co nie zmienia faktu, że było to pewnie w granicach 3-5zł za 10k a nie 3-5zł za 1kk
Wersja do druku
2-5 euro za 10k i stare manasy
Na rwaly nie wiem bo tam z potworków spadają ccki
xDDDDDDDDDDD
> zaproponuj kryterium porównawcze: koszt odrobienia mlvla na manasach
> na starej tibii wychodziło jakieś 250x drożej
> na starej tibii nikt tego nie robił, bo było to zbyt drogie
> wnioskuj, że na nowej tibii jest zatem większy death loss
> logiczne
czyli jak rozbijesz malucha i wydasz 100 zł na naprawę, to też stracisz więcej, niż gdybyś rozbił ferrari i go nie naprawił, rozumiem
debil roku
Widzisz - różnica jest taka - na starej tibii nikt tego nei robił, na nowej tibii prawie każdy mniej lub bardizej sobie pali manasy/wandy na mlv. Albo inwestując w to swój hajs albo wydając na to hajs sprofitowany. I wtedy nikt nei pomyślał po desce, żeby odrabiać mlv na manasach, a obecnie dużo osób może nie myśli w ten sposób - okej to lv odrobiony to idę pić manasy, ale więcej $$ wyda na ten mlv przy następnym double expie/ czasie jak będą palić na wandach i wbijać mlv.
Dalej nei dałeś tych chujowych wyliczeń swoich i skąd wziąłeś że top mlv to był 94.
A chuj sam se sprawdziłem:
https://web.archive.org/web/20061215...t/topmagic.php
Na tibii 8.11 - w zupełnie innym systemie kosztu manasów i expienia na manasach najwyższy mlv to był 87. Rozumiem, że od tibii 7.4 gdzie mvl wbijało się na grzybach i może na liferingu to ktoś mając 94 mlv postanowił się zrookować XD. I żeby nie było- w sumie nie mam pojęcia z jakiej tibii to jest highscores bo niby na górze jest data niby dec 2006, ale jak wszedłem w tą stronkę MDW i Taifuna to mieli 78 mlv, więc nie wiem jak to sprawdzić, ale domyślam się, że 94 mlv to takie bajeckzi na potrzeby postu.
Aha no i weź pod uwagę, że Twoje porównanie malucha i ferrari jest oczywiście zjebane. Bo to trochę porównanie na zasadzie: kto poniesie większą stratę:
- ktoś kto ma zepsuty zderzak od malucha ale pod warunkiem, że sam musi kurwa ze stopu aliminimum swoimi rękami to wyprodukować i w tym celu kupić narzędzia by to w ogóle było możliwe
- ktoś kupuje nowy zderzak do skody superb
Bo nikt by wtedy na manasach mlvla nie odrabiał, można przyjąć, że przez tydzien by sittował na liferingach i robił runy, żeby szybciej wbijać mlv, czy tam na rohach - wtedy mógłbym się zgodzić, że ktoś na taki pomysł by wpadł, bo ludzie w ten sposób to robili. MF to się piło wyłącznei jak musiałeś mieć akurat na coś mane przy warze, jakiejś exurze na parala od monsterów i tyle.
kurwa, nie ma żadnego znaczenia czy będziesz tę stratę przeliczał na czas, na gpki czy na złotówki, ale porównywać musisz W TEJ SAMEJ SKALI
jeśli na czas: 2% vs 1.3% (lub 0.25% przy deadzie w pvp) czasu wbijania
jeśli na gpki: 2% vs 1.3% (lub 0.25% przy deadzie w pvp) gpków przeznaczonych na wbijanie
jeśli na złotówki: to samo, co wyżej, ale mnożysz przez kurs gpka do złotówki i wychodzi ci 250x więcej kiedyś niż teraz
chyba że chcesz porównać dla X pln przeznaczonych na wbijanie, to wtedy nadal masz kurwa 2% vs 1.3% lub 0.25%
więc zawsze ten deathloss będzie mniejszy teraz
a ty twierdzisz, że teraz jest większy, bo dzisiaj ktoś wyda 100 zł, a kiedyś to nic by nie wydał, tylko by odrabiał manasittując przez 3 miesiące
to tak, jakbyś rozbił malucha, naprawił go u mechanika za 100zł, i twierdził, że poniosłeś większą stratę, niż typ, który 15 lat temu rozbił ferrari i go potem przez 2 lata naprawiał samemu, bo ten sam mechanik wycenił to wówczas na 50 tysięcy
SAM zaproponowałeś jako kryterium wartość straty mlvla w przeliczeniu na złotówki! a jak wychodzi, że kiedyś była ona większa, to mówisz, że "no ale kiedyś nikt by tego nie zapłacił" xD czy ty masz kurwa rozum?
