Jakies konsekwentne podnoszenie poprzeczki trudności dla PA byłoby ciekawe i dawaloby szanse sie odgryźć. Kiedyś sama kara straty ekwipunku na red skullu była w większości wypadków wystarczająca, na dzisiejszym tibiantisie to chyba trudno w ogóle ja uznać za downside (w odniesieniu do topowych msow)
A co do pytania "kto ma wymierzać sprawiedliwość spoleczna" no to właśnie społeczeństwo Kappa
Sam napisałeś ze kiedyś jak komuś za bardzo odpierdalala palma to serwer sie zbierał i go ustawiał do pionu, ale w momencie jak ktoś za bardzo odskoczy to znika ten wentyl bezpieczeństwa, a co za tym idzie znika tez jakakolwiek potrzeba dbania o relacje z pozostałymi członkami serwera
Zakładki