Jak śmigałem gmem na cipowym serwiku to moglem sie ropac i otwierac dziury prawym, nie wiem co z resztą bo nie sprawdzałem
Wersja do druku
/a 2
tak, po prostu klikał 'use'
god miał spella alani "para - do teleportowania się w dowolne miejsce
można było wpisać współrzędne, współrzędne względne, albo markname (np. venoredragons), taki odpowiednik otsowego /a
w cipowym serwerze wszystkie "komendy" były jako spelle (za wyjątkiem wysyłania wiadomości na czerwono itp.), a spelle hard-coded
gm nie mógł skakać w dowolne miejsce, tylko np. do gracza
czy bedzie mozna wyzywac graczy i/lub adminow?
Ha ha
twoja stara odsnieza folde
twoja stara zamiata na darashii
twoj stary gra druidem(to sam wymyslilem widac wiem)
twoja stara to tibia77
twoja stara robi zupe grzybowa wkladajac stopy do wody
sam obydwa wymslilem iq over 99999999999
ale wypad do luźnych bo bd nie miło dla was :)
Uwaga zagadka: Co ma wspólnego elektrownia atomowa w Polsce i tibiantis? :kappa
Kto pierwszy zgadnie dostanie redbaga
oba projekty są w planach ale nawet ich twórcy nie wiedzą kiedy wejdą w życie :kappa
Pamietam taki mega-poradnik nt. skillowania napisany w 2003~4 roku skopiowany tu oraz na t.pl
Byly tam komentarze nt. tego, że nawet jka nie wbijesz 'poziomu' skilla, to hity mogą sie poprawić po zdobyciu danego % skilla - niby potwierdzone przez tamtego guru skillowania.
To była/jest prawda na rl tibii/w kradzionym serverze czy tylko teoria-myślenia życzeniowe?
I jesli to prawda - to bedzie to wprowadzone?
Skill to podstawa, pk to zabawa
Ale miss chance jest funkcja odleglosci/ustawienia od celu oraz skilla i broni?
Rozumiem, ze będzie możliwość robienia nickow z apostrofem, myślnikiem, więcej niż 3 wyrazy?
Chyba rycerz będzie robiony
o odnośnie miss chance
Używając broni dystansowej ma znaczenie czy stoi się w linii prostej od przeciwnika czy też na ukos (ofc licząc odległość kratkami wychodzi tyle samo, no chyba że pitagoras jest liczony ;D)?
Kiedyś jak Mino Hell był huncony ze spearów w poszukiwaniu poison daggera, to wydawało mi się, że lepiej na ukos, ale nigdzie nie znalazłem potwierdzenia, więc domyślam się, że nie ma znaczenia.
a zbaitowali mnie na XX godzin siedzenia na rooku, kiedy mogłem na mainie wyskillować w tym czasie koksa paladyna ;_;
żeby nie było, że bez pytania to - ile ataku miały poison arrowy? "An article from Tibianews, published 21. october 2007, suggests that the attack rate for Poison Arrow is 22. Previously it has been believed that the attack rate is 20." (tyle jest napisane na Poison Arrow | TibiaWiki | Fandom) Chyba było już takie pytanie, ale zapomniałem ;/ przydałoby się to wasze wiki już ogarnąć
w plikach cipsoftu z 7.7 mają 10 ataku i zatruwają za 50 (łącznie)
nie ma "tego waszego" wiki, Tibiantis-wiki jest oddolną inicjatywą użytkownika @korejwo ; którą wsparliśmy jako fansite i dostarczyliśmy informacji, ale my jej nie prowadzimy
aczkolwiek strona jest ogarnięta i autor zapewne ją upubliczni przed startem
SD vs Mort Hur
Przelicznik dmg był taki sam, czy Mort Hur był o troszkę silniejszy?
mort hur miał dużo wyższy max hit, ale średnią* taką samą, po prostu był większy rozrzut
20 sorc z 37 mlvlem z mort hura mógł walnąć za 150 w pvp, co zresztą kiedyś mi się zdarzyło w trakcie pkowania
dodam, że z gran vis luxa też można było tyle walnąć, ale tu rozrzut był już ogromny, największy ze wszystkich spelli, bo minimalny hit był 5x mniejszy od maksymalnego
* - biorąc pod uwagę wyłącznie sam dmg, bo w praktyce przy sdku jeszcze w grę wchodzi armor, dlatego z armorem > 0 mort hur średnio też wychodzi lepiej
jak się nauczyłem, jeśli nie kleisz combo z mort hurów to jest on nie opłacalny dopóki dopóty nie bijesz więcej niż zżera many ale to medivijskie i inne gównootsowe nauki
chyba, że ręka ci się trzęsie wtedy też jest to dobry pomysł
tibiarz a pamiętasz może na jakiej tibii to jeszcze było, bo ja pamiętam jak skillowało się knightem na dwarfach i mogłeś dać x loga i nie musiałeś zajebać bloodhita więc wystarczyło mieć kozackie eq i najsłabszą broń bo nawet pufając wchodziły skile i nie kickowało za afka, wystarczyło że fighty cały czas były. Kiedy to zmienili?
jeszcze coś mi się ostatnio przypomniało jak z ziomeczkami rozmawiałem o tamtych czasach ale już zapomniałem
"kozackie" skille to kwestia dyskusyjna, ale wydaje mi sie, ze nawet z sicklem/knifem na full def od pewnych, (imo) niekozackich skilli sie wbijesz w dwarfa. + latwo wypushowac taka osobe, tak zeby wiecej niz 2 moby bily. w zaleznosci od eq to moga sie przebijac od czasu do czasu, tak zeby do ss ubic takiego chara. A gdyby to bylo na kopach, to zawsze mozna soldka/guarda ropnac. Cos mi smierdza te wasze urban legendy
dalo sie kiedys ciagle afkowac na 100% na xlogu mozna bylo kiedys skillowac
z tym ze ludzie na pewno nie robili tego na kopach
Tak, na tibi jeszcze chyba 7.1 można było puffować całą noc w kolege i szedł normalnie skill
Ja nie neguje tego, ze mozna bylo puffowac i skill rosl, jedynie historia z dwarfami mniej prawdopodobna. Zastanawia mnie natomiast czy potwory tez musza blood hity robic, zeby skillowac.
przecież kurwa to był tylko głupi przykład jak ten z kolegą, na początku mogłeś równie dobrze z bugami skillować tam pierdolisz
No to może zamiast dawać głupie przykłady dawaj realne przykłady.
Tibia , będzie się dało takiego spidersa zrobić GS'a?
najgorsze że w piątek wyjeżdżam na prawie 20 dni i jak wrócę to pewnie już się skończy TestServer i wszyscy już 50 levele a ja od razu hunted i payment 300k jeszcze na rooku ehhh
ja oszukany
Już za chwilę pojawi się oficjalne info: Termin startu przełożony o 20 dni z dedykacją dla Moderatora Pawła Plutona
(mają w końcu dobrą wymówkę :kappa)