sprobujcie sie kurwy smiac z takich rzeczy jak zbroja łańcuchowa to jaja poucinam kurwy nie po to tlumacze sam elegancko slowo w slowo, zeby potem jakies ha tfu torgi sie smialy z mego tlumaczenia
Wersja do druku
sprobujcie sie kurwy smiac z takich rzeczy jak zbroja łańcuchowa to jaja poucinam kurwy nie po to tlumacze sam elegancko slowo w slowo, zeby potem jakies ha tfu torgi sie smialy z mego tlumaczenia
cz II z III
poczta w skali smoka: 15 -> 19 (+4)
- zbroja demona: 16 -> 22 (+6) [3% ochrony przeciwpożarowej]
- magiczny pancerz płytowy: 17 -> 24 (+7)
- nogi rycerza: 8 -> 9 (+1)
- nogi korony: 8 -> 9 (+1) [waga 65 -> 45]
- złote nogi: 9 -> 12 (+3)
- nogi demona: 9 -> 13 (+4) [waga 70 -> 50]
- nogi smoczej łuski: 10 -> 15 (+5)
- stalowe buty: 3 -> 5 (+2)
- złote buty: 4 -> 8 (+4)
Niektórzy z was pewnie teraz pomyślą „czekaj, co? To wygląda na OP!”. Nie do końca.
Typowy zestaw niskich poziomów: zbroja rycerza + nogi rycerza + hełm wojownika + szalik + skórzane buty; zyska 3 punkty uzbrojenia (30 -> 33). To średnio ~ 2 dmg.
Zestaw średniego poziomu wyższego poziomu: złoty pancerz + nogi korony + hełm krzyżowca + platynowy maulet + buty pośpiechu; zyska 5 punktów uzbrojenia (32 -> 37). To rzeczywiście coś, ale wciąż nie przełamuje gry. Średnio ~ 3,5 mg. I pamiętaj, że podaż tych przedmiotów będzie znacznie niższa, dlatego niektóre przedmioty są trudniejsze do zdobycia.
Tak zwany pełny zestaw: MPA + złote nogi + hełm demona + aol + buty pośpieszne / stalowe; zyska 12 punktów uzbrojenia w wariancie boh (36 -> 48) i 14 punktów uzbrojenia w wariancie stalowych butów (39 -> 53), i tutaj zaczyna odgrywać większą rolę. To średnio ~ 9-10 dmg. Może zdecydowanie zaoszczędzić mnóstwo uhs podczas codziennych polowań, również wartych rozważenia dla każdego powołania, nie tylko rycerzy. Nawet w PvP, ponieważ wpływa na uszkodzenia SD i UE. Chociaż zawsze ma to wadę polegającą na podejmowaniu ryzyka i braku możliwości wymiany amuletów. I wymaga przede wszystkim bardzo dużego wkładu, aby zdobyć te przedmioty w powolnym świecie.
Mamy nadzieję, że zmiany te przywrócą emocje i satysfakcję, które odczuwaliśmy podczas ulepszania naszego sprzętu, i pomogą gospodarce poprzez dostosowanie podaży i popytu na przedmioty.
Zmiany pozycji (z wyjątkiem HOTA) są teraz stosowane na serwerze testowym. Zmiany w zadaniach nie są stosowane na TS. Pamiętaj, że podane wartości nie są ostateczne i mogą ulec zmianie przed rozpoczęciem Tibiantis.
Przejdźmy teraz do innego gorącego tematu - równoważenia druidów.
Podczas gdy - naszym zdaniem - powołania w starej piszczeli były dość dobrze wyważone, a każde z nich miało swoje cechy, druid zawsze wydawał się nieco oderwany. Rycerz - czołg z dużą ilością HP i kapelusza, niskie obrażenia w PvP, nudne, ale skuteczne. Paladyn - niższe obrażenia i mniej HP, bardziej wrażliwe, ale ataki z dystansu i lepiej w magii. Sorcerer - maszyna do zabijania, absurdalnie wysokie obrażenia, ale kosztowne, trudne do grania i najbardziej wrażliwe. I oto pojawia się druid, który jest ... no cóż, w najlepszym razie niepełnosprawnym czarodziejem.
Chcemy, aby różniła się bardziej od innych zawodów, aby nie była to tylko kwestia wyboru między UH vs. SD a Paralyze vs UE. Cechą, którą proponujemy druidowi, jest „trudna i wspierająca”, a nie zadawanie bezpośrednich obrażeń. Oto jego zmiany:
Nowe czary, unikalne dla druidów:
Gasić („exana flam”) - usuwa warunki spalania 30 many (wymagane 3 mlvl). Tak, w tym ogień duszy.
Rozładowanie („exana vis”) - usuwa stan energii na 30 many (wymagane 3 mlvl).
Desintegrate Spell („exito tera”) - zaklęcie inspirowane oryginalnym bóstwem Cip „alito tera”. Działa tak samo jak runiczna dezintegracja, ale rzuca się natychmiast i działa na kwadracie przed postacią. Zajmuje 60 many (wymagane 7 mlvl).
Zmienione czary:
Paraliż - zabierze teraz 600 many zamiast 900 (zarówno do tworzenia, jak i używania).
Mass Healing - teraz zajmie 120 many zamiast 150.
Heal Friend - leczy teraz 160-240 jako bazę, czyli taką samą moc jak Mass Healing (w przeciwieństwie do 80-160 oryginalnych exura sio). Zużycie many pozostaje na poziomie 70.
Wild Growth - teraz zajmie 150 many zamiast 220.
Nieumarły Legion - teraz będzie miał większy promień i zabierze 400 many zamiast 500 (może być trudne, ale dobre do pułapkowania).
