Rith napisał
Kilka uwag z mojej perspektywy:
1. Tibia 7.4 to jedna z najgorszych wersji, jeśli chodzi o content (gorsze są tylko poprzednie wersje) oraz jedna z lepszych jeśli chodzi o system walki (to już całkiem subiektywne, ale imho walki były dużo bardziej dynamiczne np. na Tibii 8.0). Każda kolejna wersja Tibii dodawała dodatkowy content i zupełnie nie rozumiem usuwania czegokolwiek z tak obiektywnie biednej mapy (nawet z tym nie handlujcie, bo już widzę jak ktoś dzisiaj expi na blood herbie w 2 magów z mino archerami). Chętnie usłyszę, że się mylę, ale liczba expowisk na Tibii 7.4 jest tak chujowa, że szkoda gadać. Jeśli ktoś się nie zgadza to uprzejma prośba o wskazanie innych expowisk dla maga (30+) na tej wersji niż: dragi z dsami (male venore, skalka edron, 1x lub 3x ankh; o każdym innym respie dragów można zapomnieć), drefia z dsami, poh, cyclopolis, mintwalin czy guardy z monkami.
2. Prędkość expienia na Tibii 7.4 wynikała wyłącznie z noobostwa owczesnych graczy i braku znajmości tej gierki. Poziom graczy poszedl ogromnie do przodu i juz nikt nie liczy combo na guild chacie, ani nie stoi pod depo robiac runki na main charze. Kultura wiecznego skillowania tez juz pewnie umarla.
3. Ekonomia 7.4 opierała się zasadniczo na ogromnej liczbie graczy, w tym masy planktonu, dla ktorego największym osiągnięciem było zdobycie dragon hammera za 4 bp hmm. Z jednej strony plankton ten wraz z farmami dostarczał ogromne ilosci run, z drugiej strony można było opchnąć jakies eq. Dzisiaj kazdy bedzie nastawial sie na exp i nie sadze, ze bedzie chetny kupic jakis itemek za gruby hajs wiedząć, że za te gpki będzie miał określoną ilość run, która bezpośrednio przełoży się na zdobywane doświadczenie.
Btw. Już widzę te kolejki magów, którzy będą robili sd, żeby pobić demony na 1x.