Cytuj:
Collision, IsType (Obj1,371), IsPosition (Obj1,[32169,32157,08]), IsPlayer (Obj2), IsObjectThere ([32104,32082,07],4615), IsObjectThere ([32102,32084,07],2123) -> DeleteOnMap([32101,32085,07],3271), EffectOnMap([32101,32085,07],14), ChangeOnMap([32100,32084,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32101,32084,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32102,32084,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32100,32085,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32102,32085,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32100,32086,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32101,32086,07],2123,2125,0), ChangeOnMap([32102,32086,07],2123,2125,0) " ===C==="
Collision, IsType (Obj1,371), IsPosition (Obj1,[32066,32068,10]), IsPlayer (Obj2), IsObjectThere ([32104,32082,07],4597) -> ChangeOnMap([32104,32082,07],4597,4615,0) " ===C=== ===A==="
END
Początek skryptu oczywiście odpowiada za dane pola na które trzeba stanąć by rozpocząć całą zabawę, ChangeOnMap odpowiada za "przygaszenie" płomieni na wyspie a DeleteOnMap za usunięcie z mapy spike sworda, jednak przed wykonaniem tej procedury, skrypt sprawdzi czy przedmiot nad wysepką z mieczem (w naszym przypadku znajduje się tam pole wody) ma ID 4615 (- to też jest pole wody)