podałeś takie kryterium, to porównuj złotówki do złotówek do kurwy nędzy! a nie złotówki do czasu xD
naprawdę, zaczynam podejrzewać co najmniej lekkie upośledzenie
Nie rozumiesz tego, że możesz sobie spompować sztucznie mlv i Twoje wyliczenia są chuja warte?
Co z tego, że traciłeś 2% z Twojego progresu, a teraz tracisz 1,3% - skoro Twoje 1,3% jest teraz absurdalnie sztucznie napompowane bo wjebałeś w mlv 20 tys złotych i to 1,3% jest stosunkowo dużo większe- chociażby w porównaniu do Twojego lvlu, niż 2% kiedyś.
Zreszta kończąc tą jałową dyskusję.
Dla mnie porównanie Tibii 7.4 i RL Tibii to jest trochę tak jak granie w d3 na normalu i hardcore, gdize po śmierci tracisz postać.
Czy ktoś napisze, że diablo hardcore jest trudniejsze od normala? No może i tak tylko pod jakim względem? Pod względem tego, że jak Ci wypierdoli internet albo się trochę zagalopujesz to musisz robić postać od nowa? No to może i tak. Co nie zmienia faktu, że pewnie goście grający na normalu są 10x bardizej skillowi bo próbują bić najwyższe rifty jakie są w stanie, często sie wypierdalajac uczą się na błędach i ogarniają gierkę mechanicznie pewnie 10x lepiej niz hardcore gamerzy, którym zależy głównie na tym, żeby się nie wyjebać, a tamci mają to mniej lub bardziej w dupie.
To w żaden sposób nie oznacza, że hardcore diablo jest dużo trudniejsze niż normal diablo. Ja bym nawet powiedział, że wręcz przeciwnie. Gracze hardcore stawiają sobie bardzo sztuczną poprzeczkę i mogą mówić "e to d3 na normalu to dla bobasków jest gierka całkowicie- w ogóle mają w dupie kto ile razy padnie", ale to, że tamci ucząc się an swoich błędach ogarnęli grę już 100x lepiej no to ma mniejsze znaczenie XD.
Faktem jest, że stara tibia nei jest kurwa trudniejsza, jest po prostu grą dla masochistów - i spoko jeżeli komus to odpowiada, że jak mu rozłączy neta ot musi odrabiać 2 dni bo jego char stoi w miejscu to spoko niech sobie w to gra, ale stwierdzenia "RL tibia to gra dla bobasków" jest po prostu krzywdzące, bo wcale tak nie jest i epxienie w TH jest obecnie bardziej wymagające niż jakiekolwiek expienie w tibii 7.4. Nie mówiąc już o bosach itd. No tak jeżeli dodamy do wsyzstkiego smaczek w postaci - hehe w 7.4 to musisz uważać, żeby się nie wyjebać- t odobrze przyjmijcie sobie kurwa że tibia 7.4 jest trudniejsza.
Czekam tylko na grę (chyba kiedyśtakie anime nawet było), że jak umrzesz w grze to umierasz w RL - to dopiero kruwa będzie skillowa gra ja pierdole @Profesorek ; to już pewnie z kutasem w ręku na takie coś czeka.
knightci na mf walili behe z exori zeby wbic 9mlv i akurat jak padali to poza blessami i aolem (100k czyli 100pln) tracili jeszcze 160k zeby odbic ten mlv (czyli kolejne 160zl) :hmm
No to spoko, to jak widzisz deathloss MOŻE BYĆ porównywalny i tak pewnie większy był na starej tibii ale mówienie, że teraz deathloss to jest dosłownie nic a wtedy to olaboga w przeliczeniu tylko na $$ powtarzam jeszcze raz bo zaraz mi tibiarz będzie 40 postów pisać na DOLARY - nie jest do końca trafne.
być może nie mam racji co do szczegółowych wyliczeń- bo tego kurwa nie liczyłem XD ale nie stawiałbym na 100%, że deathloss w przeliczeniu na $$ był keidyś większy.
