Reklama
Strona 457 z 499 PierwszaPierwsza ... 357407447455456457458459467 ... OstatniaOstatnia
Pokazuje wyniki od 6,841 do 6,855 z 7474

Temat: Patostreamerzy

  1. #6841
    Avatar Killerz95
    Data rejestracji
    2014
    Posty
    1,617
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Ale bedą na siebie zaraz sypać @hucksteR ; wiesz co z nimi zrobić

  2. #6842
    Avatar Kansu
    Data rejestracji
    2009
    Posty
    2,440
    Siła reputacji
    17

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    a to nie tak, że oni sami sobie tę agencję założyli, jak już się wybili na robieniu z siebie debili? xD bo że to jest jedno wielkie towarzystwo wzajemnej adoracji, to wiadomo
    no i ja nie twierdzę przecież, że coś się realnie zmieni na świecie po tej aferze, mówię tylko, że nikt nic wardędze nie zrobi xD no chyba że znajdą się jakieś kwity na niego
    no i że te zjeby wcale takie nietykalne nie są, jak to przedstawiasz, bo nawet jeśli rzeczywiście mają za sobą jakichś "złych ludzi" xD to tym ludziom łatwiej będzie się pozbyć balastu i nie będzie żadnych sentymentów
    a to że w ich miejsce pojawią się wkrótce inni, to jest niestety oczywiste, i sam to wcześniej pisałem


    no pojedyncza anonimowa ofiara tak, ale tutaj była cały czas mowa o wardędze, że nie wiem czego niby on się ma obawiać
    tu jest ta agencja jedna z wielu zrzeszających jutuberów
    http://spotlightagency.pl/en/

    tam zwykle mordy wlasnie nie swiecace sobą na yt
    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    że nikt nic wardędze nie zrobi xD no chyba że znajdą się jakieś kwity na niego
    no tu sie zgadzam wardega sam ma ogromne zasięgi
    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no i że te zjeby wcale takie nietykalne nie są, jak to przedstawiasz, bo nawet jeśli rzeczywiście mają za sobą jakichś "złych ludzi" xD to tym ludziom łatwiej będzie się pozbyć balastu i nie będzie żadnych sentymentów
    no dokładnie tak będzie, ale dopóki statek można zreperować, to wlasnie bedą walczyć o niego jak lew

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no pojedyncza anonimowa ofiara tak, ale tutaj była cały czas mowa o wardędze, że nie wiem czego niby on się ma obawiać
    no to ja pojebalem i zoftopikowalem w takim razie

  3. Reklama
  4. #6843
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,026
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Kansu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    tu jest ta agencja jedna z wielu zrzeszających jutuberów
    http://spotlightagency.pl/en/

    tam zwykle mordy wlasnie nie swiecace sobą na yt
    no dobra, ale co w związku z tą spółką? ona została wpisana do KRS w 2019 roku, wspólnikami byli wtedy ten cały stu, jakaś kolejna patocelebrytka od pokazywania dupy na instagramie weronika jakaś tam, i jakiś wojciech szaniawski, który też bryluje w mediach, w zarządzie był jeszcze wpisany jakiś trener personalny
    obecnie wspólnikami są ten szaniawski z tą dupą, już bez stu, i szaniawski jest prezesem zarządu

    o tym szaniawskim można znaleźć w necie, że typ ma różne guwnobiznesy od hehe soszal midjów, doradza sportowcom xD itp. ale też świeci swoją mordą w mediach i daje wywiady, więc ogółem tak, jak pisałem, sami sobie założyli tę agencję jak już byli popularni, do spółki z jakąs pijawą
    no chyba że uważasz, że to ten szaniawski jest tym (((mega ży*em))) który za wszystkim stoi; mi wygląda raczej na typową pijawę, która się podpina pod znane osoby, a nie żaden mastermind, no ale swoje zdanie opieram na powyższym 5-minutowym riserczu

    a to, że zakładają takie spółki, to też nie jest nic dziwnego, przecież trzeba jakoś płacić podatki z tego pokazywania dupy, i zatrudniać tych ludzi do obróbki filmików itp.

    co do tego, że to środowisko to jest totalne dno i zgnilizna moralna, to się absolutnie zgadzam, że dla hajsu i popularności zrobią wszystko - również, ale wydaje mi się że trochę ich przeceniasz, bo imo nie kryje się za tym żaden masoński spisek, to po prostu banda infantylnych zjebów, która szczęśliwie wypłynęła na popularyzacji mediów takich jak youtube, twitch, tiktok itp. przez swój infantylny content
    nie są też żadną pedofilską mafią, tylko mentalnymi przegrywami, żyjącymi w beztroskiej bańce imprezek z 14-letnimi fankami, i niemającymi żadnych zasad moralnych

    ale ofc masz rację, że na ofiary mogli bardzo łatwo wpływać i szantażować, co zapewne miało i ma miejsce, natomiast takiemu wardzędze chuja mogą zrobić, dlatego mnie śmieszyły te komentarze

