Reklama
Pokazuje wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Pvp noob pytanie

  1. #1
    Avatar Don Corleone
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    1,065
    Siła reputacji
    15

    Domyślny Pvp noob pytanie

    Siema. Na wstępie zaznaczę, że na pvp dawno, ale to dawno nie grałem, a przynajmniej na tyle aby nie ogarniać nowego systemu pvp. Do rzeczy. Stanąłem pod depot, wziąłem party z jakimś tam noobkiem, miałem green moda i chciałem go zaatakować po prostu zwykłym visem, ale każdy mój atak był bezowocny (niby na nim się ogień pojawił, ale zero obrażeń). Przestawiałem na white mode, yellow oraz red. Wciąż to samo. Jak do cholery zaatakować playera na pvp mając party??

  2. #2
    konto usunięte

    Domyślny

    nie da się - przez co nie można skillować z innymi graczami (no chyba że na white skullu - niebezpiecznie).

    CIP wie co robi, tworzy statuetki (skille za nic, a konkretnie - za pacc - czyli hajs dla nich), wszystkie idzie w stronę

    albo płacisz - albo wypier....
    Ostatnio zmieniony przez Hyakinthos : 25-11-2013, 20:56

  3. Reklama
  4. #3
    Avatar Musk
    Data rejestracji
    2013
    Położenie
    UK
    Wiek
    19
    Posty
    197
    Siła reputacji
    9

    Domyślny

    nie da sie juz walczyc na party. jeden z was musi wbic skulla

  5. #4
    Avatar Kredka
    Data rejestracji
    2008
    Położenie
    Wrocław
    Wiek
    27
    Posty
    2,840
    Siła reputacji
    14

    Domyślny

    Cytuj Hyakinthos napisał Pokaż post
    Cytat został ukryty, ponieważ ignorujesz tego użytkownika. Pokaż cytat.
    nie da się - przez co nie można skillować z innymi graczami (no chyba że na white skullu - niebezpiecznie).

    CIP wie co robi, tworzy statuetki (skille za nic, a konkretnie - za pacc - czyli hajs dla nich), wszystkie idzie w stronę
    Możesz mieć rację ale popatrz rownież na to z drugiej strony...w pvp teraz swoj team nie zadaje obrazen swoim ludziom 10 osob wbiegnie na combo ue i sami sie nie pozabijaja ; )

  6. #5
    Avatar Don Corleone
    Data rejestracji
    2006
    Położenie
    Łódź
    Wiek
    31
    Posty
    1,065
    Siła reputacji
    15

    Domyślny

    Dobra, dzięki za szybką odpowiedź. Temat do zamknięcia.
    Rozumiem że działa to identycznie na monku, który traktowany jest jako player?

  7. #6
    Avatar solp
    Data rejestracji
    2012
    Posty
    2,036
    Siła reputacji
    11

    Domyślny

    Tak

Reklama

Informacje o temacie

Użytkownicy przeglądający temat

Aktualnie 1 użytkowników przegląda ten temat. (0 użytkowników i 1 gości)

Zakładki

Zakładki

Zasady postowania

  • Nie możesz pisać nowych tematów
  • Nie możesz pisać postów
  • Nie możesz używać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •