Zdzicha co w portki kicha napisał
Czlowieku wez pomysl co piszesz... Na kazdym tescie zamknietym testowane sa rowniez questy... Gmowie prowadza ludzi badz podsuwaja znaczace podpowiedzi co i jak zrobic . Tak samo testowane bylo POI.
Co do tematu tez jestem pewien ze jest tam wiecej niz jeden quest . Za duzo jeszcze tam pomieszczen do kotrych nikt nie mial dostepu ...
Twoją niewiedzę przerasta tylko twoja arogancja. Tak się składa że wiem coś o testowaniu PoI bo miałem ten zaszczyt na amerykańskim teście jako 22 sorcerer przejść za grób Goshnara jako pierwszy Tibijczyk po zamknięciu PoI w 2003 r. Oczywiście że GMowie prowadzą tutorów, podpowiadają, ale tak w istocie sami wiedzą niewiele więcej, bo tajemnice questów są tylko w rękach CM. Co CM powie GM, to oni tutorom, i tak się rozwiązuje zagadki.
Kiedy wprowadzono Hellgate i Draconę, nie było jeszcze otwartych test serwerów. Knightmare nigdy by nie pozwolił ujawnić swoich ulubionych sekretów, GMowie więc mają BEZWZGLĘDNY ZAKAZ teleportowania graczy np do banshee roomu pod Jakundaf, czy tam na Draconie. Zdarzały się oczywiście wyjątki, jak Arieswar, ale on ponoć na to sobie zasłużył.
Teraz porcja informacji: część obecnie nieaktywnych teleportów i dźwigni z Dracony miała zastosowanie za czasów kiedy Dracona Quest był trochę inaczej skonstruowany; mógłbym poszukać informacji, ale sedno jest takie: dziś nie mają już zastosowania. Skarbiec w Hellgate (z blessed shield i golden helmetem) to tylko ozdoba, podobnie jak skarbiec na samej Draconie.
Z tego co wiem, kiedyś podczas wykonywania Dracony trzeba było czekać aż ghoul zrobi coś na tych polach "it seems to be a switch", podobnie jak w Paradoxie ghoul przesuwa skrzynke w odpowiednie pole.
Reasumując - wiekszość dźwigni i teleportów tam nie ma zastosowania lub jest pozostałością po starej Draconie.
A ty zdzicha zastanów się z trzy razy zanim znowu z jakąś bzdurą wyskoczysz.
Zakładki