    Cytuj Killerz95 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale bedą na siebie zaraz sypać @hucksteR ; wiesz co z nimi zrobić
    już jest sypane, jakiś kolejny ulizany hehe "influ" powiedział, że jego kolega rucha trzynastki "na pełen etat" i że zamierza go sprzedać wardędze podejrzewam, że teraz codziennie będą wypływać podobne rewelacje, i jeden na drugiego będzie nadawać, żeby tylko w oczach opinii publicznej ustawić się po właściwej stronie

    Ostatnio zmieniony przez Tibiarz : 06-10-2023, 07:08

  5. #6844

    ⬛★ Użytkownik TORG VIP ★⬛ rosen jest teraz online
    Avatar rosen
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    55
    Posty
    2,196
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    wiedział i nie powiedział

  6. #6845
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    22
    Posty
    13,882
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Kansu napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    no ja sie dokładnie zgadzam, że tak to wygląda i o ile wypromowanie nowej gwiazdeczki to kwestia czasu, tak wiele ofiar dzięki ich działaniom nigdy się nie zgłosi, jedna agencja zrzeszała kilkunastu największych tych minekraftowych gwiazdeczek i tym podobnych, oni na bieżąco wiedzieli, że tam sie odpierdala z dziećmi i gówno trzymało się przez wiele lat nieruszone dzięki ich pracy, przekroczyło punkt krytyczny mleko się rozlało, ale oni dokładnie tak samo będą postępować w przypadku ofiar następnych gwiazdeczek, tam na jednego influensera mającego 1kk+ na instragramie to kilkunastu ludzi jest przypisanych do zapewnienia toczenia się interesu bez problemu, czy to kołowanie dragów, czy to prowe zagrywki, wszystko ładnie w excelu wyliczone co do joty, tam nic nie ma randomowego
    no i tu jest problem, ze taka pojedyncza ofiara, ktora chce dosiegnac sprawiedliwosci musi:
    - iść na psy które nie kwapią się do pomocy
    - być gotowym na walkę z ludźmi którzy dopóki widzą, że można to zatuszować, to użyją WSZYSTKICH możliwych im środków, od zastraszania, po groźby, po całą machinę socjal media by cie ośmieszyć i zniszczyć
    - być gotowym na lincz w internecie bo ludzie po komentarzach jakie tam są widoczne i jak często w przestrzeni są komentarze hahah po co ona wchodziła wgle na impreze do niego mając 14 lat :DD co ona nie wie że on chce jej wsadzić kutasa jak jest najebana loool, no w mojej logice 14 latka moze chciec sie spotkac ze swoim idolem, ale nie musi automatycznie miec w glowie skakania mu po chuju na imprezie w randomowym pokoju xd
    - cała sprawa trwa LATA, kiedy ty jesteś szarakiem napierdalającym się z wpływowymi ludźmi, kiedy to prawda stara jak świat, że no nie ma lekko wariacie w takich sytuacjach
    Znaczy nie mowie, ze tak nie jest, ale fakt, ze cala ta afera Stuu zaczela sie bodaj od kilku, totalnie niczym niepopartych screenow (w sensie ich realnosc), a to pociagnelo za soba lawine oskarzen i upierdolen kolejnych jutuberow nieco zaburza ten obraz jutberskiej mafii. xD Piszesz, ze takie dziewczyny sa zlewane na policji i w ogole, ale nie ma informacji by ktokolwiek, kiedykolwiek zglosil takie wydarzenia. xD Przeciez nawet na tym screenie co wczoraj wrzucilem jest historia jak jedna niby typiara zostala rok czy dwa lata temu gdzies w Energylandii podobno odurzona i PODOBNO ZGWALCONA ANALNIE - zamiast isc z tym na policje, zrobic dym to gadala se o tym z kolezanka i dalej nagrywala śmieszne tiktoki jak gdyby nigdy nic xD Rozne rzeczy mozna wciskac, ale trudno uwierzyc, ze odurzona i zgwalcona analnie kobieta dalej wesolo świeci pizdziskiem w necie i pomimo duzych zasiegow itd. nic z tym nie robi - ani PR'owo, ani prawnie, totalnie nie daje po sobie poznac do czego doszlo. Te dziewczyny wypowiadajace sie o sytuacji ze Stuu i tym drugim tez powiedzialy, ze w sumie niewiele pamietaja, ale na pewno to je odurzyli i moze wykorzystali, ale one nie wiedza, a na pytanie czy moga zeznawac odpowiadaja cos w stylu "no chyba tak". W dodatku mowimy o calkowicie patologicznej i zdemoralizowanej mlodziezy, srodowisku gdzie 13-14 latki chwala sie, ze sa juz doswiadczone w piciu alkoholu i jakas tam butelka martini to dla nich nic bo wiele razy juz pily wczesniej.

    To troche burzy obraz poteznej jutubowej mafii, ktora rozgrywa caly internetowy swiat i setki zgwalconych dziewczyn i chuj wie co nie moze znalezc z nikad pomocy... Kiedy kilka screenow wywoluje taka burze i rozpierdol. Naprawde z tych setek czy tysiecy ofiar tych bestii nie bylo nikogo wczesniej by upublicznic, udostepnic takie rozmowy, pojsc z tym na policje, cokolwiek?

    Bo ja to sie jednak przychylam do zdania Tibjarza, a nawet wiecej bo on glownie mowil o wardendze. On tym bardziej nie ma sie czego obawiac, juz wlasnie to fame mma pokazuje jakie to sa potezne organizacje, jak wypierdalaja jednego po drugim chocby temu, ze chlop se jakies tam heheszki napisal o tej akcji. xD Temat molestowania i pedofilii jest tak wrazliwy, ze wystarczy kilka falszywych oskarzen do linczu spolecznego i rozjuszenia gawiedzi z widlami. Te ckliwe historie o dziewczynach, ktorym odmawia sie pomocy... No sa takie bo zeznania w stylu "on mnie zgwalcil, miesiac temu to bylo no upil mnie i zgwalcil" trudno poprzec czymkolwiek, a najczesciej tak one wygladaja. Takie rzeczy trzeba zglaszac od razu, jak trudne by to nie bylo. A co policjant ma zrobic, rozklada rece bo gowno moze zrobic, a sprawy beda ciagnely sie latami. Ja rozumiem, ze jakas tam Lewica pewnie ma popierdolone pomysly w stylu braku domniemania niewinnosci w takich sytuacjach, ale na szczescie zyjemy (jeszcze) w wolnym kraju o w miare stabilnym i sensownym prawie (z lukami, ale jednak).
    Nagonka jest potezna, po paru screenach ludzie na isntagramach czy fejsbukach spamuja i atakuja kazda jedna osobe z otoczenia tego Stuu przeciez. xD Sytuacja jest absurdalna bo z cala powaga tej sprawy to realia sa takie, ze z w miare potwierdzonych informacji wiemy, ze robil jakies imprezy dla gowniarzy (demoralizacja) i pisal z jakas typka level 13 o ruchaniu i raz sie z nia spotkal na granie w Simsy. Ja wiem, ze to osoba publiczna, ze no glosna sprawa itd... ale ludzie, zalozcie se fejura na fotce i bedziecie takich wiadomosci dostawac dziesiatki dziennie. xD A gawiedz z widlami zachowuje sie jakby doslownie, literalnie kazdy siedzial mu na whatsappie i fejsbuku i wiedzial z kim i co pisze. xD Tak duza jest nagonka spoleczna (slusznie czy nie, odnosze sie tylko do tej ich rzekomej nietykalnosci i zamiatania sprawy pod dywan).

    No generalnie totlanie nie klei mi sie obraz poteznej jutubowej mafii, jezeli pare screenow i nagranie gdzie jakis lewack drze morde "wypierdalaj szmato" zmiataja z planszy polowe jutuba.
    Ale to moj subiektywny obraz niepoparty niczym.

    @edit
    A to od tego sie chyba zaczelo te 3 lata temu: https://youtu.be/-S29DWX_AcA
    Smiechy hihy jakby ja tez Mateusz dopierdolil xD
    Ostatnio zmieniony przez Master : 06-10-2023, 09:07
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  7. #6846

    ⬛★ Użytkownik TORG VIP ★⬛ rosen jest teraz online
    Avatar rosen
    Data rejestracji
    2014
    Wiek
    55
    Posty
    2,196
    Siła reputacji
    11

