oczy sie raduja jak przyjazn dalej kwitnie miedzy tymi dwoma panami :peepo
Wersja do druku
oczy sie raduja jak przyjazn dalej kwitnie miedzy tymi dwoma panami :peepo
:nazipepe
:feelsokayman
Załącznik 379345
czyli ze dobrze robie????
niektórym nerwica natręctw kazałaby pewnie "zrookować" te 15 shielda do 10 :kekw
Z ciekawości: ile sworda by spadło chłopu przy takiej operacji?
Myślałem że takie rzeczy to Pan na kolanie w dwie minuty szacujesz z grubsza
A to oszust jeden
:feelsspecialman
to se liczysz szybko na tibiantis.info z kalkulatora skillów.
w sumie to chuja chyba jednak
@Tibiarz ; co ciekawe nigdy nie próbowałem tracić skilla, jest możliwe spaść do 10 skilla bez rookowania się? bo w sumie spada 10% albo 7% całego skilla, a żeby mieć 10 shielding trzeba wyzerować licznik, ale pomnożenie liczby większej od 0 przez 0,9 czy 0,93 daje zawsze więcej niż 0 sekund wbijanego skilla łącznie, czy może gra zaokrągla do pełnych 2 sekund w dół i jak masz skillowane przez 1.8 sekundy to zaokrągla do 0 sekund skilla czyli 10 skilla??
Ja bym tego nie liczył na sekundach, bo to tylko zobrazowanie, jak już to na tickach które muszą w tym czasie wejść.
No ale właśnie jak dokładnie działa ten system skilla i jego tracenia?
To po prostu leci procent wszystkich ticków z zaokrągleniem w dół? Tylko wtedy np. postacie magiczne przy śmierci traciłyby dużo znacznie mniej shieldingu niż rycerz (np. przy 10% strat na 20 shieldingu sorek by tracił ok. 30% skilla, a knight niecałe 70%), a chyba tak nie jest :hmm
Czy może raczej te ticki się w odpowiedniej proporcji przeliczają na skillowego expa, którego to dopiero jakiś procent się traci? To by miało większy sens.
No i czy jest jakaś "bazowa" minimalna ilość skillowego expa (czy tam ticków), którą się traci przy śmierci, czy to jest po prostu procent z zaokrągleniem w dół? Tylko w tym drugim przypadku do zbicia skilla z 11 na 10 by było trzeba paść naprawdę wiele razy.
I jak z mlvlem?