Reklama
Strona 13 z 222 PierwszaPierwsza ... 311121314152363113 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 181 do 195 z 3319

Temat: Pytania i sugestie

  1. #181
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Comxaa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jesteś w stanie wrzucić nagranie/gif z pathfindingiem mobow? Np. bieganie wokół non-walkable sqm z guardem/cyclopsem? Na tibianiku potwory można było ustawić żeby latały cały czas po 2 sqm, a na rl tak chyba nie było.
    No na rl tak nie było, mob zazwyczaj chodził dookoła i nagle zawracał i cię łapał i dostawałeś hit.
    Potem mogę zrobić gifa.

    Cytuj Ryba napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    W jakim tempie knightowi rosl distance w porownaniu do np. sworda i na odwrot bedac palkiem jak szybko rosnie skill z broni dla rycerzy wzgledem distance.
    Knight ma iloczyn 1.1 dla melee i 1.4 dla dista, a palek ma 1.1 dla dista i 1.2 dla melee.

  2. #182
    bojowkarz_nonpvp

    Domyślny

    A jaki iloczyn ma palek dla tarczy?

  3. #183
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Korwin śpiewa - yellow submarine 10 hours - YouTube
    Jeśli ta iglica serio wystartuje, to obiecuję, że przez pierwsze 10h expioli będę tego słuchał
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  4. Reklama
  5. #184
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj bojowkarz_nonpvp napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    A jaki iloczyn ma palek dla tarczy?
    z tego, co pamiętam, to 1.1, tak jak knight
    sorc i druid bodaj 1.5

  6. #185
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    bo u palka trafiony strzał liczył się za 2

    E: znaczy ogólnie w diście

  7. #186
    Avatar Cushoo
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    369
    Siła reputacji
    16

    Domyślny

    Aktualne wydarzenia na jednym z serwerów skłoniły mnie do zadania pytania odnośnie ewentualnych ataków ddos.
    Jakaś gwarancja, że tego typu sytuacje nie będą miały miejsca na tibantisie?

  8. Reklama
  9. #187
    Avatar Vailandur
    Data rejestracji
    2016
    Położenie
    Nie
    Posty
    7,884
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Jak wydadzą pare k na dobrą ochronę, to żadne. Akurat maciuś to ma zabezpieczenia jak śląski hopto ots z 2k8 roku i żadnego pojęcia w temacie
    Cytuj lipek napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    co myslicie o takim tatuazu psimek i tibiarz77 trzymaja sie za rece a nam nimi lata profesorek na wozku

  10. #188
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    34
    Posty
    11,198
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj Cushoo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aktualne wydarzenia na jednym z serwerów skłoniły mnie do zadania pytania odnośnie ewentualnych ataków ddos.
    Jakaś gwarancja, że tego typu sytuacje nie będą miały miejsca na tibantisie?
    nie będą miały miejsca, po 10 ataku będzie już normalnie




    serwer tibiantusia nie tworzą nubki z jakiegoś otsa z kątów wielkich postawiony na hamachi
    DZIABNIJ SIĘ ARIS


    Cytuj Bender Rodriguez napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    o proszę to teraz się już zaczęło straszenie dzieci konfederacja a nie pisem widać POwskie psy zaczęły się bać bardzo dobrze

  11. #189
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Cushoo napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Aktualne wydarzenia na jednym z serwerów skłoniły mnie do zadania pytania odnośnie ewentualnych ataków ddos.
    Jakaś gwarancja, że tego typu sytuacje nie będą miały miejsca na tibantisie?
    otóż tibiantis będzie stawiany na komputerze kwantowym a internet do niego bedzie przesylany technologia grawitacyjna(bozon higgsa) wiec bez obaw





  12. Reklama
  13. #190
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj Comxaa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Jesteś w stanie wrzucić nagranie/gif z pathfindingiem mobow? Np. bieganie wokół non-walkable sqm z guardem/cyclopsem? Na tibianiku potwory można było ustawić żeby latały cały czas po 2 sqm, a na rl tak chyba nie było.
    Wrzucam te gify na życzenie. @Comxaa ;

    Pierwszy gif to to, o czym mówisz. Tak jest praktycznie na wszystkich otsach:



    Drugi gif to Tibiantis/real Tibia AI. Tutaj taka sekwencja nie zadziała, jak będziesz tak robił, to monster cię złapie.