Poison Storm - teraz zabierze 400 many zamiast 600.
Anuluj niewidzialność - będą teraz dostępne dla druidów zamiast czarowników. Zużyje też więcej many - 250 zamiast 200, ale będzie miał szansę równą 20%, aby zerwać pierścień ukrycia celu (jak w starej Tibii na serwerach PvP-Enfo).
Te zmiany są teraz stosowane na serwerze testowym. Pamiętaj też, że nie są ostateczne, dopóki Tibiantis nie zacznie.
Inne zmiany:
Używanie „zabierz mnie do” jest teraz możliwe, ale na razie tylko na statkach i parowcach (nie obejmuje tratw i dywanów) i tylko wtedy, gdy NPC jest zajęty. Kosztuje również 3 razy więcej niż zwykła podróż. Początkowo w starej Tibii nie było „zabierz mnie”, a ja osobiście nigdy nie podobało mi się to, że możesz bez końca skakać z łodzi na łódź na serwerach OT. Chcieliśmy tego uniknąć w Tibiantis. Jednak oryginalna mechanika byłaby bardzo nadużywana przez znaki Nooba, bez wątpienia. Mieliśmy kilka pomysłów na naprawienie tego, ale nie chcieliśmy zbytnio komplikować rzeczy, więc na razie to jest to. Teraz gracze mogą być obsługiwani poza kolejką, ale za wyższą cenę (przed pomnożeniem brane są pod uwagę wypisy listonosza).
cz III/III
Czas odrodzenia jest teraz krótszy w zależności od graczy online w zakresie 1-600, w przeciwieństwie do oryginalnych 201-800. Oznacza to, że 200 online w Tibiantis będzie równe 400 online w starej Tibii pod względem wskaźnika odradzania. Wynika to z faktu, że dzisiejsi gracze są bardziej świadomi efektywnej gry (rzadziej tracą czas na nic nie robiąc), a także dlatego, że nie pozwolimy na żadnych MC (które naprawdę istniały w tamtych czasach, nie tak wielu jak niektórzy twierdzą dziś). Doprowadziło to do wniosku, że odsetek ekspedujących postaci będzie zauważalnie wyższy w Tibiantis, stąd ta modyfikacja.
Dezintegracja nie powoduje już blokady PZ (wciąż daje krzyże), ale odtąd używanie m-ściany i dzikiego wzrostu blokuje PZ.
Aby przetestować wygodę, zresetowaliśmy wartości zadań w NPC Tobias, więc ponownie da gotówkę każdej postaci (zgodnie z jej poziomem, jak poprzednio). Nauczy także każdego druida trzech nowych zaklęć, a także anuluje zaklęcie niewidzialności. Od teraz możesz także otrzymywać darmowe błogosławieństwa i aol. Po prostu zapytaj go o „gotówkę”, „zaklęcia”, „błogosławieństwa” i „amulet straty”.
Wkrótce więcej informacji, w międzyczasie podziel się swoimi przemyśleniami :)
Jakaś czapka dla maga przydałaby się bo kiszona w postaci gówno żeby nie zapychac capa>cokolwiek na co nas stać>35 DTD crowny czabka> i co dalej demon helmet? Hota na 75?
Tibiarz tink abot yt
to jakie nagrody beda z banshee questa kurła
Musisz rozdać trochę punktów reputacji innym forumowiczom zanim będziesz mógł przyznać je użytkownikowi @Well Skilled ponownie.
Dzienkuje za profesjonalne tłumaczenie Tibiantisu.
"magiczny pancerz płytowy"
Wygrały wszystko
Wg mnie top kekiem jest 'poczta w skali smoka', zrobiła mi dzień.
W końcu ktoś podjął się zwiększenia pancerza i mam nadzieję, że się to dobrze przyjmie, aczkolwiek pewnie ciężko się będzie przestawić.
No ciezko bedzie sie przestawić, ale starczy tych zmian bo zaraz bedzie medivia v2
Ale i tak zajebanie wszystkich questów i broni z nich sprawia, że Knighty to będą dzieci z autyzmem a palki + magiczne sobie będą rollować, nie wiem kto wpadł na pomysł, żeby wyjebać takie questy jak OF (nagrody z nich) bo będąc sobie knightem na 7.4 to masz bronie w Swordach: Two-Handed Sword a potem fire sword z DLa/Hero a w Axe po barbarianie z Edron masz Knight Axe z Black Knighta albo Fire Axe z Demona, no zajebista gierka 10/10 xD
Hurr durr najlepsze bronie (sword) być może nie są już najlepsze i trzeba się będzie zastanowić czym bić
"Czarnoksiężnik? Niebieska szata, złota zbroja, laska czaszki - wszystko w zadaniach." XD tak brzmiała by Tibia po polsku
ja podejrzewam, że bronie typu bright sword, naginata, dwarven axe itp. co są jedynie dostępne z questów nadal będzie się dało z nich zdobyć - tylko odpowiednio utrudnione/ograniczone
no bo przecież nie usuną ich z gry całkowicie ani nie dodadzą do loota jakimś istniejącym stworom (no chyba że do loota customowych potworów)
i tak questy, z których chcesz te bronie zdobywać miały bramki lvlowe, więc na starcie serwera był problem z broniami i tu będzie tak samo
na discordzie się nie doczekałem odpowiedzi to tutaj walę
czemu zdecydowaliście się ustawić pz ludziom, którzy używają mw lub krzaka?
jakie argumenty was do tego zmusiły?
druga sprawa, pływanie sposobem bring me to może zostać zabusowane jeśli koszt wzrasta 3x
ogólnie sytuacja całkiem fajna ale można przegiąć drugą stronę
czekam na ODPOWIEDŹŹ
To się kurwa nie doczekasz xD