Reklama
Strona 3 z 25 PierwszaPierwsza 1234513 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 31 do 45 z 367

Temat: TIBIA HISTORY i inne filmy gorgo

  1. #31
    Avatar Grimekk
    Data rejestracji
    2011
    Posty
    2,693
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    serio nie wiesz jak się wymawia nietzsche?

  2. #32
    Avatar moth
    Data rejestracji
    2007
    Położenie
    Gdańsk
    Wiek
    38
    Posty
    15,352
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    o kurwa faktycznie

  3. Reklama
  4. #33
    Avatar Lord
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    benzyna po 5,19 mordo xDDDD
    Wiek
    29
    Posty
    10,401
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Grimekk napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    serio nie wiesz jak się wymawia nietzsche?
    nie kazdy jest moderatorem na torg.pl
    gorgo dobra morda, szanuje za wklad

    ps. nicze

  5. #34
    Avatar Taca
    Data rejestracji
    2012
    Położenie
    Kraków
    Posty
    9,441
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Lord Xivan napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    jak riot games zakrecony niekumaty sam nie wie

  6. #35
    Avatar Nextpro
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    9,662
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Czekam na filmik o bobku, przypominam że to torgowicz i nawet prowadził temat ze zdjęciami parę lat temu, dlatego też życzę mu żeby go brazole dojechały i wykopały śmieszne dominando

  7. #36
    Avatar qSC
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    5,826
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Ale wywiadzik z takim matim smokiem wielkim by wjechał jak złoto

  8. #37

    ⬛★ Użytkownik TORG VIP ★⬛ rosen jest teraz offline
    Avatar rosen
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    55
    Posty
    2,184
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    z jajotv nagraj o piekarni

  9. #38
    Avatar Aver
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Tychy
    Posty
    6,375
    Siła reputacji
    19

    Domyślny

    Cytuj Nextpro napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Czekam na filmik o bobku, przypominam że to torgowicz i nawet prowadził temat ze zdjęciami parę lat temu, dlatego też życzę mu żeby go brazole dojechały i wykopały śmieszne dominando
    Był też taki w dredach chłop, ale tylko trochę atencji przyszło i zapomniał o Torgu.

  10. #39
    Avatar Bender Rodriguez
    Data rejestracji
    2008
    Posty
    4,205
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    wywiad z legendarnym tibiarzem albo procesorkiem

  11. #40
    Avatar qSC
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Gdańsk
    Posty
    5,826
    Siła reputacji
    18

    Domyślny

    Cytuj Aver napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Był też taki w dredach chłop, ale tylko trochę atencji przyszło i zapomniał o Torgu.
    A chuj z tym nervarienem co charyzme do streamowania ma mniejszą od mojego psa którego nie mam

  12. #41
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    15,981
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj rosen napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    z jajotv nagraj o piekarni
    on się do piekarni nie wybiera

  13. #42

    Data rejestracji
    2023
    Posty
    102
    Siła reputacji
    2

    Domyślny Jako jedyny przeszedł Tibie - Eternal Oblivion | Tibia History #3

    Siemanko!

    Zapraszam na najnowszy odcinek
    Jako jedyny przeszedł Tibie - Eternal Oblivion | Tibia History #3



    miłego oglądania
    Ostatnio zmieniony przez gorgo : 11-06-2023, 11:08

  14. #43
    wcale nie czaruś

    Domyślny

    dawaj tego chuja od awantur z cipsoftem, kiedyś o tym nawet czytałem, a co do high pingu to więszkość hlvli i tak zawsze używała nopingów, albo czegoś innego

  15. #44

    Notoryczny Miotacz Postów CzuP jest teraz offline
    Avatar CzuP
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    1,271
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Cytuj wcale nie czaruś napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dawaj tego chuja od awantur z cipsoftem, kiedyś o tym nawet czytałem, a co do high pingu to więszkość hlvli i tak zawsze używała nopingów, albo czegoś innego
    Przecież no ping to stosunkowo nowy wynalazek i nawet na tibia camach można zobaczyć jak topka się porusza i komentuje lagi.

  16. #45

    Data rejestracji
    2023
    Posty
    102
    Siła reputacji
    2

    Domyślny

    Cytuj wcale nie czaruś napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    dawaj tego chuja od awantur z cipsoftem, kiedyś o tym nawet czytałem, a co do high pingu to więszkość hlvli i tak zawsze używała nopingów, albo czegoś innego
    elo, bedzie w planach film taki :D
    co do nopinga to duzo osob z niego korzystalo ( mialem z nimi wspolprace nawet lata temu i sam nieraz go uzywalem) obnizal on ping ale jak ktos mial 180 pingu to noping zbijal o 30 a nie o 150 :D wiec to bylo troche pomocne ale zazwyczaj nie dawalo zbyt wielkich roznic. Ogolnie dalej jak sie mialo lagi to moze i byly mniejsze troche i tyle, ale nigdy noping nie powodowal tego, ze np mogles grac na usa bez lagow :D pozdro

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Podobne tematy

  1. Tibia History: Antica
    Przez matek697 w dziale Tibia
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 10-12-2020, 15:43
  2. League of Legends Filmy z Lola - Wielki Ro [+18] [Youtube] [Filmy] [LOL]
    Przez Wielki Ro Lol w dziale Inne gry
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post: 22-05-2015, 12:19
  3. Filmy na youtube, streamy, filmy online itp. się tną
    Przez Masaker w dziale Sprzęt i oprogramowanie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post: 02-10-2014, 00:58
  4. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post: 30-12-2012, 12:54
  5. Marandiril History ;)
    Przez Ogarniam w dziale Zdjęcia
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post: 27-11-2010, 23:40

Tagi tego tematu

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •