xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Wersja do druku
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Noodles, można jakoś sprawdzić jak jest oskryptowany? Kiedyś bawiłem się w tworzenia ciągów przypadkowych liter i wyszło, że Noodles reaguje na przypadkowo połączone litery np. "th" (stąd wzięła się plotka jakoby reagował na Simon THe Beggar).
Kod:# GIMUD - Graphical Interface Multi User Dungeon
# noodles.npc: Datenbank für den Pudel Noodles
Name = "Noodles"
Sex = male
Race = 32
Outfit = (32,0-0-0-0)
Home = [32315,32178,6]
Radius = 2
GoStrength = 2
Behaviour = {
ADDRESS,"hello$",! -> Type=3577, Amount=1,"<sniff> Woof! <sniff>"
ADDRESS,"hi$",! -> *
ADDRESS,! -> "Grrrr!", Idle
BUSY,"hi$",! -> "Grrr! Woof!"
BUSY,"hello$",! -> *
BUSY,! -> NOP
VANISH,! -> "Woof?? <sniff> <sniff>"
"bye" -> "Woof! <wiggle>", Idle
"farewell" -> *
"how","are","you"-> "Wooooof! <wiggle> <wiggle> <wiggle>"
"king" -> *
"tibianus" -> *
"cat$" -> "GRRRRRRR! WOOOOOOF! WOOOOOF! WOOOOOF!"
"queen" -> *
"eloise" -> *
"pork",Count(Type)>=Amount -> "Woof! Woof! <wiggle> <drool> <sniff> <gnaw>", Delete(Type)
"sniff","banana", QuestValue(233)<>7 -> "Woof!",Idle
"sniff","banana", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=1 -> Type=3104, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
"sniff","fur", QuestValue(233)<>7 -> "Woof!",Idle
"sniff","fur", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=1 -> Type=3105, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
"sniff","cheese", QuestValue(233)<>7 -> "Woof!",Idle
"sniff","cheese", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=1 -> Type=3120, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=3
"sniff","banana", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=2 -> Type=3104, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
"sniff","fur", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=2 -> Type=3105, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=3
"sniff","cheese", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=2 -> Type=3120, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
"sniff","banana", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=3 -> Type=3104, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=3
"sniff","fur", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=3 -> Type=3105, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
"sniff","cheese", QuestValue(233)=7, QuestValue(251)=3 -> Type=3120, Amount=1,"<sniff> <sniff>",Topic=2
topic=2,"like","that",Count(Type)>=Amount -> "Woof!"
topic=3,"like","that",Count(Type)>=Amount -> "Meeep! Grrrrr! <spits>",SetQuestValue(233,8),Idle
"ferumbras" -> "Meeep! Meeep!",Idle
"th" -> "<sniff>"
"ar" -> "Woof!"
"bo" -> "<wiggle>"
"an" -> "Grrrr!"
"go" -> "Woof! Woof!"
}
Co do monet, to takie luźne skojarzenie: w ciele pośrodku jeziora Amros (poza golden helmetem i resztą eq) znajduje się również plecak, w którym są dwie pojedyncze złote monety.
https://i.imgur.com/XNhVQRJ.png
Trzy, dwie, może gdzieś jest jedna?
zobaczcie, w temacie np o knightwatch tower, co druga osoba pisala 'kuzyn kolegi powiedzial/czytalem gdzies, ze...', powstawala w ten sposob masa bajek i teorii. nawet na temat tego, czy do kwt nie da sie wejsc z powodu braku drzwi, braku klucza do drzwi czy braku dziury. ludzie pisali swoje domysly, podczas gdy mozna bylo tam po prostu pojsc i zobaczyc, jak wyglada wejscie na kwt, ale malo kto byl w stanie to zrobic, bo w tych czasach przecietny tibijiczyk, z torga czy nie mial max 40lvl. a starsi gracze powinni pamietac, ze nawet majac 40lv nawet na zwyklego draga trzeba bylo uwazac, a zabicie 2 na raz mijalo sie z celem, bo bylo za drogie (przypomne, 2005 rok, 10k = ~15zl na allegro). nie mowie juz o tym, ze na samotne wyczyszczenie spawna dli na pohu moglo sobie pozwolic moze z kilka procent graczy. gracze mimo tego ze byli ciekawi i mieli swoje pomysly/teorie nt roznych mitow, nie mieli mozliwosci tego sprawdzic. ja w tibii 7.5 naczytalem sie o mitach i jeziorku na desercie, chcialem sam to sprawdzic i skonczylo sie tak, ze padlem od skorpiona ; d
w ciagu jednego dnia bys nie zwiedzil calego motls, ale moge sie mylic
@up
Napisał przeciez że z tego co zrozumiał to jest to jakaś modyfikacja tego ciągu
Przecież na jakundaf nie ma nic skomplikowanego.
no nie zwiedzałem to nie wiem przecież xD
a skoro "skrywa tyle tajemnic" to pewnie i zgubić się idzie