  8. #6847
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,026
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Znaczy nie mowie, ze tak nie jest, ale fakt, ze cala ta afera Stuu zaczela sie bodaj od kilku, totalnie niczym niepopartych screenow (w sensie ich realnosc), a to pociagnelo za soba lawine oskarzen i upierdolen kolejnych jutuberow nieco zaburza ten obraz jutberskiej mafii. xD Piszesz, ze takie dziewczyny sa zlewane na policji i w ogole, ale nie ma informacji by ktokolwiek, kiedykolwiek zglosil takie wydarzenia. xD Przeciez nawet na tym screenie co wczoraj wrzucilem jest historia jak jedna niby typiara zostala rok czy dwa lata temu gdzies w Energylandii podobno odurzona i PODOBNO ZGWALCONA ANALNIE - zamiast isc z tym na policje, zrobic dym to gadala se o tym z kolezanka i dalej nagrywala śmieszne tiktoki jak gdyby nigdy nic xD Rozne rzeczy mozna wciskac, ale trudno uwierzyc, ze odurzona i zgwalcona analnie kobieta dalej wesolo świeci pizdziskiem w necie i pomimo duzych zasiegow itd. nic z tym nie robi - ani PR'owo, ani prawnie, totalnie nie daje po sobie poznac do czego doszlo. Te dziewczyny wypowiadajace sie o sytuacji ze Stuu i tym drugim tez powiedzialy, ze w sumie niewiele pamietaja, ale na pewno to je odurzyli i moze wykorzystali, ale one nie wiedza, a na pytanie czy moga zeznawac odpowiadaja cos w stylu "no chyba tak". W dodatku mowimy o calkowicie patologicznej i zdemoralizowanej mlodziezy, srodowisku gdzie 13-14 latki chwala sie, ze sa juz doswiadczone w piciu alkoholu i jakas tam butelka martini to dla nich nic bo wiele razy juz pily wczesniej.

    To troche burzy obraz poteznej jutubowej mafii, ktora rozgrywa caly internetowy swiat i setki zgwalconych dziewczyn i chuj wie co nie moze znalezc z nikad pomocy... Kiedy kilka screenow wywoluje taka burze i rozpierdol. Naprawde z tych setek czy tysiecy ofiar tych bestii nie bylo nikogo wczesniej by upublicznic, udostepnic takie rozmowy, pojsc z tym na policje, cokolwiek?

    Bo ja to sie jednak przychylam do zdania Tibjarza, a nawet wiecej bo on glownie mowil o wardendze. On tym bardziej nie ma sie czego obawiac, juz wlasnie to fame mma pokazuje jakie to sa potezne organizacje, jak wypierdalaja jednego po drugim chocby temu, ze chlop se jakies tam heheszki napisal o tej akcji. xD Temat molestowania i pedofilii jest tak wrazliwy, ze wystarczy kilka falszywych oskarzen do linczu spolecznego i rozjuszenia gawiedzi z widlami. Te ckliwe historie o dziewczynach, ktorym odmawia sie pomocy... No sa takie bo zeznania w stylu "on mnie zgwalcil, miesiac temu to bylo no upil mnie i zgwalcil" trudno poprzec czymkolwiek, a najczesciej tak one wygladaja. Takie rzeczy trzeba zglaszac od razu, jak trudne by to nie bylo. A co policjant ma zrobic, rozklada rece bo gowno moze zrobic, a sprawy beda ciagnely sie latami. Ja rozumiem, ze jakas tam Lewica pewnie ma popierdolone pomysly w stylu braku domniemania niewinnosci w takich sytuacjach, ale na szczescie zyjemy (jeszcze) w wolnym kraju o w miare stabilnym i sensownym prawie (z lukami, ale jednak).
    Nagonka jest potezna, po paru screenach ludzie na isntagramach czy fejsbukach spamuja i atakuja kazda jedna osobe z otoczenia tego Stuu przeciez. xD Sytuacja jest absurdalna bo z cala powaga tej sprawy to realia sa takie, ze z w miare potwierdzonych informacji wiemy, ze robil jakies imprezy dla gowniarzy (demoralizacja) i pisal z jakas typka level 13 o ruchaniu i raz sie z nia spotkal na granie w Simsy. Ja wiem, ze to osoba publiczna, ze no glosna sprawa itd... ale ludzie, zalozcie se fejura na fotce i bedziecie takich wiadomosci dostawac dziesiatki dziennie. xD A gawiedz z widlami zachowuje sie jakby doslownie, literalnie kazdy siedzial mu na whatsappie i fejsbuku i wiedzial z kim i co pisze. xD Tak duza jest nagonka spoleczna (slusznie czy nie, odnosze sie tylko do tej ich rzekomej nietykalnosci i zamiatania sprawy pod dywan).

    No generalnie totlanie nie klei mi sie obraz poteznej jutubowej mafii, jezeli pare screenow i nagranie gdzie jakis lewack drze morde "wypierdalaj szmato" zmiataja z planszy polowe jutuba.
    Ale to moj subiektywny obraz niepoparty niczym.

