Czekaj, bo chyba źle rozumuje... ID 2114 mogą mieć WSZYSTKIE basiny, które mają związek z JAKIMKOLWIEK questem? A nie tak, że np. jeden quest to 2114 a inny quest to 2115?
Wersja do druku
tak jak tu np:
Załącznik 353009
Kiedyś to wyczytałem na forum xenobota, był temat na dziesiątki stron gdzie ludzie doszukiwali się questów za pomocą id. Niestety byłem tylko w stanie dzisiaj iść do domku bk żeby zobaczyć id.
@werner ; @OjciecImperator ;
Mozna prosić jakiś silnik na którym to odpalić?
Jaki map edytor?
Ja nic nie odpalałem, ss są z normalnej teraźniejszej tibii
Co do zagadek, trzeba pamiętać że niektórzy npc reagują na przedmioty które przy sobie mamy, lub na sobie
Aktualne zdjęcie, zrobione +/- 2 minuty temu
bez garlic necklace
Załącznik 353010
z garlic necklace
Załącznik 353011
Co do id, nie możemy niestety się nimi sugerować w każdym przypadku, np: drzewo z którego dostajemy klucz do drzwi które prowadzą dalej aż do bk
to ''dead tree'' z którego coś można dostac ma id jak każde inne ''dead tree''
Załącznik 353014
Ale możemy sprawdzać drzwi oraz dźwignie, przykładowe drzwi z domku bk i amazon camp:
Drzwi do których jest klucz/można otworzyć za pomocą klucz
Załącznik 353013
Całkowicie zamknięte drzwi
Załącznik 353015
To wrzuci ktoś jakieś zdjęcia z Rooka? Mino hell, coś o spike swordzie, maze of fury, dźwignia w pokoju Toma itd?
Przecież te drzwi mają inne ID, bo są zorientowane północ-południe, a te pierwsze wschód-zachód.
Z tymi basinami też głupoty gadasz.
A co do NPC, to co z tego, że reagują inaczej, skoro to wszystko jest w plikach? I akurat pliki NPC wyciekły już dawno temu.
Donikąd.
Co zresztą jest logiczne z punktu widzenia fabuły.
Dźwignia u Toma nie ma żadnego działania. Maze of Fury nie istnieje. Ze spike swordem nic się nie da zrobić, poza zniknięciem.
Piękne czasy zrujnowane :(
Co jest w dead villi?
Pliki są prawdziwe i zostały wykradzione jakoś w połowie 2006 roku.
Np. zapis mapy jest z serwera Zanera, z jakiegoś tam konkretnego dnia. Możesz poczytać na listach, kto akurat expił w danym miejscu wtedy. Pogrzebać ludziom w domkach, czy przeczytać kogo GMowie sprawdzali akurat (list na Isle of Solitude).
Jeśli grałeś w tamtym czasie na Zanerze, to możesz nawet uruchomić ten serwer i zalogować się na swoją postać.
Argumenty na co?
Akcje itp. są w innych plikach i nie będziesz ich widział w edytorze map. I cipsoft nie używał action ID, tylko akcje były szukane po współrzędnych.
Teleporty w "dead villa" nie działają. Jedyne działające TP na Jakundaf:
Czyli 4 TPki do vocation roomów i jeden do wyjścia z podziemi (koło bramki lvlowej na Desert Quest).Cytuj:
BEGIN "Desert Dungeon"
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32676,32100,08]) -> MoveTop(Obj1,[32660,32113,08]) "Desert Dungeon Exit"
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32140,11]), IsPlayer (Obj2), HasProfession (Obj2,4) -> MoveTop(Obj1,[32644,32104,09])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32140,11]) -> MoveTop(Obj1,[32641,32141,11])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32142,11]), IsPlayer (Obj2), HasProfession (Obj2,3) -> MoveTop(Obj1,[32659,32105,09])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32142,11]) -> MoveTop(Obj1,[32641,32141,11])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32144,11]), IsPlayer (Obj2), HasProfession (Obj2,1) -> MoveTop(Obj1,[32676,32088,09])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32144,11]) -> MoveTop(Obj1,[32641,32141,11])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32138,11]), IsPlayer (Obj2), HasProfession (Obj2,2) -> MoveTop(Obj1,[32641,32115,09])
Collision, IsType (Obj1,1949), IsPosition (Obj1,[32644,32138,11]) -> MoveTop(Obj1,[32641,32141,11])
@tibia77 ;
Skad moge to pobrac? :D