ułomek nie da się nabrać...
ale po chuj ten ułomek tak zaczepia
proszę, dla ciebie
https://snipboard.io/8dGBef.jpg
a teraz proszę, wskaż mi posty, w których rzucam wyzwiskami w twoją stronę, ponoć tyle ich jest
Wersja do druku
ułomek nie da się nabrać...
ale po chuj ten ułomek tak zaczepia
proszę, dla ciebie
https://snipboard.io/8dGBef.jpg
a teraz proszę, wskaż mi posty, w których rzucam wyzwiskami w twoją stronę, ponoć tyle ich jest
Niestety realia są takie, że nigdy nie będzie wojen jak w 2004. A to z prostego powodu. Kiedyś 95% graczy grała by grać, grało się z kumplami, tworzyło gildie itp. Była garstka takich war grajków, którzy przychodzili na jakiś server głównie z myślą o wojnie. Teraz niestety wygląda to tak, że bardzo wielu graczy nie walczy o server by grać tylko gra by walczyć, tworzą się sztuczne konflikty totalnie z dupy. Idealnym przykładem są te wszystkie medivie itp. Na tibiantisie nie różni się to wcale tak bardzo, nigdy już wojny nie będą wyglądać jak w 2004 i to nie chodzi o to, że ludzie kiedyś byli mniej ogarnięci tylko o to, że samo granie w grę ich cieszyło, nie potrzebowali na siłę szukać konfilktów.
UKKKKK UKKKK UUUKK AUUA UAAU UK UK UK UUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKK
@Monkey Uprising
xD chłop nie rozumie, że na true 1x 7.4 mainy są do farmienia, a do wojen są noobchary i liczy się taktyka, a nie strzelanie gfb między ab i carlin
po chuj wypierdalać 10 plecaków gfb, 10 plecaków manasów itp. strzelając w powietrze, jak można dokleić jednego sd na uhtrapie
ja ten system zostawiłbym w takim stanie jaki był po dodaniu systemu czaszek przez krótki czas przed małą łatką, czyli da się wbić redskull ale bana już nie, czyli po prostu na redskullu walisz ile chcesz fragów ale po prostu sobie przedłużasz rsa, bez bana
@ochmar
Zgadzam się. To rzeczywiście było słabe jak wprowadzili auto bany za zabijanie.
@Voldemop
To był chyba rzeczywiście najlepszy system. Chociaż z drugiej strony brak skulli też miał swój klimat. No ale wtedy GM niby musiałby pilnować czy nie ma za dużo PA. Pamiętam swoje pierwszy wyjście z Rooka do Carlin jak nie było skulli, po mieście latał gość z 2 FE i wszystkich jak leci upierdalał. Niby fajnie ale trochę też niefajnie.
Inną opcją byłoby zwiększenie limitu do bana ze 2 albo 3 razy.
@tibia77
Czy zastanawialiście się w ogóle nad zmianą tego systemu na jakiś inny, czy zostaje tak jak jest? Bo wprowadzenie auto banów to rzeczywiście największa lipa była w tej grze jak tak sobie przypomnę. A tak dokładnie to raczej ten niski limit. Bo to takie głupie trochę jest z samego założenia, auto banować za PvP. Mam wrażenie, że to już były początki naprawiania problemów w grze przez CipSoft na odpierdol (PA - auto bany, lighthack - lighthhack w kliencie, aimboty - aimbot w kliencie). Zresztą wydaje mi się, że oni prawie zawsze mieli trochę wyjebane w tą gierkę jeśli chodzi o pracę nad nią.
ta, problemem 100 sorca latającego bez EQ jest RS, a nie to że level trzeba odrobić i takim msem jest to kosztowne
nic by limit fragów na ban nie zmienił u char loverów
tylko więcej destructive pkrów by było na kopalniach kazz
Oj tam na retrokorsie przez jakieś 2 tygodnie najpierw sie nic nie tracilo przy dedzie od gracza, a potem był taki ficzer że jakiś typ se nabił 300 fragów i nie miał bana i też sie żyło
juz chyba wszystkie ssa po orc fortress popalone co
tylko że kiedyś jak się lali tymi mainami, to było raz na 2 tygodnie i najczęściej walka typowo pozycyjna, a nie openka i latające mort hury
a frag system był jeszcze bardziej abusowany, bo po trzecim czy czwartym banie za PK była deletera
polecam od 20:15~
[y]sDM9bGzNuAQ[/y]
poza tym, to nigdy nie było tak, że można było sobie zabijać bez ograniczeń, tylko że kiedyś ta kwestia była uregulowana przez gamemasterów, którzy banowali ludzi, na których się społeczność skarżyła
frag system został dodany, bo po pierwsze bany rozdawane w ten sposób były często niejasne i nie było żadnego precyzyjnego kryterium, a po drugie cipsoft otwierał nowe serwery (i planował otworzyć dużo więcej), więc kontrolowanie tego stało się niemożliwe
co do wojen, to wg mnie te 19 unjustów/miesiąc to nie jest tak mało
co innego na serwie z expem x2, taskami i tak dalej, gdzie expi się szybko, i zabijasz 100 levela a on to odrabia w godzinkę, wtedy owszem - jest to problem, bo typ często traci mniej niż ty, jak go zabijesz
a tutaj dead na takim 70 levelu już jednak boli, na takim 50 sorku też, blessy w tej chwili kosztują więcej niż 3 pacce, więc można przeciwnikowi wyrządzić sporo szkód w ramach dostępnych unjustów
w ogóle czy ktoś tak naprawdę się zbliżył swoim mainem do tego limitu, żeby sądzić, że jego podniesienie/usunięcie by coś zmieniło na danym etapie gry?
esssa :feelsokayman
Załącznik 371243