    @edit
    A to od tego sie chyba zaczelo te 3 lata temu: https://youtu.be/-S29DWX_AcA
    Smiechy hihy jakby ja tez Mateusz dopierdolil xD
    No ale trochę pan spłycasz teraz też. Tutaj jest głównie mowa o wykorzystywaniu nieletnich i nieświadomych osób, nie przez fizyczny gwałt, ale przez manipulacje, wykorzystywanie swojej popularności, pozycji itd. Więc narracja "trzeba zgłaszać od razu" zupełnie nie pasuje do okoliczności. W sensie, że kto ma zgłaszać? 13-letnie dziecko zakochane w swoim idolu ma zgłosić, że uprawiało z nim seks, dzień po zdarzeniu? Skoro uznajemy, że zgoda 13-letniego dziecka na seks nie ma żadnego znaczenia przez brak rozwiniętej świadomości itd., to nie możemy jednocześnie wymagać, żeby takie dziecko od razu po wszystkim poleciało to zgłosić na policję. Przecież to absurd. Te 13-14 latki w większości na pewno nie zdawały sobie sprawy z tego, że zostały wykorzystane, tylko się właśnie jarały tym + tak jak mówisz, mogły też być zdemoralizowane, skoro chodziły na takie imprezki. Co powoduje że zgłoszenie tego przez nie od razu jest mało prawdopodobne, ale przecież nie umniejsza odpowiedzialności tych ludzi.

    A gdyby po jakimś czasie któraś faktycznie zdała sobie z tego wszystkiego sprawę i zechciała to zgłosić, to konieczność konfrontacji z typem mającym miliony fanów, faktycznie mogła być paraliżująca. Przecież zdyskredytować (a nawet zaszczuć) anonimową osobę, samemu mając takie zasięgi, jest dziecinnie prosto. Nie wspominając o możliwości szantażu czy kupienia milczenia, albo zwyczajnie nieuniknionym rozgłosie, którego ofiara mogłaby nie chcieć. Więc pod tym względem imo Kansu ma rację. I dlatego właśnie tym większa jest odpowiedzialność osób, które miały o tym wszystkim wiedzę, i nic z tym nie zrobiły. Dlatego dla mnie to już np. jeden chuj, czy ten cały baxton sam coś świrował, czy tylko wiedział o innych - i tak go jebać i wszystkich podobnych śmieci.

    A te screeny i oskarżenia ich pozmiatały z planszy, bo wrzucił to wardęga, który sam ma ogromne zasięgi, a nie żaden anonim. To jest zasadnicza różnica. Dość powiedzieć, że niecałe dwa dni po wrzuceniu filmiku premier i ziobro już wydali wyrok xD
    Ale ogółem się zgadzam, że teoria o mafii się nie trzyma kupy. Po prostu grupa kompletnych zjebów, wykorzystujących swoją popularność.

    Co do tej zgwałconej analnie, to przecież jest już potwierdzone, że toczy się sprawa o gwałt, więc trochę nie rozumiem tej wstawki. W sensie, że nie zgłosiła od razu? Przecież skoro była odurzona, to mogła nawet nie wiedzieć co się stało. Nie wiem jaka jest dokładna chronologia z datami, ale jeśli dobrze zrozumiałem, to wyszło na jaw przez to, że ten degenerat i idiota w jednym nagrał wszystko i wysłał koledze, i potem jego dziewczyna (?) znalazła tę rozmowę na jego kompie, po czym skontaktowała się z tą zgwałconą.
    Ostatnio zmieniony przez Tibiarz : 06-10-2023, 09:53

  9. #6848

    Notoryczny Miotacz Postów Weczk jest teraz offline
    Avatar Weczk
    Data rejestracji
    2009
    Położenie
    Trójmiasto
    Posty
    1,344
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Za wszystkim stoi wielki żyd
    Mieszkańcy ze swoim problemem zwracali się do rozmaitych instytucji. Żadnej nie udało się rozwiązać problemu. Kłopotem okazuję się fakt, iż warsztat działa nielegalnie.
    - Gdyby to była działalność zarejestrowana, to każda instytucja może się za to zabrać, ponieważ mają ku temu przepisy. A nikt się za to nie zabiera, ponieważ działalność jest niezarejestrowana – tłumaczy Sebastian Muszyński.

  10. #6849
    Avatar Decretis
    Data rejestracji
    2004
    Wiek
    31
    Posty
    4,922
    Siła reputacji
    23

    Domyślny

    Cytuj rosen napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    wiedział i nie powiedział
    :dziwisz

  11. #6850
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    22
    Posty
    13,882
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Cytuj Tibiarz napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    No ale trochę pan spłycasz teraz też. Tutaj jest głównie mowa o wykorzystywaniu nieletnich i nieświadomych osób, nie przez fizyczny gwałt, ale przez manipulacje, wykorzystywanie swojej popularności, pozycji itd. Więc narracja "trzeba zgłaszać od razu" zupełnie nie pasuje do okoliczności. W sensie, że kto ma zgłaszać? 13-letnie dziecko zakochane w swoim idolu ma zgłosić, że uprawiało z nim seks, dzień po zdarzeniu? Skoro uznajemy, że zgoda 13-letniego dziecka na seks nie ma żadnego znaczenia przez brak rozwiniętej świadomości itd., to nie możemy jednocześnie wymagać, żeby takie dziecko od razu po wszystkim poleciało to zgłosić na policję. Przecież to absurd. Te 13-14 latki w większości na pewno nie zdawały sobie sprawy z tego, że zostały wykorzystane, tylko się właśnie jarały tym + tak jak mówisz, mogły też być zdemoralizowane, skoro chodziły na takie imprezki. Co powoduje że zgłoszenie tego przez nie od razu jest mało prawdopodobne, ale przecież nie umniejsza odpowiedzialności tych ludzi.

    A gdyby po jakimś czasie któraś faktycznie zdała sobie z tego wszystkiego sprawę i zachciała to zgłosić, to konieczność konfrontacji z typem mającym miliony fanów, faktycznie mogła być paraliżująca. Przecież zdyskredytować (a nawet zaszczuć) anonimową osobę, samemu mając takie zasięgi, jest dziecinnie prosto. Nie wspominając o możliwości szantażu czy kupienia milczenia, albo zwyczajnie rozgłosie którego ofiara mogłaby nie chcieć, a byłby nieunikniony. Więc pod tym względem imo Kansu ma rację. I dlatego właśnie tym większa jest odpowiedzialność osób, które miały o tym wszystkim wiedzę, i nic z tym nie zrobiły. Więc dla mnie to już jeden chuj, czy ten cały baxton sam coś świrował, czy tylko wiedział o innych - i tak go jebać i wszystkich podobnych śmieci.

    A te screeny i oskarżenia ich pozmiatały z planszy, bo wrzucił to wardęga, który sam ma ogromne zasięgi, a nie żaden anonim. To jest zasadnicza różnica. Ale ogółem się zgadzam, że teoria o mafii się nie trzyma kupy. Po prostu grupa kompletnych zjebów, wykorzystujących swoją popularność.

    Co do tej zgwałconej analnie, to przecież jest już potwierdzone, że toczy się sprawa o gwałt, więc trochę nie rozumiem tej wstawki.
    Drogi Panie, ale chocby ta Justyna Sukanek, wiedziala o tym od dawna - wychodzi, ze co najmniej od 2016-2017 roku. Mogla to zglosic wtedy zamiast nagrywac kilka lat pozniej ckliwe filmiki z wymuszonym placzem dla zasiegow. Zreszta ja nic nie splycam, kilka razy powtarzalem, ze wszelkie udowodnione oznaki pedofilii nalezy surowo karac. Caly ten post odnosi sie do rzekomej jutubowej mafii, ktora wszystko zamiata pod dywan, a ofiary nie maja szans sie bronic bo sa niszczone i zastraszane. Tymczasem wycieka pare screenow, a gawiedz z widlami chce zniszczyc absolutnie kazdego w otoczeniu tego Stuu czy innych patoinfluenserow z szemraną przeszloscia. Dlatego nie klei mi sie wizja zamiatania wszystkiego pod dywan itd. - zwyczajnie uwazam, ze po prostu nikt tego wczesniej nie zglaszal. Czy to z powodow wymienionych przez Ciebie w tym poscie (manipulacja, niedoswiadczenie, niewiedza, strach dziecka przed wsypaniem swojego idola), czy to z innych powodow (np. wymyslone historie). Ja tego nie oceniam i nie chce tego oceniac bo nie mam danych zeby wyrokowac. xD

    Precyzujac - wg. Kansu dziala jutuberska mafia, ktora nie pozwala na to zeby ich "podopieczni" ucierpieli pomimo, ze sa bestiami w ludzkiej skorze. Wg. mnie zwyczajnie - z jakichkolwiek powodow - nie bylo to zglaszane lub wystarczajaco naglosnione. Wg. mnie niezaleznie czy te screeny czy nagrania wyciekly od wardengi czy od randomowej osoby to sprawa i tak szybko by sie rozdmuchala bo ludzie uwielbiaja publiczny lincz pedofilow. W momencie kiedy to wycieklo to mamy co mamy. Ale niezaleznie czy to by wycieklo od tiktokerki majacej 200 subkow czy od wardengi szybko by bylo rozdmuchane i zadna jutuberska mafia by tego nie zatrzymala i nie zaszczula gdyby ktos majacy te dowody je upublicznil. xD