    Ofc nadal można go kite'ować wokół krzaka, żeby nas nie złapał (jeśli ma małego speeda), ale nie na dwóch kratkach, tylko na trzech-czterech, albo dookoła i trzeba uważać.

    A tak przy okazji - nie chcę tam chłopakom robić gnoju w temacie, ale w związku z pojawiającymi się głosami, że "w krótkim czasie startują dwa takie serwery", chciałbym zwrócić uwagę, że to zupełnie różne projekty.
    Tekania to - z całym szacunkiem - "tylko" ots. Być może dopracowany i nie prowadzony przez "maćka", ale nadal z mechaniką otsową i wszystkim, co typowe dla otsów. Czyli optymistycznie taka lepsza Classic Tibia.
    I nie jest to żaden atak, po prostu fakt.

    Tibiantis to zupełnie inny charakter projektu. Inna architektura i inne założenia. Tu nie ma otsowych potworów z exhaustem, bugów typowych dla otsów, albo wzorów wyznaczanych "na oko" itp. Tibiantis używa praktycznie tych samych algorytmów, których używał cipsoft. A także przywraca mechaniki, których na otsach nie uświadczycie, a które faktycznie były w Tibii 7.4 (overspawn, refresh itd.). :)
    To właśnie od początku było sensem naszego projektu i miało go odróżniać

    Jeśli ktoś uważa, że rzeczy, którymi się zajmujemy, nie mają znaczenia (memowe kamyczki pod dwarven bridge), to polecam np. obejrzeć pierwszego lepszego cama z annihilatora na Medivii, gdzie paladyni na hp walą sobie sdki pomiędzy uhami bez problemu (jakiś profesorek to mógłby zrobić anni dwoma charami na MC), a potem porównać to z annihilatorem nagranym na starej Tibii.

    [y]90j1YJNxsCo[/y]

    Kilka miesięcy temu robiliśmy dokładne testy, z których wyszło, że na otsach 7.4 demony na anni waliły średnio około ~3x mniej spelli(!) niż powinny.
    I to nie jest wyłącznie "medivijski bug". Wziąłem ją za przykład, bo najłatwiej znaleźć, ale tak zwyczajnie jest na otsach. Głównym problemem jest że wszystkie bazują na tym samym, przeważnie na jakiejś otwartej wersji tfs wziętej z otlandu, dlatego powielają te same zachowania (Medivia po prostu nie jest tu wyjątkiem) i często te same bugi.
    A potwory to tylko wierzchołek góry różnic.

    Oczywiście, każdy sobie może grać gdzie chce, wedle uznania. Chciałem tylko zaznaczyć tę różnicę, bo tkwi w niej cała istota naszego projektu.

    Tak że Tekanii życzę powodzenia (byle nie za bardzo ), ale proszę pamiętać, że Tibiantis i Tekania to nie klony czy jakieś bliźniacze rodzeństwo. Parafrazując pewne znane powiedzonko: "Tibiantis to nie ots"

  14. #191
    Avatar lemurek
    Data rejestracji
    2006
    Wiek
    31
    Posty
    1,829
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    igła post

  15. #192
    Avatar normalnychopak
    Data rejestracji
    2019
    Posty
    413
    Siła reputacji
    7

    Domyślny

    e tibiasz ale zrob tak, zeby druid na anni nie mogl leczyc ziomeczkow zza sciany bo to bezsens w chuj

  16. Reklama
  17. #193
    Avatar Comxaa
    Data rejestracji
    2015
    Położenie
    Comxaa
    Wiek
    33
    Posty
    649
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Pytania:
    - odnośnie monsters AI, czy potwory zestackowane od razu sie rozchodza ze stacka? np. jak wpadna do dziury i sa 2 na stacku i ktos zejdzie? albo jak jest na ropespocie i sie zejdzie?
    - czy można pushnac potwora na ropespot i w miedzyczasie uzyc liny na ropespocie, zanim potwor tam zostanie przesuniety? ludek pojdzie w strone ropespota, ale zanim dojdzie monster bedzie pushniety?
    - zamykanie drzwi w przypadku gdy zajete sa oba sqm przed i za drzwiami, czy potwor takze od razu odejdzie ze stacka? (w sumie pierwsze pytanie dot. tego samego)
    - czy tp to game weakness, ktorego nie mozna abusowac wg zasad?

