Nie no to chyba żart, żeby na transparentnym serverze nie bylo wolnosci slowa
Wersja do druku
ja już obmyśliłem wspaniały nick o to on: a takiego huja wam powiem żebyście mi zajeli
Ja bym robil wszystko co chomik mowi, chlopak zna sie na rzeczy :kappa
Mam pytanie może głupie morze mondre,
Czy będzie działał tutaj przedmiot trap, czy na 7.4 jeszcze go nie było?
Czy jak juz beda 250-300 lvle to czy beda wprowadzane jakies nowe miejscowki dla tych ze panow do zdobywania doswiadczenia?
xD dobrze, że się nie zapytałeś jaką trumnę sobie wybierze za parędziesiąt lat
Czy custom content obejmuje niespodziankę za wbicie 1000 levela?
Tibia [7.24] Hunting Dragon Lord gone wrong (triple death) - YouTube
końcówka filmu xD
moby pokroju guarda tez beda mialy jakis fast attack?
Demon, Dl, Drag, raczej takie potwory, które potrafiły wyprowadzić combo
które mają z czego wyprowadzić combo, bo taki rat nie ma spelli np.?
chyba proste co?
Nie jest to do końca wymysł Medivii, z tym że na Medivii zrobili chory regen, że na serwie x1 w łóżku mana leciała ci tak samo szybko, jak normalnie poza pztem. W Tibii ten regen był wielokrotnie wolniejszy i u nas będzie tak samo, ale zawsze możesz sobie te dodatkowe runy zrobić.
Nie ma ograniczenia levelowego. Ogranicza cię liczba łóżek (GH tylko dla aktywnych gildii) i liczba charów z paccem, które posiadasz, oraz wolny regen.
Nie ma w planach. W ogóle osobiście powątpiewam w sens inwestowania w tego typu reklamę. Będą za to inne.
Jak strona będzie gotowa, to @LordCompi ; ci powie, jaki limit requestów.
2 chary online jednocześnie poprzez danie x-loga na jednym będą traktowane jak MC. W przeciwnym razie ludzie mogliby wbijać sobie pz-locka, a potem na x-logu ładować manę kilkoma charami i tylko logować na każdego co 15 minut, albo się defować noobami na x-logu itp. To jest abusowanie x-loga.
Jest i może się różnić w zależności od spawnu.
Atakuje go. Summon może się leczyć.
Z czekaniem na respa piętro wyżej/niżej trzeba uważać, żeby go nie blokować.
Nie.
Bohy zostają. Alternatywą będą steel bootsy, które będą miały zboostowany arm.
Celem nie jest zrobienie jakiegoś niesamowitego hardkoru, tylko osiągnięcie podobnego poziomu trudności, jaki mieliśmy w starej Tibii. Więc jakiekolwiek "utrudnienia" względem tamtej wersji, mają tylko równoważyć fakt, że dzisiejsze community jest dużo starsze i o wiele bardziej doświadczone w tej gierce. Nic więcej.
Stara Tibia była dość trudna, ale już bez przesady z tymi skrajnościami, że ludzie nie dadzą rady z rooka wyjść i inne takie.
I nie chodzi tu tylko o utrudnienia, bo ogólnie wszelkie zmiany mają po prostu pomóc w jakimś stopniu przywrócić pewną część klimatu, jak np. z tymi armorami, żeby ludzie znowu chcieli ulepszać eq itp.
Tak należy na to patrzeć.
Był i jest.
"Fast attack" dotyczył tylko spelli (arrowy/bolty u mobów to też spelle). Z melee normalnie biją co 2 sekundy.
Zmiany dotyczące Rookgaardu, jakiś nowy item, dostęp do Spike Sworda, Maga, myśleliście coś o tym ? Widziałem, że na otlandzie też ktoś o tym pisał