    To o czym mowisz, ze konfrontacja z typem co ma miliony fanow to prawda. Do tego widac po tych rozmowach, ze on dzieckiem manipulowal, klamal itd. Ale to nijak sie ma do jutuberskiej mafii. Co najwyzej jest dowodem na to o czym juz wczesniej pisalem - ludzie majacy wladze, pieniadze, slawe i miliony fanow zawsze beda to wykorzystywac i beda wykorzystywac innych, po prostu. Ludzie tacy zjebani sa. To aferki z hollywood przeciez tez nie biora sie z dupy. Kansu twierdzi, ze z nikad nie maja pomocy, ze policja to ignoruje, ze prawnicy im nie pomoga. To nie jest tak - realnie one/oni nie maja sie czego obawiac bo chuja im ta jutuberska mafia zrobi. To wszystko to po prostu manipulacja i wewnetrzny strach przed starciem ze swoim idolem.

    A co do typiary zgwalconej analnie - skoro jest sprawa sadowa, policja sie tym zainteresowala no to wlasnie tym bardziej. Jak widac da sie im postawic i pociagnac temat, tylko do tego trzeba checi i kogos realnie pokrzywdzonego po prostu. xD Jakby ofiary wyszly, pokazaly dowody jakkolwiek itd. to by rozbili ta jutuberska mafie w moment tak jak teraz sie dzieje.

    ps.
    Nie sadze by to czy cos wrzucil anonim czy wardenga mialo w sytuacji udowadniajacej pedofilie u jednego z najwiekszych jutuberow w polsce mialo wieksze znaczenie.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  12. #6851
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,026
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Master napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Precyzujac - wg. Kansu dziala jutuberska mafia, ktora nie pozwala na to zeby ich "podopieczni" ucierpieli pomimo, ze sa bestiami w ludzkiej skorze. Wg. mnie zwyczajnie - z jakichkolwiek powodow - nie bylo to zglaszane lub wystarczajaco naglosnione.
    Ale przecież jedno nie wyklucza drugiego?

    Wg. mnie niezaleznie czy te screeny czy nagrania wyciekly od wardengi czy od randomowej osoby to sprawa i tak szybko by sie rozdmuchala bo ludzie uwielbiaja publiczny lincz pedofilow. W momencie kiedy to wycieklo to mamy co mamy. Ale niezaleznie czy to by wycieklo od tiktokerki majacej 200 subkow czy od wardengi szybko by bylo rozdmuchane i zadna jutuberska mafia by tego nie zatrzymala i nie zaszczula gdyby ktos majacy te dowody je upublicznil. xD
    Oj nie zgodziłbym się. Gdyby te screeny powrzucała randomowa osoba, to stosunkowo łatwo byłoby ją zdyskredytować. Mając miliony wiernych bezmózgich fanów można na różne sposoby podważać wiarygodność zupełnie anonimowej osoby, postującej te rewelacje, a nawet skierować w jej stronę hejt. Jebana atencjuszka szuka dramy, żeby się wybić itp. Można zrobić z tej osoby wariata. I można tym samym doprowadzić do jej załamania i wycofania. Można też to zamilczeć, albo skwitować, że to fejki i nikt by nie udowodnił, że nie. A w ostateczności sprowadzić całą sprawę do poziomu niejednoznacznej aferki skoncentrowanej na jednym jutuberze, do którego coś się przykleiło; a nie jak mamy obecnie - na całym środowisku, na które już następnego dnia premier wydaje wyrok xD. W tym wypadku, do takich osób jak my, nawet by te informacje nie dotarły.

    Jako przykład masz tego całego kamerzystę, który już chyba miał stawiane podobne zarzuty, i co z tego wynikło? Pewnie gdzieś tam go hejtowali, ale do mnie to w ogóle nie docierały informacje o tym (dowiaduję się dopiero teraz), media o tym nie trąbiły, premier o tym nie mówił, a typ pewnie nadal gdzieś tam sobie funkjonował (poprawcie jeśli się mylę). Tutaj wardęga - typ "z wewnątrz" i sam mający miliony swoich wyznawców - mniej lub bardziej bezpośrednio sugeruje systemową pedofilię i jej ukrywanie przez całe środowisko, co znacząco zmienia skalę. Dlatego wszyscy o tym teraz gadają, i czekają na ten film, jak na premierę gwiezdnych wojen xD Tak że imo sytuacja jest zgoła inna, niż gdyby to jakiś anonim postował. Przy takim wardędze nikt tego nie zamilczy, nie pójdzie w narrację o fejkach, ani go łatwo nie zaszczuje, bo gość ma z automatu przyznaną jakąś tam wiarygodność i ogromny zasięg już na starcie.