  18. #194
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    5
    Posty
    17,279
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Cytuj normalnychopak napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    e tibiasz ale zrob tak, zeby druid na anni nie mogl leczyc ziomeczkow zza sciany bo to bezsens w chuj
    Druid nie może leczyć poza ekranem. Sprawdzałem to na cipowym silniku 7.7 i zasięg dla exury sio to normalnie 7 kratek w X i 5 kratek w Y, tak jak widok.
    Nie wiem, skąd się tak właściwie wzięło to siochanie kratkę za ekran. Jeśli wcześniej tak było, to nie udało mi się tego potwierdzić. Nigdy w życiu nie widziałem, żeby druid siochał kogoś na anni (w tibii, nie na otsach). Tibia wiki podaje nawet, że przed 7.6 był to promień 5 kratek, czyli zasięg jeszcze mniejszy (5 kratek w X i 5 kratek w Y).
    Heal Friend | TibiaWiki | FANDOM powered by Wikia
    Aczkolwiek to też ciężko sprawdzić, zresztą sądzę, że nie ma po co nerfić w ten sposób druida. Tak że jest ustawiony zasięg zgodny z wymiarami ekranu.

    Cytuj Comxaa napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Pytania:
    - odnośnie monsters AI, czy potwory zestackowane od razu sie rozchodza ze stacka? np. jak wpadna do dziury i sa 2 na stacku i ktos zejdzie? albo jak jest na ropespocie i sie zejdzie?
    Jak ropniesz go na kratkę, na której stoisz, to zejdzie z niej. Ale jak ty wejdziesz na stacka, na którym potwór był wcześniej, to nie (chyba że jest uciekający, to wiadomo).

    - czy można pushnac potwora na ropespot i w miedzyczasie uzyc liny na ropespocie, zanim potwor tam zostanie przesuniety? ludek pojdzie w strone ropespota, ale zanim dojdzie monster bedzie pushniety?
    Napisz, jak dokładnie chcesz to wykonać.

    - zamykanie drzwi w przypadku gdy zajete sa oba sqm przed i za drzwiami, czy potwor takze od razu odejdzie ze stacka? (w sumie pierwsze pytanie dot. tego samego)
    Nie zejdzie. Tzn. nie musi, bo szansa, że potwór się ruszy zawsze jest.

    - czy tp to game weakness, ktorego nie mozna abusowac wg zasad?
    Nie będziemy ścigać za tp, bez przesady xD
    Ale nie wytepujesz się garnkami.

    Cytuj Shany napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    ustalona jest w ogole data premiery? kojarze, ze na swieta, ale nie znalazlem info - dejcie do faq
    Czas świąt, ale nie ma jeszcze ustalonego dnia. Jak będzie konkretna data, to podamy.

  19. #195
    Avatar Filia the Dragon
    Data rejestracji
    2004
    Posty
    11,565
    Siła reputacji
    29

    Domyślny

    Ale nie wytepujesz się garnkami.
    xD no i chuj no i cześć sam se gwoździa wbiłeś





  20. Reklama
Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post: 20-03-2016, 14:19
  2. Skladam nowy komputer - prosze o ocene i sugestie
    Przez Haan w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post: 01-11-2015, 20:32
  3. Czekamy na poważny RPG - Czekam na wasze sugestie
    Przez Ran tu w dziale Open Tibia Server
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post: 28-07-2014, 15:23
  4. Ip Conflict - jakieś sugestie?
    Przez Koczek w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post: 24-11-2011, 00:54

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •