Cholera nie poexpie bestią:zaba:zaba
Wersja do druku
Cholera nie poexpie bestią:zaba:zaba
Dawać WINCYJ GIFÓW
Przecież taka wojna ekonomiczna jest w chuj dobra dla serwerka, jak chciałeś w kółko biegać msem i to samo ue/e ring/ssa mort hury ue i tak w kółko to czemu nie grasz na jakis retrokorsach?
nie do konca zrozumiales ale ja tez nie do konca przekazalem to co mam na mysli
reasumujac jest w duzej mierze nudno i wszystkie mainy stoja oprocz pojedynczych smiesznych akcji na nuubcharach, mam wrazenie, ze po prostu na jakakolwiek wojne na x1 7.4 bylo po prostu za wczesnie co jest w sumie prawda, mietek ma w dupie serwer, gra na realescie i taki sztuczny konflikt bo jakis norweg power abusowal jest mu na reke, ma to gdzies bo i tak od wielu dni prawie nie grał i chyba nie do konca kumał idee x1 choc bardziej strzelam, ze nie zalezalo mu na serwerze, grze tutaj
Po to gramy żeby ich wykopać z serverka i sobie grać normalanie,a noobami jest najłatwiej im złamać psyche.
Na każdym poważniejszym serwerze to noob chary robił największa różnice w wojnie, od zawsze tak było i zawsze tak będzie.
ułomek nie da się nabrać...
ale po chuj ten ułomek tak zaczepia
proszę, dla ciebie
https://snipboard.io/8dGBef.jpg
a teraz proszę, wskaż mi posty, w których rzucam wyzwiskami w twoją stronę, ponoć tyle ich jest
Niestety realia są takie, że nigdy nie będzie wojen jak w 2004. A to z prostego powodu. Kiedyś 95% graczy grała by grać, grało się z kumplami, tworzyło gildie itp. Była garstka takich war grajków, którzy przychodzili na jakiś server głównie z myślą o wojnie. Teraz niestety wygląda to tak, że bardzo wielu graczy nie walczy o server by grać tylko gra by walczyć, tworzą się sztuczne konflikty totalnie z dupy. Idealnym przykładem są te wszystkie medivie itp. Na tibiantisie nie różni się to wcale tak bardzo, nigdy już wojny nie będą wyglądać jak w 2004 i to nie chodzi o to, że ludzie kiedyś byli mniej ogarnięci tylko o to, że samo granie w grę ich cieszyło, nie potrzebowali na siłę szukać konfilktów.
UKKKKK UKKKK UUUKK AUUA UAAU UK UK UK UUUUUUUUUUUKKKKKKKKKKK
@Monkey Uprising
xD chłop nie rozumie, że na true 1x 7.4 mainy są do farmienia, a do wojen są noobchary i liczy się taktyka, a nie strzelanie gfb między ab i carlin
po chuj wypierdalać 10 plecaków gfb, 10 plecaków manasów itp. strzelając w powietrze, jak można dokleić jednego sd na uhtrapie
ja ten system zostawiłbym w takim stanie jaki był po dodaniu systemu czaszek przez krótki czas przed małą łatką, czyli da się wbić redskull ale bana już nie, czyli po prostu na redskullu walisz ile chcesz fragów ale po prostu sobie przedłużasz rsa, bez bana
@ochmar
Zgadzam się. To rzeczywiście było słabe jak wprowadzili auto bany za zabijanie.
@Voldemop
To był chyba rzeczywiście najlepszy system. Chociaż z drugiej strony brak skulli też miał swój klimat. No ale wtedy GM niby musiałby pilnować czy nie ma za dużo PA. Pamiętam swoje pierwszy wyjście z Rooka do Carlin jak nie było skulli, po mieście latał gość z 2 FE i wszystkich jak leci upierdalał. Niby fajnie ale trochę też niefajnie.
Inną opcją byłoby zwiększenie limitu do bana ze 2 albo 3 razy.
@tibia77
Czy zastanawialiście się w ogóle nad zmianą tego systemu na jakiś inny, czy zostaje tak jak jest? Bo wprowadzenie auto banów to rzeczywiście największa lipa była w tej grze jak tak sobie przypomnę. A tak dokładnie to raczej ten niski limit. Bo to takie głupie trochę jest z samego założenia, auto banować za PvP. Mam wrażenie, że to już były początki naprawiania problemów w grze przez CipSoft na odpierdol (PA - auto bany, lighthack - lighthhack w kliencie, aimboty - aimbot w kliencie). Zresztą wydaje mi się, że oni prawie zawsze mieli trochę wyjebane w tą gierkę jeśli chodzi o pracę nad nią.