Ktoś musiałby to policzyć, a nikt nawet nie jest za bardzo w stanie bo nie ma bardzo ważnych ifnormacji w postaci - jaki najwyższy mlv był na tibii 7.4 i ile kosztowały GP na tym serwerze, do tego musisz doliczyć, że paląc mlv magiem na 100% robiłbyś runy- to też obniża koszt. Potem musisz dodać $$ za stratę blessów i aola.
Wtedy musisz to porównać ze stratą na wandach w rl tibii, bo resztę to pewnie możesz pominąć, bo co to jest te 200k na blessy czy ile to teraz jest.
Prawdopodobnie wynik będize na korzyść tibii 7.4, ale uważam, że będą to wyniki wbrew pozorom dość zbliżone, proporcje może 1:2, nie więcej.
tak tylko ze taki ek zeby wbic mlv 9 wypierdalal okolo 7k pln a nie 20k pln w przypadku 20k pln gosc wbilby 9mlv i pare % do 10 a wtedy juz tracilby 3x tyle
nikt wtedy tego nie robil bo bylo w chuj nie oplacalne (wypierdol 7k jak masz srednia pensje okolo 1.4k albo i mniej)
no i nie kazdy wypierdala 20k pln w mlv ktory da ci jakies 20 czy tam 30 dmg na spellu XD np ten twoj kolega ma 123mlv i juz tak drogo ten ded nie wychodzi
Spoko instytut danych z dupy.
https://tibiafrags.com/magic-level-calc
wpiszcie se na tym tkaie dane od 1 mlvla do 139 (taki jest największy)
bicie na wandach, a potem jeszcze zaznaczcie double expa. Koszt: 378.000 tibia coins albo 4kkk. Sprawdzając ceny 250TC z allegro = 43zł daje wynik około 65k zł. Oczywiście duża część mlvla była wbita na expie, co nei zmienia faktu, że prawdopodobnie gość wydał z 20-30k zł na ten mlv. Teraz wystarczy sprawdzić ile traci mlvla przy dedzie i ile to kosztuje TC.
Teraz byście sobie musieli policzyć ile kosztowało gp w tibii w 7.4 na serverze na którym gość miał największy mlv, ile tracił przy desce na full blessach, iel musiałby wypić manasów żeby to odrobić i ile run by za to zrobił, które by sprzedał.
Jak ktoś chce i ma dane z innego instytutu niż @Profesorek ; to feel free. Ja już widzę na pierwszy rzut oka, że wynik może być zgoła inny niż się wszyscy spodziewają, bo top mlv w tibii 7.4 to na 100% nie był żaden kurwa 94, tylko podejrzewam nie większy niż 80.
Mogę się mylić, ale chyba się nie mylę - 2% tracisz od łącznego mlvla i tutaj nie ma znaczenia, który masz dokładnie mlv, ale dodatkowe znaczenie ile masz jeszcze %. Z tego wynika, że po wbiciu 9 mlvla wcale nie tracisz znacząco więcej mlvla takim ekiem niż jak miałeś 8 i 3% to go. Dopiero różnica by była bardoz znacząca jakbyś miał 9mlv i 90% i wtedy byś padł- czego nikt pewnie nie miał bo na chuj XD.
Zresztą na 7.4 też jestem prawie pewny, że żaden EK nie miał 9 mlvla.
Oczywiście, że jemu ded drogo nie wychodzi bo on zarobione TC sobie wypłaca a nie ładuje w mlv, który mało co mu tak naprawdę daje. Właśnie o to się rozchodzi- SZTUCZNIE NAPOMPOWANY. On nie ma go sztucznie napompowanego by wypłaca sobie po prostu hajs XD.