    No ale poza tym, to jeden chuj, bo ja się cały czas zgadzam, że to nie żadna mafia, tylko grupa kompletnych zjebów wykorzystujących swoją popularność. Zgadzam się też, że ofiary powinny to zgłaszać i o tym mówić, niezależnie od pozycji drugiej strony, bo jej siła i bezkarność zazwyczaj tkwi wyłącznie w strachu tych osób. No ale realia są jakie są, i mnie to nie dziwi że tego nie zgłaszają. No i jak mówiłem, ciężko tego wymagać od 13-14 letniego zmanipulowanego dziecka zakochanego w swoim idolu. Dlatego imo trzeba jak najwięcej pluć na tych, którzy o tym wiedzą i udają że nic nie widzą.

    Co do tego, czy policja olewa czy nie olewa (jak już się taka ofiara zgłosi), to ciężko mi się wypowiedzieć.
    Ostatnio zmieniony przez Tibiarz : 06-10-2023, 11:40

  13. #6852
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    10,413
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Dawać tu typerka @Decretis , kto pierwszy puści kierownice zwanom życiem
    DZIABNIJ SIĘ ARIS

  14. #6853
    Avatar Tibiarz
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Tibiantis
    Wiek
    4
    Posty
    16,026
    Siła reputacji
    27

    Domyślny

    Cytuj Killerz95 napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ale bedą na siebie zaraz sypać @hucksteR ; wiesz co z nimi zrobić
    Teraz jakiś zabielski, kolejny bezmuzg, odjebał szachy 3d i sprzedał samego siebie

    Dowiedziałem się, że podobno jedna z dziewczyn, z którą imprezowałem, miała 14 lat. Nie wiem, czy to prawda, teraz czytam takie komentarze i dochodzą do mnie wiadomości. Wiem, o którą dziewczynę chodzi (blondynka). Tę dziewczynę poznałem w barze w centrum. Powiedziała mi, że ma 16 lat. Dodatkowo pokazała mi swoją legitymację. Mam również zabezpieczoną rozmowę z nią, gdzie pisze mi, że ma skończone 16 lat. Dziewczyna wygląda dojrzale. Miała tatuaże i duże piersi. Miała na sobie makijaż. Nie miałem jakichkolwiek podejrzeń o jej wiek. Nawet powiedziałem jej wtedy, że wygląda na starszą.
    Wisi to na głównej na wp, obok niusa z wypowiedzią rutkowskiego, który grozi wardędze zarzutami o prowadzenie działalności detektywistycznej bez licencji xD
    Ostatnio zmieniony przez Tibiarz : 06-10-2023, 12:00

  15. #6854
    Avatar Master
    Data rejestracji
    2005
    Położenie
    Santa Motyka
    Wiek
    22
    Posty
    13,882
    Siła reputacji
    28

    Domyślny

    Kurwa chyba boomer master zostal lekko w tyle o jakies 20 lat jak teraz 14 latki chleja w barach w centrum

    Ale ten typ ma troche racji z tym, ze jest fala pomowien itd. i to tez wcale nie sluzy sprawie. xD
    Bo za chwile kazdemu sie znudzi troche w mysl "jedna smierc to tragedia, tysiac to statystyka". xD Zaraz jeszcze te patoinfluenserskie zjeby zaczna to obracac w zarty i w ogole temat sie rozmyje.
    Cytuj Venzet napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    Ogólnie to przyjęte jest np. wśród prezesów i osób wysoko postawionych że zegarek na ich ręku powinien być równowartości jednej miesięcznej pensji, tak by odzwierciedlać jednocześnie status majątkowy danej osoby.
    Cytuj Zakon napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    1 mam mieszkanie bez kredytu, 2 zarabiam pewnie 5x Twojej wyplaty, 3 pracuje z topowymi firmami finansowymi z UK bezposrednio wspolpracujac z bank of london, zamknij pizde

  16. #6855
    Avatar Koczek
    Data rejestracji
    2010
    Wiek
    32
    Posty
    10,413
    Siła reputacji
    21

    Domyślny

    Kaczka jebnęła famę, one walą w szyję od 13 roku życia a po latach zmyślają żeby się wybić na biednych udręczonych bożyszczach nastolatek to podłe i to się właśnie teraz dzieje na świecie.
    DZIABNIJ SIĘ ARIS

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 6 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 6 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •